Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dro på hyttetur alikevel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 18:09   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Dro på hyttetur alikevel

Men returnerte hjem i går formiddag.

Var sent fremme fredagskveld. Iskald hytte og vi fyret på storm. Ungene sov i sammen i storsenga for å holde varmen.

Førs kom mellomste inn til meg og mannen som sov i 120 seng.
Han hadde mareritt om reven. Fikk lurt han tilbake i seng, men sleit for å få sove igjen. Hadde i tilegg slitt for å sovne første gang. Klokken fem om morgenen hører jeg han ut i gangen, panisk i stemmen. Mamma, mamma! Splæsj sa det på gulvet og spysjuken var dermed konstantert.

Reiste hjem så fort vi hadde pakket sammen igjen på morgenen. Turte ikke bli i tilfelle vi voksne ble dårlige også. Kjedelig å sitte på en hytte uten innlagt vann og spysjuken. Han er heldigvis frisk igjen og ingen spyr foreløbig.

Nå sitter jeg her kvalm og uggen. Skulle ha gjester i morgen viss vi holdt oss friske, men det ser dårlig ut. Jaja, det var min 30 års gave i morgen. Spysjuka.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:11   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dro på hyttetur alikevel

Usjda...det hørtes ikke akkurat ut som en drømmetur.

Håper gaven til deg blir at du slipper unna omgangssyken

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:12   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dro på hyttetur alikevel

Noe så kjedelig da. Ønsker deg riktig god bedring.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:12   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dro på hyttetur alikevel

God bedring.

Kjipt, at hytteturen endte sånn.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:13   #5
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dro på hyttetur alikevel

Uffda..

God bedring-
Gubben spydde for 10 min siden.

Så her er vi og i gang.

Han er blitt smittet av en i den nye jobben.
Flott velkomsthilsen han fikk.
Godt han er ferdig og på friperiode.

Hater spysjuka..


Gratulerer med morgendagen.

Jeg sier det nå da jeg GARANTERT glemmer å ringe/sende sms til deg. Banna bein.
Jeg er elendig på slikt.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:10   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dro på hyttetur alikevel

synd turen ble litt ødelagt, men gratulerer med morgendagen.
Måtte du i tillegg til en fin dag og masse gaver få en ekstra gave i form av at du slipper unna spying.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:21   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dro på hyttetur alikevel

Noe så kipt!

God bedring til den spysjuke, og krysser fingre for at resten av gjengen slipper unna.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:25   #8
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dro på hyttetur alikevel

Kjedelig hyttetur. Jeg håper at du holder frisk.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no