Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Åndenes Makt i kveld

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 23:44   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åndenes Makt i kveld

Noen som så? Det var fra hotellet jeg har jobbet på.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:57   #2
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Jepp, jeg så det og tenkte på deg. Opplevde du mye rart mens du jobbet der?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 00:02   #3
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Åndenes Makt i kveld

Gjorde du?

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 00:19   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Jepp. Skjedde mye rart. Jeg var på jobb både da brødepisoden skjedde, og da housecleaning hadde vasket rommet og det ble rotete igjen etterpå.

Opplevde også at ting falt ned fra etasjer over, uten at det var folk i gangene. Automatiske skyvedører som går opp og igjen uten folk i nærheten av sensorene.
Føler søstra Larsen som fór oppover trappene...

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 00:23   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Æsj, jeg gikk glipp av denne episoden.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:51   #6
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Åh, den episoden fikk jeg ikke med meg. Noen som vet om det går i reprise?

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:56   #7
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Jeg så på. Creepy!! Men litt spennende også.

Jeg tror også jeg hadde lattbrødene ligge etter å ha ryddet opp en gang.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:59   #8
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jepp. Skjedde mye rart. Jeg var på jobb både da brødepisoden skjedde, og da housecleaning hadde vasket rommet og det ble rotete igjen etterpå.

Opplevde også at ting falt ned fra etasjer over, uten at det var folk i gangene. Automatiske skyvedører som går opp og igjen uten folk i nærheten av sensorene.
Føler søstra Larsen som fór oppover trappene...

Å dæven.... du syntes ikke det var skummelt da? Jeg hadde ikke meldt meg frivillig til nattevakt på det hotellet nei

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:06   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

ja det var en spennende episode.. så gøy at du kan bekrefte

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 11:21   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Den så jeg i går.
Spennende, men guffent for de som har vært der og opplevd det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 12:45   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Åh, den episoden fikk jeg ikke med meg. Noen som vet om det går i reprise?

Jeg mener de blir liggende på nett. Gå inn på tvnorge.no og titt litt rundt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:19   #12
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Jeg jobbet ikke mange nattevakter der, for å si det sånn.

Området inne på kjøkkenet der er helt jævli. Der Katrine begynte å løpe uten at hun visste hvorfor. Der er det så skummelt! Mange av oss som har løpt gjennom der, gitt..

Det står masse kjøleskap og frysere der og sånn, så vanligvis er det glovarmt der, men jeg har opplevd at det plutselig var iskaldt. Ikke gøy.

Jeg regnet meg som skeptiker før jeg begynte å jobbe der.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:24   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Jeg er litt todelt når det gjelder sånne programmer, veldig fasinert og veldig skummelt. Fikk dessverre ikke med meg dette programmet, bet meg merke idet for jeg har vært med på befaring på hotellet iforbindelse med ombygging og syntes det var litt creepy der enkelte steder..

Jeg av typen mennesker som tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn hva man egentlig ser med det blotte øye - og har opplevd ett og annet selv *men det er litt rart og snakke om det, da jeg føler jeg blir satt i en "hun-har-sett-for-mye-på-tv - bås" *

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:41   #14
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Pokker også, neste søndag blir det ikke fotball, da er det min tur til å styre fjernkontrollen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:39   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Jeg skulle ønske Åndenes Makt-redaksjonen kunne ta seg en tur til Radisson Blu i Kristiansand... Der spøker det virkelig. Flere kolleger som har mange episoder fra enkelte rom der... Det spøker riktignok bare på hotellrommene og mange mener det har å gjøre med brannen som var der for mange år siden.... Ikke vet jeg. Jeg har aldri opplevd spøkelser der, men jeg har kolleger som er svært lite skvetne av seg som har opplevd at noen har satt seg på senge-enden midt på natten. TV som slår seg av og på helt av seg selv. Toalettvesker som tømmes utover gulvet på badet, banking på vinduet fra utsiden i typ 7 etasje...m.m.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:43   #16
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Åh! Nye episoder!?
Det blir så definitivt venninnekveld på søndag ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:59   #17
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jepp. Skjedde mye rart. Jeg var på jobb både da brødepisoden skjedde, og da housecleaning hadde vasket rommet og det ble rotete igjen etterpå.

Opplevde også at ting falt ned fra etasjer over, uten at det var folk i gangene. Automatiske skyvedører som går opp og igjen uten folk i nærheten av sensorene.
Føler søstra Larsen som fór oppover trappene...

Dette skjer hjemme hos meg hele tiden.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 20:13   #18
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Dette skjer hjemme hos meg hele tiden.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 20:20   #19
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Jeg så på, skummelt for en hjemme-alene pyse.
Jeg har ikke lyst til å måtte overnatte på det hotellet noen gang, kjenner jeg.

mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 21:03   #20
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åndenes Makt i kveld

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Dette skjer hjemme hos meg hele tiden.

Ja tenkte på det samme jeg også. Jeg har vist spøkelser i huset jeg også. Når jeg tenker meg om. Så har jeg faktisk 3 stk.

Jeg orket ikke å være oppe og se på. Men neste gang skal jeg se. Kan man se programmet på nett?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no