Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 10:41   #281
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.



Tror jeg skal ta det på norsk det jeg skrev, og med hjemmeværende husmor smileyforbruk.

God kopi, kjære. God kopi.

Jeg skjønner engelsk altså. Jeg bare lurte på om du var ironisk eller ikke.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 11:47   #282
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Naa var denne traaden saa langt at jeg vurderer aa skaffe meg en betalt jobb utenfor hjemmet slik at jeg har tid til aa lese den i arbeidstiden. :husmor:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:00   #283
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Eksamen i dag også, aC?

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:13   #284
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre


Fy skam seg, som dere avsporer.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:59   #285
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Jaggu var det ikke ledige pc-er på lesesalen i dag, gitt.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 17:05   #286
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Så deilig at jeg er sykmeldt så jeg har tid til å lese alt dette.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 17:08   #287
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Eksamen i dag også, aC?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:35   #288
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Jeg vil også skrive opp ned. hvordan gjør jeg det? Det må da være mye kulere enn å spoile ting og slikt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:36   #289
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Å skrive opp ned er bare så 5 timer og 43 minutter siden.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:40   #290
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Å skrive opp ned er bare så 5 timer og 43 minutter siden.

Jeg har aldri vært så veldig in, så jeg skal nok kunne overleve det.

Si det da. Hvordan gjør jeg det!? Si det da! Si det!!!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:43   #291
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Å være desperat etter å skrive opp ned er bare så åtte minutter siden.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:45   #292
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Skremmern kan ikke skrive opp ned.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 02:15   #293
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men hvis dere må velge, en femtimersmiddag sammen med karrierekvinner eller hjemmeværende mødre?

Jeg tror jeg ville foretrukket det med en som ikke bare snakket om jobb, bleiskift, husmortips eller what ever uansett om de er karrierekvinne eller hjemmeværende.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 10:20   #294
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

˙ƃǝɾ 'uǝɹǝpuıʃξ åd ɹǝʌouuı ɹɐɹp ƃǝɾ ɹøɟ ʃʃɐɾʇ uǝ ǝɹʎɟ ƃo uǝɐpuɐɹǝʌ åd ʇn åƃ ʃɐʞs ƃǝɾ ɹoɹ⊥

Men deretter bærer det rett på jobb.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

¡ʇʃnʞ ƃıʃǝʞʞıʞs ɹɐʌ ǝʇʇǝp ƃıʃǝʞɹıʌ sǝuʎs ƃO ˙ɾɐɹɾɐɹ ɹǝʇʇǝ ʇʇıʃ ɹǝɯɹǝɥ ƃǝſ

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vil også skrive opp ned. hvordan gjør jeg det? Det må da være mye kulere enn å spoile ting og slikt?

Er det opp ned, altså? Jeg ser bare en masse firkanter.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 10:25   #295
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vil også skrive opp ned. hvordan gjør jeg det? Det må da være mye kulere enn å spoile ting og slikt?

Jeg vil også. Er det ingen som kan gi litt opplæring?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 10:45   #296
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Hvis du snur deg opp ned i stolen, virker det som om teksten er opp ned. :Løsningsorientert:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 10:47   #297
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg vil også. Er det ingen som kan gi litt opplæring?

Det var Tinetoff som kom med denne linken.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 13:03   #298
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var Tinetoff som kom med denne linken.

ʞʞɐʇ uǝsnʇ

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 13:07   #299
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

ıɥıɥ ¡åsƃo ƃɐp ı ʇʇʎu ǝou ǝɹæʃ å ʇɯosɹoɯ ås Å

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 13:13   #300
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre

Vanskelig det der, for det kommer jo helt ann på personen. Enten vedkommende er karrierekvinne eller hjemmeværende. Men jeg kjenner en dame, omtrent like gammel som meg. Fikk barn når hun var 18 år og har vært forsørget av mannen sin siden da. Hun har ikke gått noe på skole utenom grunnskolen, har aldri jobbet (39 år) og har igrunn ingen andre interesser enn å vaske hjemme hos seg selv. Hun leser ikke bøker og har ingen hobbier utenom å trene. Dama er kjemepsøt og jeg liker henne godt, men vi har IKKE mye å snakke om...... Vi lever liksom på helt forskjellige planeter......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
eksamenspanikk, fotballidioter, grisefisk, opp-ned, redd for dragen, trygge oslo, unnasluntring, wanna-bi student, you'll never walk alone


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no