Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 18:55   #121
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Mannen og jeg skal til Praha i juni. Vi skal ha hele 3 netter for oss selv. Gjett om vi gleder oss. Vi har ikke vært alene mer enn et par timer om gangen siden høsten 2001 da vi var i København et par dager. Mine svigerforeldre skal passe på våre tre håpefulle.

Nasse Nøff er ikke aktiv  
Gammel 23-03-07, 19:02   #122
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Kreta om 3 uker
Amsterdam om 5 uker

Anne er ikke aktiv  
Gammel 24-03-07, 11:22   #123
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Da har vi bestilt tur til Cambrils (sør for Barcelona) sammen med svigermor i sommer. Vi har vært i området før og vet hva vi går til, og skal ha hver vår leilighet, så jeg tror dette kommer til å bli bra. :gledermegtilåshoppeiBarcelona:

Dessuten planlegger Snupp, mormor og jeg en tur til Italia til høsten, enten Sicilia eller Roma. Pappaen må sannsynligvis være hjemme og jobbe. Moren min er veldig reise- og verdensvant, og kan alt om å reise på egen hånd med små barn, så det kommer til å bli en morsom tur. :gledeseg: Mamma er ganske ordnefixe på reisefronten, og driver nå og vurderer hva som er mest Snuppvennlig av reisealternativene vi ser på.

Dessuten skal mannen og jeg til Paris helt alene i mai.


Sist redigert av Gaia : 24-03-07 kl 11:22. Årsak: punktum, punktum, komma, strek...
Gaia er ikke aktiv  
Gammel 24-03-07, 11:23   #124
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Har billetter til Tromsø siste helgen i april. Gleder meg.
Dere som bor i Tromsø, hvor lenge er solen oppe da?
Sjans for utepils?

Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 24-03-07, 12:09   #125
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Billetter til Oslo i midten av mai - med venninner

Og til Kreta med familien i juni

Og håper på en overraskelse til bryllupsdagen...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 21:14   #126
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi kom plutselig på at vi hadde kjøpt billetter til Bo Kaspers Orkester til onsdag. De har hengt så lenge på kjøleskapet at vi helt hadde glemt dem.

Nå er barnevakt i boks, og vi skal på konsert førstkommende onsdag. Vi gleder oss!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 21:55   #127
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ja, vi har billetter til Longyearbyen på tirsdag, det gleder vi oss til...

polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-03-07, 23:42   #128
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi skal til Egersund ei helg rett etter påske, men det blir vel neppe noen fornøyelsetur da jeg regner med at jeg og mannen bare får noen timer om natten alene, skal se på møbler hos Ja møbler som også spanderer turen på oss, vi kjøper en del møbler hos dem (har møbelbutikk)

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 21:21   #129
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ikke noe spennede i nærmeste fremtid, men noen nye billetter i jobbsammenheng har iallefall havnet i innboksen.

Oslo i morgen, Oslo om et par uker, og dagstur på møte til Brussel i slutten av måneden.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 21:22   #130
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Endelig noen billetter i min skuff også. Skal til Skagen med mann og barn til helgen, til Milano med moren min i juni, og til London med mannen min i august. Den siste turen har jeg ikke billetter til ennå, da.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 21:31   #131
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Billetter til Rhodos fra 1.august - 15.august

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11

Sist redigert av Fara : 21-06-07 kl 20:49.
Fara er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 21:47   #132
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

London i juli

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 22:12   #133
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Om 19 dager reiser jeg til TYRKIA sammen med de to største jentene mine, foreldrene mine og søstra min med sine to gutter!!!!!!

Jentenes første sydentur

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 23:44   #134
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Nå er det bare 2 uker igjen til vi skal bruke billettene våre. Er jo evigheter siden jeg kjøpte den turen til Mallorca for mannen min, lillebror og meg.

Har begynt å vurdere om største tulla og jeg skal ta en billigtur i august til syden også, men det får bli litt på sparket. Blir i tilfelle sammen med ei venninen av meg med barn.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 00:05   #135
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Lang weekend til København nå på torsdag til søndag
2 uker til Tenerife i mars neste år.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 07:21   #136
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Nå har vi billetter til Norge fra slutten av juni til slutten av august, fra Oslo til Dublin i midten av juli og en billett fra Dubai til Sør Afrika i Oktober i skuffen. Det har lysnet

Palmen er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 09:06   #137
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Kreta om 3 uker....

Helle er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 09:36   #138
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi har billetter til Kaptein Sabeltann i juli.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 10:51   #139
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.398
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Billetter til Syd-Frankrike i sommer og til Miami i november/desember

I tillegg har jeg masse jobbreiser (nesten hver uke), men de teller jeg ikke. For en drøy uke siden var vi i Beijing.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 11:23   #140
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Nå har jeg også billetter i skuffen!
Riktignok skal jeg ikke til noe mer eksotisk og spennende sted enn Oslo, men der skal jeg til gjengjeld besøke min aller besteste bestevenninne i hele verden!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no