Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jesper Juul - hva synes dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 20:22   #21
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg ble veldig overrasket av hans svar her rett før jul, der en mor som hørtes helt normal ut, men med tung samvittighet, var bekymret fordi hun ble sint og kjeftet på 4-åringen sin av og til. Han anbefalte henne å søke hjelp på familievernkontoret.

I neste avsnitt sto det at det var viktig å vise at også voksne var sinte av og til, og kunne be om unnskyldning etterpå.

Jeg synes helt klart han har noe å tilføre med å snu ting totalt på hodet, og utfordre hvordan vi ser på barna våre. Jeg har planer om å lese en av bøkene hans. Men jeg tar det definitivt gjennom filteret først.

Ja denne satte jeg kaffen i vrangstrupen av. En annen gang rådet han et foreldrepar til å bytte skole da de var uenige i en del av det pedagogiske opplegget. At ungen trivdes på skolen og var sammen med barn i nærmiljøet spilte visst ingen rolle, ei heller å prøve å få til en dialog med skolen og komme frem til enighet om opplegget. Hva slags foreldre skal vi bli hvis vi bare skal ta ungene ut av skolen når det oppstår en uenighet? Hvilke rollemodeller blir vi da? Nei han kan være litt for bastant etter min samk. Har bl.a lest livet i familen og litt i ditt kompetente barn, men fikk ikke den store "vekkelsen". Jeg klarer ikke å kjenne meg igjen i det han skriver.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:04   #22
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Kunne du ikke utdype litt om hva det er du ikke liker?

Scarlett og mammamia har i grunnen sagt noe.
Jeg orker ikke å skrive en lang avhandling om hvorfor jeg ikke har noe til overs for JJ.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:20   #23
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Jeg leser mye om barne-oppdragelse så velger jeg ut det jeg liker og det som jeg synes passer for oss. Uansett setter det tankene i sving og bevisstgjør oss.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:29   #24
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg ble veldig overrasket av hans svar her rett før jul, der en mor som hørtes helt normal ut, men med tung samvittighet, var bekymret fordi hun ble sint og kjeftet på 4-åringen sin av og til. Han anbefalte henne å søke hjelp på familievernkontoret.

Hva i all verden er galt med å anbefale det? Jeg synes familievernkontoret er en utmerket istitusjon, og jeg synes det er trist at folk tror familievernkontoret handler KUN om samlivsbrudd og omsorgstrid.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:33   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Jeg kan ikke huske å ha reagert negativt på noe jeg har lest skrevet av Jesper Juul. Stort sett er jeg lykkelig enig med ham.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:34   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Hva i all verden er galt med å anbefale det? Jeg synes familievernkontoret er en utmerket istitusjon, og jeg synes det er trist at folk tror familievernkontoret handler KUN om samlivsbrudd og omsorgstrid.

Hvis alle som kjeftet på barnet sitt en gang i blant skulle gå til familievernkontoret ville nok kontoret drukne i folk som egentlig ikke hadde særlig bruk for dem og de ville ta opp plass for dem som hadde reelle problemer som samlivsbrudd og omsorgsstrid. Jeg synes ikke det handler om at folk flest ikke tenker på familievernkontoret som en utmerket institusjon, men å gå dit for noe som er helt normalt blir som å fly til legen for å få et plaster.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:39   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvis alle som kjeftet på barnet sitt en gang i blant skulle gå til familievernkontoret ville nok kontoret drukne i folk som egentlig ikke hadde særlig bruk for dem og de ville ta opp plass for dem som hadde reelle problemer som samlivsbrudd og omsorgsstrid. Jeg synes ikke det handler om at folk flest ikke tenker på familievernkontoret som en utmerket institusjon, men å gå dit for noe som er helt normalt blir som å fly til legen for å få et plaster.

Men hvis moren var oppriktig bekymret, så har hun jo bruk for hjelp?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:46   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men hvis moren var oppriktig bekymret, så har hun jo bruk for hjelp?

Kanskje hun bare hadde bruk for at Jesper Juul eller noen andre foreldre skulle fortelle henne at det var helt normalt?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:49   #29
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Maz

Jeg er veldig glad for Jesper Juuls fokus på skillet mellom selvtillit og selvfølelse. Det kompetente barnet var en stor opplevelse for meg. Ikke som forelder, men i selvforståelse og å forstå sammenhenger i mitt eget liv.

Jeg leste også den med noen aha opplevelser ja.
Og liker den boken.

Jeg er enig i mye av det han sier og synes han sier mye fornuftig ofte. Han har heller ikke alle svar, så jeg er ikke enig i alt, men stort sett har jeg sansen for han og er strålende enig.

Smil, vi skal spise derimot ble jeg bare sint av og "kastet" langt bort før jeg var ferdig, som avkommets ernæringsfysiolog spådde.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:50   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Kanskje hun bare hadde bruk for at Jesper Juul eller noen andre foreldre skulle fortelle henne at det var helt normalt?

Ja, kanskje. Men jeg syns det er mye bedre at folk søker hjelp fremfor å la det skure og gå til det er for sent. Ja til lavterskeltilbud!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:53   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Jeg har ikke lest noen av bøkene hans enda, men nikker ofte gjenkjennende og enig når jeg leser artiklene, selv om det (selvfølgelig) ikke er alltid jeg er enig.

Det med å se barnet har hjulpet meg mye med kommunikasjonen med min noe kompliserte eldstemann.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:31   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Smil, vi skal spise derimot ble jeg bare sint av og "kastet" langt bort før jeg var ferdig, som avkommets ernæringsfysiolog spådde.

Jeg likte den boken veldig godt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:32   #33
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

For oss som ikke har lest den - hva var så forferdelig/bra ved den? Fortell!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:37   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

For oss som ikke har lest den - hva var så forferdelig/bra ved den? Fortell!


Jeg likte fokuset på sunn og "pen" mat. Det var fokus på at barnet skulle få det samme som de voksne. Man skulle feks ikke dele opp eller mose maten før barnet fikk opplevelsen av å se maten.

JJ er veldig fan av fiske- og grønnsakshandlere, og liker godt at foreldrene tar med barna dit. Lar de få prøve ut smaksløkene sine, og på den måten ta del i matlagingen. God kjøkkenatmosfære!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:48   #35
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Og det som Skremmern sier er helt greit.
Det har ingenting med mine reaksjoner å gjøre.
Men den boken er for de som har kresne barn, eller barn som er litt vanskelige, foreks. ikke vil spise middag. Som ernæringsfysiologen til avkommet sa "Den boken er for de som har en unge som ikke vil spise spaghetti en uke. Ikke for deg, du blir bare irritert av å lese den."
Mitt barn har alvorlig, sammensatt og komplisert problematikk rundt mat, og da er den ikke noe å lese.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:50   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Og det som Skremmern sier er helt greit.
Det har ingenting med mine reaksjoner å gjøre.
Men den boken er for de som har kresne barn, eller barn som er litt vanskelige, foreks. ikke vil spise middag. Som ernæringsfysiologen til avkommet sa "Den boken er for de som har en unge som ikke vil spise spaghetti en uke. Ikke for deg, du blir bare irritert av å lese den."
Mitt barn har alvorlig, sammensatt og komplisert problematikk rundt mat, og da er den ikke noe å lese.


Blir det på noen måte nevnt i boken, mon tro? At det er generelle råd for hverdagsproblematikk rundt matbordet?

Hvis ikke kan jeg skjønne at man blir irritert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:53   #37
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Blir det på noen måte nevnt i boken, mon tro? At det er generelle råd for hverdagsproblematikk rundt matbordet?

Hvis ikke kan jeg skjønne at man blir irritert.

Jo det blir sagt, boka gir seg ikke ut for å ha "løsningen" heller. Men når en sliter litt med noe som mat så håper en på en måte at en skal finne svaret der.

Det er som mye fra JJ bare sunn fornuft.

Dessverre virker ikke sunn fornuft på min kresne datter. Å la barna bidra til matlagingen og bruke skikkelige råvarer hjelper ikke her. Datteren min lager gjerne mat hun, men vil helst ikke smake på noe hun har laget....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:02   #38
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Problemet jeg føler har oppstått med mange foreldre som leser JJ, slik jeg har sett det, er at mange av dem fremstår som om de har funnet den ultimate løsningen, for ethvert barn, og at den som ikke bruker hans bøker som bibel i sin barneoppdragelse er på grensen til evneveike.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:05   #39
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Blir det på noen måte nevnt i boken, mon tro? At det er generelle råd for hverdagsproblematikk rundt matbordet?

Hvis ikke kan jeg skjønne at man blir irritert.

Jeg skal glatt innrømme at jeg ikke husker det.

Jeg sa heller ikke at det var en fornuftig, rasjonell reaksjon. Den var meget spontan og fortvilet.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:17   #40
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvis alle som kjeftet på barnet sitt en gang i blant skulle gå til familievernkontoret ville nok kontoret drukne i folk som egentlig ikke hadde særlig bruk for dem og de ville ta opp plass for dem som hadde reelle problemer som samlivsbrudd og omsorgsstrid. Jeg synes ikke det handler om at folk flest ikke tenker på familievernkontoret som en utmerket institusjon, men å gå dit for noe som er helt normalt blir som å fly til legen for å få et plaster.

Men nå handlet ikke dette om at hun "av og til" kjeftet på ungene, problemet hennes var mer enn som så. Hun formidlet i sitt brev at hun relativt ofte mistet besinnelsen, jeg reagerte overhodet ikke på Juuls svar men synes tvertimot det var klokt og empatisk.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no