Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-14, 15:04   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Ja, det var spørsmålet min mann kom med i dag.

Spørs jo hvor grundig, sier jeg.

Jo, HELT. Få plassert ting funksjonelt (betyr minimum å bytte plass på dusj og badekar, men ikke utenkelig også toalettet, som uansett skal byttes med et vegghengt. Med en lett tilgjengelig inspeksjonsluke, sier mannen som måtte til med hammer og fjerne litt av veggen for å fikse det som ikke fungerte der vi bodde før...

Få membran på gulv og vegger. Her snakker vi om et bad fra 1979 hvor ingenting er gjort utenom å sette inn et dusjkabinett som snart faller fra hverandre.

Rundt 7-8 kvadrat, helt firkatet rom.

Nja, jeg foreslo alt fra 100 til 250? Er jeg på villspor?
(Og poengterte at det påvirker totalen om han vil ha en dusj til 10 ganger prisen av de enkleste...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15

Sist redigert av Malama : 04-05-14 kl 22:12. Årsak: Edit, jeg hadde jo dobla arealet jo...
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 15:39   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

250-350 000, tipper jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 15:57   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Det er jo et veldig stort bad, så jeg tror egentlig mer enn det også hvis dere skal ha det helt fra scratch med membran og fliser og alt ellers.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 16:16   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Jeg tipper rundt 400, avhengig av hvilke løsninger dere velger.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 16:18   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Har ikke du samme hus som meg? Badet er ikke så stort i mitt hus, altså. bare ca. 7 kvm.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 16:41   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

20 kvm, ja. Det la jeg ikke merke til. Jeg er usikker på hvor mye det fordyrer badet at det er så stort. Ikke nødvendigvis all verdens, tror jeg. Det er jo ikke flis og membran som utgjør den største kostnaden på et bad. Derimot vil det jo fordyre om man skal istallere stort hjørnebadekar og diger dusj og setter inn masse ting som man ellers ikke har plass til på et vanlig bad, så klart.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 16:45   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Badet vårt er på rundt 7 kvm. Vi tok det nå før jul, og hadde folk til å ta alt. Ikke vegghengt do, men la endel i et fint dusjkabinett.
Strippa badet helt ned og flyttet på noe rørgreier.
Rimelige fliser valgte vi også. I all hovedsak fordi det var noe sånt vi hadde sett for oss, og var ikke lei oss over at det var i det rimelige sjiktet av fliser heller.

Vi endte på mellom 200 og 250 et sted. Bad er grisedyrt!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 16:47   #8
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Vi skal totalrenovere et bad på ca 14 kv, og har fått tilbud på alt fra 350 000 - 450 000.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 17:48   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Har ikke du samme hus som meg? Badet er ikke så stort i mitt hus, altså. bare ca. 7 kvm.

Jo, jeg bomma, jeg tekte feil.. det er et lite bad

7-8 kvadrat

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 17:52   #10
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Vi pusset opp bad på 7-8 kvm i kjelleren, husbonden gjorde alt selv sammen med svigerfar (som har våtromssertifikat). Valgte billigste løsninger på alt; våtromsplater på veggene, servant på supersalg, do fra finn (ubrukt ), dusj kjøpt på messe, belegg på gulvet. Totalen (dvs matrialkostnadene) ble under 20 000 kr.

Jeg tror ikke det er mulig å gjøre det stort billigere enn det. Prisgrensen oppad tror jeg ikke eksisterer. Tror det er viktig at man tar noen vurderinger av hva som egentlig er nødvendig, og hva som er gammel vane. Flis er noe som kan trekke opp prisen både i innkjøp og arbeidstid, og jeg syns det er både mer behagelig og hygienisk med glatt gulv og vegger. Dusjing på vegg er å be om problemer, så det er verdt prisen å kjøpe et kabinett. Men det er ikke nødvendigvis lurt å kjøpe et avansert med radio og mange dyser, der er det mye som kan gå istykker på kort tid.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 17:56   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Vi tenker:
Ordinært badekar
Ganske ordinær dusj, men noe mer avansert enn denne antakelig.
Og helst et vegghengt toalett

Og ja, vask og speil, sånn rundt en meter bredt? helst da med skap under, det har vi ikke pr i dag, og skapplass er virkelig det jeg savner, så et høyskap i et hjørne i tillegg.

Vi har pr i dag en (stelle)kommode der, uten stellematte på, og ei hylle i hjørnet, men det er rett og slett ikke egentlig noen plass til håndklær, ikke mer enn max halvparten vi har, ikke det engang, halvparten av det som er rent, og det er kanskje halvparten det? (dels av plasshensyn, ja)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 18:01   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Vi pusset opp bad på 7-8 kvm i kjelleren, husbonden gjorde alt selv sammen med svigerfar (som har våtromssertifikat). Valgte billigste løsninger på alt; våtromsplater på veggene, servant på supersalg, do fra finn (ubrukt ), dusj kjøpt på messe, belegg på gulvet. Totalen (dvs matrialkostnadene) ble under 20 000 kr.

Jeg tror ikke det er mulig å gjøre det stort billigere enn det. Prisgrensen oppad tror jeg ikke eksisterer. Tror det er viktig at man tar noen vurderinger av hva som egentlig er nødvendig, og hva som er gammel vane. Flis er noe som kan trekke opp prisen både i innkjøp og arbeidstid, og jeg syns det er både mer behagelig og hygienisk med glatt gulv og vegger. Dusjing på vegg er å be om problemer, så det er verdt prisen å kjøpe et kabinett. Men det er ikke nødvendigvis lurt å kjøpe et avansert med radio og mange dyser, der er det mye som kan gå istykker på kort tid.

Jeg liker våtromsplater og glatt gulv er helt kurat ja. Treger ikke radio i duskabiettet, men gjerne... vel, det vi har faller fra hverandre, dørene er ikke gode, og selve dussjegefestet er ødelagt... det skal ikke mye til å gjøre det bedre

Både for ungene og mannen vil vi ha badekar, men vi tenker ikke massasjebad, eller digert hjørnekar (det hadde vi på vårt forrige bad, som nok VAR 20 kvadrat, men her er ikke plass)

Vegghengt do er ikke et supermust, men greit å få vaske under. Nytt toalett uansett. Dette er litt preget av tidens tann

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 18:23   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Jeg vil absolutt anbefale å legge litt penger i et "ordentlig" dusjkabinett. Vi kjøpe nytt nå i januar, fra Porsgrunn. Vi la vekt på lite profileringer og lett renhold.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 18:28   #14
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg vil absolutt anbefale å legge litt penger i et "ordentlig" dusjkabinett. Vi kjøpe nytt nå i januar, fra Porsgrunn. Vi la vekt på lite profileringer og lett renhold.

Dusjkabinettet er definitivt det dyreste på vårt bad også. Vi valgte å legge penger i det i hvertfall. 1x1 m fra porsgrunn. Tror det heter showorama eller noe.
Basic toalett, vask med skuffer under på 80 cm, et lite høyskap i samme serie, og et lite speilskap over vasken.

Pluss materialer og jobben utført av håndtverkere. Ble altså rundt 250 for oss.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 18:30   #15
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.636
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Jeg aner ikke hvor mye vårt kostet, dessuten er det mange år siden, men, vi har gulvbelegg på gulv og i dusj, vi er superfornøyde med det.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 18:35   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Har ikke lest hele tråden, men skal ta mitt lille bad også nå. Antar det vil ligge på rundt 200 000.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 20:05   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Ja, nettopp. Det treger ikke være fancy, med radio, lys og jugelregn, men funksjonelt, foruftig og greit å vaske. Dette falleferdige, ledige, sikkert "rimeligste man kunne finne" er umulig å få rengjort enkelte plasser, selv med q-tips når jeg ikke inn! (Men hjalp av døren falt av... dog ble det litt vanskeligere å lukke den igjen i ettertid... )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 20:46   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

20 kvm, ja. Det la jeg ikke merke til. Jeg er usikker på hvor mye det fordyrer badet at det er så stort. Ikke nødvendigvis all verdens, tror jeg. Det er jo ikke flis og membran som utgjør den største kostnaden på et bad. Derimot vil det jo fordyre om man skal istallere stort hjørnebadekar og diger dusj og setter inn masse ting som man ellers ikke har plass til på et vanlig bad, så klart.

Nei, men jeg tror det fordyrer en del å flytte på så mange rør.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 20:53   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

250 pluss innhold.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 20:54   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få noen til å ta badet for oss?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

250-350 000, tipper jeg.

For den summen tar jeg oppvasken også.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tipper rundt 400, avhengig av hvilke løsninger dere velger.

Og for 400.000 slenger jeg på en dorullnisse og en heklet OL-lue med pålimt norsk flagg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no