Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-09, 15:09   #441
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Noen av dere jeg har felles venner med, så vittig

Jeg kjenner igjen et par av dere, men det er fordi jeg har sett bilder av dere før. Prøver å gjette på flere, men ikke lett.

Vet ikke om jeg tør å bli tilhenger, får se

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 15:18   #442
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg kjenner igjen noen.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:16   #443
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Har vært inne å sjekket ut fan siden. Ser at 6 av dere har felles venner med meg

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 20:24   #444
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

46 stk har felles venner med meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 20:26   #445
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Hei, snart 200 tilhengere!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 20:44   #446
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Skikkelig kult å se hvem som har felles venner med meg (nå kommer det på lista igjen), og jeg skjønner at norge er et lite land...

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 20:47   #447
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg får ikke opp felles venner på listen, bare en stor feit «Gjør til Administrator»-knapp, også en «kast ut»-knapp. Savner en varsling av nye tilhengere, eller mulighet til å se når folk ble tilhenger, om jeg hadde hatt det så kunne vi gjort stas på nr 200.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 20:50   #448
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg kan heller ikke se felles venner, så rart at du kan, Magica.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 20:52   #449
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Litt fakta om FP-tilhengerne på Facebook: 6% er menn, 3 ganger så mange som der er tilhengere under 25 år, 96% er mellom 25 og 44 år.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 22:41   #450
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Surre: Du får starte en facebook-gruppe kanskje? «Hvis fler enn 1.000.000 melder seg inn vil Facebook gi eiere av "Pages" detaljert oversikt over tilhengere», eller noe. :P

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 22:42   #451
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Veit ikke om det er noen sammenheng, men om jeg går via linken som HP la ut i #1 og trykker "see all" uder "fans", så får jeg opp felles venner.

Jeg gjør akkurat det samme. Møstisk, altså.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 22:46   #452
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg gjør akkurat det samme. Møstisk, altså.

Deaktiver javascript, eller på annen måte hent lenken som skjuler seg bak «Vis alle». Lenker ikke direkte, Stalkere får lete selv. Men også den listen er randomisert, i starten var jo listen sortert synkende på innmeldingstidspunkt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 23:56   #453
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg har felles venner med fem stykker der inne. Artig!
Ellers må jeg bare si at det er utrolig mange vakre mennesker som er fan av fp. Den ene flottere enn den andre

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no