Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-15, 21:41   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Kan noen anbefale et ok lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus, på en helgedag. Barn på 4 år skal med, så orker ikke lang avstand. Gjerne et sted med gode salater/supper.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 22:18   #2
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Cafe Sjakk Matt?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 22:20   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Jeg har hatt med barna flere ganger på Bagel & Juice, som ligger ved siden av Sjakk Matt. Litt begrenset utvalg mat, men helt ok, og hyggelig inne.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-15, 22:30   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

For suppe og gode salater ville jeg valgt Pascals i Drammensveien (som vel nå er Henriks Ibsens gate). God mat til fin pris synes jeg, barnevennlig er det også.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 19:43   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Takk for gode tips.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 20:01   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Coco Vika er ikke så langt unna, der har de gode nudelretter og risretter, og asiainspirerte supper. Og så er det en italiensk i Vika Terrasse som jeg ikke husker hva heter, som har god pizza og pasta. Den ligger på samme rekken som Waynes i Vika, hvis du vet hvor den er. Det ligger en klesbutikk mellom Waynes og pizzarestauranten. Jeg har spist der med min sønn, veldig ålreit.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 20:15   #7
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Coco Vika er ikke så langt unna, der har de gode nudelretter og risretter, og asiainspirerte supper. Og så er det en italiensk i Vika Terrasse som jeg ikke husker hva heter, som har god pizza og pasta. Den ligger på samme rekken som Waynes i Vika, hvis du vet hvor den er. Det ligger en klesbutikk mellom Waynes og pizzarestauranten. Jeg har spist der med min sønn, veldig ålreit.

Ja, før jeg leste suppe og salater tenke jeg også på denne - San Lorenzo! Veldig god pizza.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 22:51   #8
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsjsted i nærheten av Oslo konserthus?

Ja, jeg var ikke så hjelpsom i forhold til det Pelle egentlig spurte om. Men det er egentlig bare Baker Hansen som har god salat i området. Suppene er også gode der. Ellers er det et litt vanskelig område for lunsj. Jeg jobber i området, og vi er alltid på leting etter et bra sted å spise salat.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no