Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Radbrekking av ordtak

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 15:27   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Radbrekking av ordtak

Mannen min er en utømmelig kilde til morskap når det kommer til å blande ordtak og få en helt ny mening. Jeg kunne nevnt mange perler, men nøyer meg med et par utvalgte:

Beskrivelse av to menns livslange vennskap: "De hadde hengt sammen som to riskorn hele livet"

Beskrivelse av en bøtte kjeft fra morgengretten datter: "Ja, da fikk jeg så huden passa!"

Flere som har bidrag i til tråden?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no