Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-14, 09:55   #121
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Kalender ja - Det de kommer til å få hver dag er hver sin lille oppgave/quiz. Det hadde storesøster i fjor, stor suksess. Det blir jo en liten jobb det også å lage 48 spørsmål/oppgaver.

Quiz var smart. Mine har vært fornøyd med en liten sjokoladebit de, etter at vi kuttet ut Legokalender så en liten sjokolade og en oppgave hørtes fint ut.

Min eldste har også bursdag i romjulen så det blir mye gaver å tenke ut på han.
Og så har vi to gutter på 18 og 19 pluss mannens datter på 25 og samboeren på 28 pluss lillesnuppa på 1år. Pluss en liten nevø på 3,5 år.
Vi har gitt tenåringsgutta penger de siste årene, det er det de vil ha.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 09:57   #122
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Riskrem og multekrem er ikke så aktuelt. Jeg liker det ikke. Da får ikke de andre det heller.


Og jeg grubler litt på hva nissen skal gi folk i år. Barna får noe de ønsker seg, men hos oss pleier nissen å ha med en gave til alle de voksen også. Et år var det vakre julekuler til de som ikke har temajuletrær, og en god kaffe i boks til de andre. Et annet år var det konfektgodteri, og et år var det noe godis og penger gitt til veldedig formål.
Aldri noe store summer, men bare en liten oppmerksomhet fra julenissen.

Lurer på hva det skal være i år. Noe koselig og varmt, er planen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 09:58   #123
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Poden vil ha sjokoladekalender eller flaxkalender. Stesnuppa får litt kreative kalendere, men jeg er usikker på hva temaet skal være i år.


Jeg gleder meg sånn!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:00   #124
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har ikke planlagt noen ting, og ikke vet jeg hvor vi skal være heller. I teorien burde vi dra til svigers, siden det er fire år siden sist (minst), men jeg vil ikke. Vi blir nok hjemme.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:00   #125
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Poden vil ha sjokoladekalender eller flaxkalender. Stesnuppa får litt kreative kalendere, men jeg er usikker på hva temaet skal være i år.


Jeg gleder meg sånn!

Spent på hva du lager slags kalender til stesnuppa di i år, du er jo så kreativ på de kalenderne hennes.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:04   #126
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Spent på hva du lager slags kalender til stesnuppa di i år, du er jo så kreativ på de kalenderne hennes.

Og de har vært så utrolig koselig å lage.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:10   #127
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Her går det i Flax-kalender i tillegg til at barna har en pakkekalender der de får en gave hver søndag i advent, altså fire pakker hver. Jeg er veldig fan av den løsningen.

Nå reiser vi nok bort selve julen i år, rundt 18. desember eller så, men jeg skal storkose meg med adventstiden frem til det. Begynner heller litt tidligere i år og setter opp juletre rundt 1. desember, dvs., det blir helgen 28.-30. november. Gleder meg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:20   #128
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.910
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Ikke alltid så lett med bursdager rundt jul nei. Storebror har bursdag 1. desember, så det blir jo både bursdags- og juleplanlegging samtidig og mye gaver over kort tid. Og så har lillesøster bursdag i midten av januar, så da blir det igjen flere gaver bare tre uker etter julaften. Men sånn er nå det.

Vi har bare fem nevøer/nieser fra 3 til 19 år, alle på mannens side siden min bror ikke har begynt produksjonen ennå. Det er de to eldste som har sagt i fra at de bare vil ha penger, de tre andre liker heldigvis fremdeles gaver. Men alle får det de vil ha altså.

I tillegg til julekalendergaver til barna må jeg også tenke ut kalender til meg selv. Jeg er alltid på jakt etter den perfekte sjokoladekalender og har ennå ikke truffet blink. I fjor kjøpte jeg Lindt-kalender, den var ok, men litt kjedelig. Tar gjerne i mot forslag!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:20   #129
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Vi skal feire jul i hytta på fjellet i år, og det vil bli en annerledes jul for oss alle. Når det gjelder julegaver så har vi blitt enige om å roe ned, både mtp pris og antall. Ikke at vi har gått amok i butikkene i tidligere førjulstider heller, men fokuset skal være på samvær, aktiviteter inne og ute og god mat. Har planer om å lage islykter og meiseboller av is, gå på ski, renne på akebrett, lage snømann og drikke kakao ved bålpanna. Innendørsaktiviteter vi liker er kort- og brettspill, lage dekorasjoner av naturmaterialer - har allerede samlet masse kongler, røtter, mose etc. - og selvsagt strikke, lese, høre på radio. Har verken tv eller nett på hytta, og ingen har ytret ønske om det heller. Som det ser ut nå blir vi åtte stykker i alder 25-62, jeg tenker å dra oppover noen dager før, så får resten komme når det passer. Og dra når det passer.

Middag julaften blir pinnekjøtt med poteter og kålrabistappe, dessert har vi ennå ikke bestemt. To-tre sorter julekaker, kanskje noe hjemmelaga konfekt pluss en julekake type tung engelsk må med. Julepynt og dekorasjoner blir i naturfarger og delvis også i naturmaterialer, og med stue og kjøkkendel på knappe 26 kvadratmeter blir det ikke overpyntet. men et lite tre må vi ha, tenker vi kjøper lokalt. Gleder oss masse til jul på fjellet!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:21   #130
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg skal ønske meg Babor-kalender i år også. Jeg var veldig fornøyd med fjorårets.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 10:22   #131
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.910
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Det høres utrolig koselig ut Retz.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:13   #132
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg elsker, elsker jul og gleder meg massemasse.

Til min store glede sa Skatten at han ønsket seg ei ku (sånn kirkens bymisjonsku). Veldig hyggelig, men tror han skal få en ting til da. Har ikke helt fintenkt hva de andre skal få. Til familie og venner (de som setter pris på det, blir det en del hjemmelaga).

Jeg har en del småting til kalender liggende i gavelageret mitt, men får snart ta en runde og sortere. Rusket er like julegal som meg, og i fjor hadde vi det superkoselig med å pakke inn kalendergavene.


Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå sitter jeg og grubler på dessert.
Vi har ribbe til middag, og da blir alle så tungmette, så desserten bør være litt lett og frisk, sant? Men heg syns all dessert er meningsløs om den ikke smaker sjokolade.

Har noen et forslag til sjokoladesmakende, lett/frisk dessert? Går det an?

Tenkte jeg skulle foreslå fruktsalat med revet sjokolade i år.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:28   #133
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

En greie i år er at SuperBakeSøstra mi kommer.
Det er første gang hun og familien feirer hos oss. Hun er en slik som har middagsgjester og selskap hele tiden, hun er kokk, og hun er helt fantastisk på baking også. :littangst:

Maten føler jeg ikke særlig prestasjonsangst for. Ribbe kan jeg.
Men jeg vil gjerne lage en dessert så hun kan tenke at jeg er en superduper lillesøster.
Gjerne noe som ser fancy ut, men som er lett som en plett, siden jeg faktisk ikke er så god på det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:29   #134
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg syns denne så litt fin ut. Og den er ikke så vanskelig, OG den kan lages dagen i forveien.
Hva tenker dere om det?
Og man kan jo strø litt sjokoladerasp over? (Mye sjokoladerasp for min del da).

http://frutimian.no/jordbaergele-og-panna-cotta/

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:30   #135
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Så veldig godt ut! Og ting ser med en gang mer avansert ut i porsjonsskåler.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:34   #136
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Så veldig godt ut! Og ting ser med en gang mer avansert ut i porsjonsskåler.


Jeg vet.
I går så jeg noe som så helt fantastisk ut, også var det kjøpasjokoladepudding som var formet med is-skje og lagt i fancye glass med noe pynt på.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:40   #137
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.910
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Hva med tiramisu i porsjonsskåler?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:44   #138
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og ting ser med en gang mer avansert ut i porsjonsskåler.

Også riskrem?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:55   #139
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hva med tiramisu i porsjonsskåler?


Tiramisu ser så godt ut, men jeg syns ikke det smaker så godt, egentlig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 16:02   #140
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.910
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Da stemmer jeg igjen for Dronning Maud-fromasj, men da i porsjonsskåler.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no