Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 09:11   #241
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Da har vi bestilt billettene til Thailand i februar når vi skal gifte oss! Det føles himla surrealistisk og merkelig å vite at jeg har bestilt billettene til bryllupet mitt...

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 12:33   #242
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

ferietur til Danmark (skrevet eget innlegg om det jeg)
Skikkelig slapp av tur håper vi....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv  
Gammel 18-09-07, 10:46   #243
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi reiser til Tyrkia i morgen og blir borte i 14 dager. Gleder oss til sol og bad igjen! Hørte fra noen andre som er der nede nå, at det er 35 varmegrader og det er helt greit!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 18-09-07, 10:50   #244
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg har billetter liggende!

Og det er billetter til en forestilling med "Raske menn" på kulturhuset i Arendal 22. november sammen med fire gode venninner.

Skal i dag ringe og bestille bord på restaurant, slik at vi kan få oss en bedre middag før forestillingen.
Gleder meg!

Og så har jeg visst billetter til en fin helg i Trondheim i februar, liggende.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 18-09-07, 13:54   #245
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi har bestillt neste års sommerferie til Kreta og det samme herlige bostedet hvor vi har vært to ganger før Gler oss noe vanvittig. Påsken skal barna og jeg til Alicante

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 18-09-07, 14:24   #246
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ja, jeg har noen biletter liggende.
Innenlands for de neste 3-4 ukene skal vi ut på tur noen ganger.
Og i oktober skal jeg på Anne Kats show "tatt av vinen".

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv  
Gammel 18-09-07, 16:09   #247
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Ja, jeg har noen biletter liggende.
Innenlands for de neste 3-4 ukene skal vi ut på tur noen ganger.
Og i oktober skal jeg på Anne Kats show "tatt av vinen".

Det skal vi også, vi skal den 20. oktober. Når skal dere?

007 er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 19:18   #248
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

JA Vi reiser til Hellas den 30. oktober. Bestilte idag, så vi måtte ta til takke med Rhodos, men det skal nok gå bra det også!

Glær mæ!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv  
Gammel 21-09-07, 21:44   #249
oss
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 44
oss har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Flybillett til Bergen.
Skal til broren min.
Første gang jeg skal være vekke fra Marita.

oss er ikke aktiv  
Gammel 22-09-07, 13:09   #250
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Fly billett og parkbillet og hotell er booket nå. Vi reiser igjen til Disneyland!!
Denne gangen skal vi feire nyttår der. Booket på samme hotell som vi var tidligere iår. Santa Fe. Men denne gangen kun 3 dager. Vi gleder oss.

Har aldri feiret nyttår annet plass enn rundt om kring hjemme så dette blir spennede!!

Ungene vet det ikke ennå. Tenkte å gi dem "billettene" på julaften!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 22-09-07, 14:04   #251
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi har billetter til København 5-7 oktober.
Og så har vi billetter til Jul i blåfjell.

Labolina er ikke aktiv  
Gammel 22-09-07, 19:49   #252
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ylvisbilletter i desember

morgana er ikke aktiv  
Gammel 22-09-07, 20:09   #253
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Billetter til Putti Plutti Pott : kalendergave til ungene:
Og til Julelatter i november.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 22-09-07, 20:21   #254
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Misunner alle dere som skal til syden. Jeg har helt klart fått for lite varme i år.

Vi skal 5 dager til England i midten av November , en uke til søreuropa for å besøke familien min i begynnelsen av desember og en langhelg i Gøteborg noen dager senere. Gleder oss veldig.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 23-09-07, 09:53   #255
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi skal på kjærestetur til Paris i midten av november. Jeg gleder meg noe enormt! Har aldri vært i Frankrike før.

Utrolig nok var det Riverdanceshow akkurat den helgen, så her har vi også bestilt billetter.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 25-09-07, 17:40   #256
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Kristiansand kommende torsdag til søndag, Kreta i midten av oktober og Roma i begynnelsen av desember.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 25-09-07, 21:32   #257
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg har også billetter
Vi skal til Dublin i midten av neste måned, bare mannen min og jeg!

Har akkurat vært på jentetur til Bergamo (Nord-Italia), og det ga mersmak. Det har blitt altfor lite reising etter at snuppa kom til verden, gitt.

 
Gammel 25-09-07, 21:35   #258
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Danmarkstur til meg og eldste jenta mi neste uke!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 02-10-07, 10:22   #259
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Labolina, her.

Vi skal ett helt nytt sted som heter Herathera. Åpner ikke før 1 november.
Kan sees her; www.herathera.com.

Guri så deilig!
Vi var her på bryllupsreise i 2001. (Drømme......)

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 02-10-07, 10:29   #260
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

2 dager til vi reiser til London

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no