Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinne, 50+

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-23, 17:18   #141
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tror det er mer en diagnose, enn normalen.

Enig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 18:32   #142
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Mine har blitt lovet at rommet deres står som det er til de er ferdige med å studere og etablerer seg ett eller annet sted. Jeg opplever dem ikke som helt "hjemmefraflyttet" før det. Men, som sagt, jeg tillater meg å bruke rommene deres som gjesterom.

Ja, eldstemann kommer mest sannsynlig til å studere her og bo hjemme. Så det blir jo annerledes

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 23:10   #143
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Mine har blitt lovet at rommet deres står som det er til de er ferdige med å studere og etablerer seg ett eller annet sted. Jeg opplever dem ikke som helt "hjemmefraflyttet" før det. Men, som sagt, jeg tillater meg å bruke rommene deres som gjesterom.

Samme her. Studenttilværelsen er litt midt i mellom flyttet og ikke-flyttet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 23:13   #144
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Mine har blitt lovet at rommet deres står som det er til de er ferdige med å studere og etablerer seg ett eller annet sted. Jeg opplever dem ikke som helt "hjemmefraflyttet" før det. Men, som sagt, jeg tillater meg å bruke rommene deres som gjesterom.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Samme her. Studenttilværelsen er litt midt i mellom flyttet og ikke-flyttet.

Det samme tenker jeg.

Men hva tenker man om studentbarn med skilte foreldre/to hjem? De flytter ikke frem og tilbake annen hver uke når de er hjemme i feriene. Bør de fremdeles beholde rommene sine både hos den de bor hos i feriene og hos den andre foreldren, sånn i tilfelle de vil sove litt der også?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 23:15   #145
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

De fleste jeg kjenner lar ikke rommene stå urørt når ungene flytter x antall år utenbys for å studere, men det avhenger kanskje av størrelsen på rommet. Det var feks fullstendig uaktuelt å la rommet til eldstemann stå urørt da hun dro på folkehøyskole - hun hadde det største rommet, og Poden bodde på det minste. Så da ble det rombytte. Hun var litt gretten for det, men forstod jo poenget.

Og ja. Det ble vasket sa hun flyttet ut.

Man må jo ha et sted å huse dem når de kommer hjem på ferie? Om det er det gamle rommet eller. Jeg har i alle fall et ønske om at barna mine vil se meg i noen av feriene sine dersom de velger å studere langt unna.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 01:09   #146
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Dette tror jeg kan være viktig når det kommer til at man har følelsen av at man har et hjem/tilholdssted, i den mulige sårbare tiden mellom utflytting og nytt fast tilholdssted/etablering.

Tenker du har rett i det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 08:45   #147
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Hos oss blir nok rommene stående til de flytter til egne hus/leiligheter permanent. Vi har seks soverom og nok av plass ellers. Det hadde kanskje vært annerledes om det var bruk for rommene deres til andre formål. Forutsetningen er selvsagt at de holder rommene sine i en slik stand at de med enkle grep kan brukes dersom vi får mange gjester samtidig og de to gjesterommene vi har ikke er nok. Men det skjer sjeldent, altså. Forøvrig har jeg/vi ikke vasket eller ryddet ungenes rom siden de var små. Det har de selvsagt gjort sjøl.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 08:51   #148
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Dette tror jeg kan være viktig når det kommer til at man har følelsen av at man har et hjem/tilholdssted, i den mulige sårbare tiden mellom utflytting og nytt fast tilholdssted/etablering.

Det tror jeg også. Så her blir rommene stående. Men vi har god plass da.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 09:17   #149
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Man må jo ha et sted å huse dem når de kommer hjem på ferie? Om det er det gamle rommet eller. Jeg har i alle fall et ønske om at barna mine vil se meg i noen av feriene sine dersom de velger å studere langt unna.

Jada, vi hadde jo nok soverom. Vi byttet bare om på dem sånn at det største ikke stod ubrukt mens hun var borte. Og hun hadde løfte om å få det tilbake om hun flyttet hjem igjen etterpå. Nå endte de opp i kjellerstua, siden kjæresten hennes bodde hos oss mens hun var på folkehøyskole (der er det egen do/vask og egen inngang), og de flyttet ut ikke så lenge etter hun var ferdig på folkehøyskolen (nå her vi gjesterom med plass ril overnatting). Så jeg er jo absolutt for at man beholder er rom de kan komme tilbake til når det er studenter. Men at de ikke nødvendigvis kan forvente at rommet står urørt. Eller har man et digert hus med nok å ta av så går jo det også greit.

Vi er jo privilegerte i Norge, hvor det for veldig mange er vanlig med eget rom.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 09:22   #150
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Vi har bare to soverom, så når sønnen min starter folkehøyskole til høsten, skal rommet hans gjøres om til voksensoverom/kontor. Mannen min snorker, så han skal få det som eget soverom. Sønnen min skal selvsagt få bruke rommet når han er her på ferie, ev. flytter tilbake i en periode, men det skal ikke lenger være et gutterom som bare er der til pynt. Det ville rett og slett vært uhensiktsmessig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 09:35   #151
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det samme tenker jeg.

Men hva tenker man om studentbarn med skilte foreldre/to hjem? De flytter ikke frem og tilbake annen hver uke når de er hjemme i feriene. Bør de fremdeles beholde rommene sine både hos den de bor hos i feriene og hos den andre foreldren, sånn i tilfelle de vil sove litt der også?

Hvis man har plass, så hvorfor ikke? Hvis plassen absolutt heller bør brukes til noe annet er jo det forståelig, men om studenten vil sove over, bør man vel ha mulighet til å ta i mot fortsatt selv om rommet ikke får stå urørt det meste av tiden.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 09:48   #152
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Alt handler jo om hva man har plass til. Egentlig. Jeg kommer aldri til å bosette meg slik at det ikke er et gjesterom hvor barn/barnebarn kan sove over. Men jeg bor jo ikke på en slik måte at vi kan la soverom stå som urørte mausoleer barna kan komme tilbake til. Og ikke et rom til hvert av barna heller. Det viktigste er jo at det finnes et sted de kan bo når de er hjemme på besøk, at de føler seg velkomne. Men å feks la barnet som bor borte beholde det største rommet og la oss som bor der hele tiden sove på de små? Nope. Men jeg hadde jo ikke brukt tid og krefter på å gjøre om rommet til utflyttet student om jeg ikke hadde behov for plassen selv.

Tilsvarende mht skilte foreldre og studenter. Det handler jo om hva man har plass til, og hva man blir enige seg i mellom og med studenten om.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 10:26   #153
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg tror mine sønner hadde mistenkt at jeg hadde mistet vettet fullstendig om ikke deres rom ble funksjonsendret etter at de i stor grad flytter ut - vi bor ikke trangt etter min målestokk (men etter mange andres... ) og tanken på å ha rom stående på stas og tilnærmet ubrukt annet enn noen helger og ferier i ny og ne er veldig fjern.

Min eldste har i praksis flyttet ut, hans rom ble overtatt av lillebror, og lillebrors rom ble omgjort til gjesterom/kontor/ekstra oppbevaring for bøker og utstyr. Eldste er dog svært klar over at han alltid er velkommen hjem når som helst og kan være hur lenge som helst, uavhengig av om rommet også brukes til andre formål når han ikke er hjemme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 13:13   #154
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg synes også det er helt opplagt å bruke rommet til Datteren når hun ikke er der, både som gjesterom og som ekstrastue. Vi bor i en treromsleilighet, liksom; å la det ene rommet stå ubrukt i månedsvis er ganske meningsløst.

På sikt kommer vi til å ommøblere en del for å gjøre rommet mer brukbart for oss. Selvsagt. Men også selvsagt kommer hun jo til å bo der når hun er hos oss. Og hvis vi flytter til en ny leilighet, kommer vi til å ville ha et gjesterom der som kommer til å være hennes rom når hun er hos oss.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 14:27   #155
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Hvis den eldste sønnen flytter ut for å studere kommer jeg til å tilby det store rommet hans til lillebroren jeg også. Det vil jo likevel være plass til storebroren når han kommer hjem, bare på et annet rom. Vi får se.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 16:02   #156
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Sønnen skal studere i Oslo (der vi bor) og han kommer å flytte ut til høsten og bo sammen med en kamerat. Han kommer dermed ikke å trenge noe rom hjemme hos oss ettersom han sjelden kommer å overnatte der når han kommer å bo 5 km unna. Han kommer dog å beholde rommet sitt på hytten (som innimellom brukes til gjester når han ikke er der).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 17:19   #157
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det samme tenker jeg.

Men hva tenker man om studentbarn med skilte foreldre/to hjem? De flytter ikke frem og tilbake annen hver uke når de er hjemme i feriene. Bør de fremdeles beholde rommene sine både hos den de bor hos i feriene og hos den andre foreldren, sånn i tilfelle de vil sove litt der også?

Jeg tenker de må ha et sted å sove, men at rommet godt kan brukes til andre ting også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 17:42   #158
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Det hender jeg tenker at jeg kan flytte i en mindre leilighet når ungene er ute, men tenker at det er greit å ha litt plass for dem til å komme hjem på besøk, ikke kun hver for seg, men også at jeg har plass til kjærester og kanskje også barnebarn. Hvertfall dersom de etablerer seg et stykke unna. Jeg husker selv at det var veldig kjekt at mamma hadde stort hus hvor vi kunne bo da ungene var små. Hun innredet etterhvert våre rom med familiekøye og hadde til og med barneseng i det største soverommet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 18:15   #159
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Ja, selv nå, som voksen og vel så det synes jeg det er dumt at det ikke er plass til familien på besøk når vi kommer. Vi bor 70 mil unna mine foreldre. Dette gjør jo at vi kommer samlet ganske sjelden. Vi kommer om sommeren for da kan vi bo på landstedet (sjøhytte) til min mor. Jul er litt mer tricky.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 18:47   #160
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Søsteren min overtok rommet mitt før jeg flyttet, og dyttet meg til kjelletstuen. Det synes jeg var helt rimelig.

De skal alltid ha et sted å komme hjem til, men ikke et urørt rom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no