Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Full Beauty

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 14:44   #1
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Full Beauty

Kunsteren Yossi Loloi har fotografert 20 kvinner nakne. De veier mellom 190 og 270 kilo. Formålet er, i følge tv2.no

Sitat:

å fotografere kvinnene på en måte som får dem til å fremstå som stolte og komfortable – i en annen setting en man vanligvis ser dem.

For det første klarer jeg ikke spore noe stolthet hos kvinnene. De fleste av dem ser triste ut. Og komfortable er det vanskelig å tro at de er. Dette er kropper det må være smertefullt å være i?

Kunsterene skal også ha uttalt:

Sitat:

Gjennom dette prosjektet vil jeg understreke at vi alle har krav på å bli satt pris på slik vi er, og ingen skal bestemme hva andre skal mene.

Selv om jeg ikke er uenig i dette, mener jeg likevel at samme argumentene som gjelder for sterkt undervektige modellkropper må gjelde for så sterkt overvektige kropper som dette. Ingen skal bestemme hva andre skal mene, men disse er da heller ingen gode forbilder for en sunn kropp?

Må vi være så ekstreme hele tiden?

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/l...r-3958403.html

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no