Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utvalg, gutte- og jenteklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 09:34   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå nekter Frøkna å iføre seg dongeribukser uten pynt og dill, fordi hun er redd for kritikk fra de andre jentene i barnehagen … .

Nei, da så!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:59   #42
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Jeg er så enig! Men hvorfor er det ikke noen som gjør noe? Starter en egen gutte-nettbutikk for barneklær?
Jeg har hatt det litt bedre etter at jeg oppdaget dansk design. Finner jeg noe billig, så kjøper jeg det. Uskyldig 70-talls stil og helt fritt for flammer og fotballer og motorsykler og slikt. (En og annen bil, men det kan jeg leve med.)

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:27   #43
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Sitat:

Jeg er så enig! Men hvorfor er det ikke noen som gjør noe? Starter en egen gutte-nettbutikk for barneklær?

Jeg har åpnet nettbutikk - ikke med kun gutteklær, men jeg har faktisk flere gutteplagg enn jenteplagg. Har også penklær til gutter.

__________________
Gutta 2003 og 2005

Sist redigert av malena : 26-10-06 kl 10:30. Årsak: glemte å quote Gremli...
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:44   #44
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Jeg synes Timberland har mye pent til gutter. Gap også.

Heldigvis finnes ebay, da passer det til min lommebok.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:42   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes Timberland har mye pent til gutter. Gap også.

Heldigvis finnes ebay, da passer det til min lommebok.

Timberland, Mexx, Gap, og Brubaker har mye fint til gutter, synes jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:50   #46
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har akkurat samme erfaring. Det er mye lettere og morsommere å handle til Elise enn det er til guttene.


Helt enig, jeg synes også det er lettere å handle til Lena. Men Exit har mye fint og nøytralt til guttene.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:56   #47
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skjønner alt dette. Vi har også tykt ulltøy som vi gjør slik med. Det jeg spør om, er om dere bruker skjørt utenpå ullUNDERTØYET? LONGSEN?

Vi har skjørt utenpå ullundertøy og ullbukse under skjørt. Når hun skal ha dress i barnehagen tar hun av skjørtet og har bare ullbukse og strømpebukse.

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg er så enig! Men hvorfor er det ikke noen som gjør noe? Starter en egen gutte-nettbutikk for barneklær?

Hun som startet MiniMe har gutter og startet butikken med det i tankene, men ønsket også å tilby jenter klær fri for mye dilldall. Et strålende tiltak som heldigvis går bra.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 14:54   #48
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Kjære dere! Dere må begynne å handle på nett. Gjør som jeg, bli bitt av basillen.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men går det ikke an å kjøpe "guttebukser" til jenter da, hvis man ønsker en litt videre og rett opp og ned-modell? Det fins jo bukser som er ganske kjønnsnøytrale innimellom. Even har ihvertfall endel dongeribukser som fint kunne vært brukt av jente.

Åh, men det finnes da masse fint unisex- tøy. Feks her eller her .

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 15:53   #49
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Kjære dere! Dere må begynne å handle på nett. Gjør som jeg, bli bitt av basillen.


Åh, men det finnes da masse fint unisex- tøy. Feks her eller her .


Å neeeeeeei.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 16:45   #50
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.


Hun som startet MiniMe har gutter og startet butikken med det i tankene, men ønsket også å tilby jenter klær fri for mye dilldall. Et strålende tiltak som heldigvis går bra.

Jeg synes minime produktene er flotte, men akk, alt for dyre. Dessuten har de mest til jenter i butikken synes jeg. Jeg handler der av og til, men bakdelen for min del er at jeg hverken vil ha flammer, bomber, granater, eller BRUNE klær .
For det liker jeg ikke i det hele tatt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:19   #51
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Ja, sånn har det alltid vært. Har jo også bare hatt gutter.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:31   #52
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Jeg er sjeleglad for at jeg har gutter, syns mestparten av jentetøyet er kjedelig og dallete.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:38   #53
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg er sjeleglad for at jeg har gutter, syns mestparten av jentetøyet er kjedelig og dallete.



Har akkurat vært på en barnetøy-homeparty, og det var helt utrolig. For eksempel Janus Prinsesseull, som ifølge Janus skal være slitesterk, varm ull som tåler barnehagebruk osv.

Det er med blonder på. Blonder, toåringer med blonder under vinterdressen. Jeg mener- hallo?!

Sikkert mange som ønsker seg jente sårt og inderlig bare pga. det fine tøyet, men jeg synes det er helt høl i hodet. Kolleksjonene er så kjønnsdelt at det gjør meg uvel.

Se på blonde-ulltøyet her:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:49   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg synes minime produktene er flotte, men akk, alt for dyre.

Det er nettopp det. Selvfølgelig kan man finne masse flott til gutter, men ikke til en normal pris. Det blir tullete for meg å betale 500 spenn for en bukse han vokser ut av på 4 måneder. Spesielt når det ikke er bedre kvalitet.

Kan nok hende jeg hadde vært like frustrert hadde jeg hatt jente, for det er mye dillete jentetøy. Men det er større utvalg til jenter, tross alt.

I tillegg så har man alle butikkene hvor det har blitt så poppis med mor/datter tøy; NoaNoa, H&M har kjørt mor&datter-kolleksjon, men ingenting for gutta.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:54   #55
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Er det virkelig noen som kjøper disse mor-datter klærne?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:19   #56
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg synes minime produktene er flotte, men akk, alt for dyre. Dessuten har de mest til jenter i butikken synes jeg. Jeg handler der av og til, men bakdelen for min del er at jeg hverken vil ha flammer, bomber, granater, eller BRUNE klær .
For det liker jeg ikke i det hele tatt.

Brunt som bare er så nydelig. Stakkars deg. Fnis.

Jeg synes faktisk at det er greit med kjønnsdelte klær. Ser ingen grunn til å være i mot. Da eldstejenta var liten var jeg i mot rosa. Ungen fikk sitt første rosa plagg som toåring. Det førte bare til at hun ble veldig fokusert på rosa oppover årene. Nå som hun er ti har det faktisk ikke gitt seg og hun vil ha rosa rom. Femåring er absolutt ikke så fokusert på rosa og hun har fått rosa hele livet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:23   #57
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.



Har akkurat vært på en barnetøy-homeparty, og det var helt utrolig. For eksempel Janus Prinsesseull, som ifølge Janus skal være slitesterk, varm ull som tåler barnehagebruk osv.

Det er med blonder på. Blonder, toåringer med blonder under vinterdressen. Jeg mener- hallo?!

Sikkert mange som ønsker seg jente sårt og inderlig bare pga. det fine tøyet, men jeg synes det er helt høl i hodet. Kolleksjonene er så kjønnsdelt at det gjør meg uvel.

Se på blonde-ulltøyet her:

Dette syns jeg er helt topp, all den tid jenta mi løper rundt inne i bhg i bare ulltøyet. Kunne dog gjerne vært andre farger, striper, mønster el.l. Bare ikke vanlig hvitt eller blått.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill

Sist redigert av Myrsnipa : 20-11-06 kl 06:41.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:30   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Er det virkelig noen som kjøper disse mor-datter klærne?

Aner ikke. Poenget mitt var at når det kommer til klær og mote er det alltid noe spesielt for jentene, mens det er lite nytt og spennende for gutta.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot

Jeg synes faktisk at det er greit med kjønnsdelte klær. Ser ingen grunn til å være i mot. Da eldstejenta var liten var jeg i mot rosa. Ungen fikk sitt første rosa plagg som toåring. Det førte bare til at hun ble veldig fokusert på rosa oppover årene. Nå som hun er ti har det faktisk ikke gitt seg og hun vil ha rosa rom. Femåring er absolutt ikke så fokusert på rosa og hun har fått rosa hele livet.

Jeg tror ikke det nødvendigvis er derfor de har forskjellig forhold til rosa.

I forhold til kjønnsdelte klær så er jeg i mot den voldsomme forskjellen man finner i de fleste kjedebutikker nå fordi jentene fra babystadiet får mer ettersittende klær, klær som understreker kroppsfasong med "snille" motiver som blomster og sommerfugler i omtrent bare forskjellige sjatteringer av rosa.
Guttene får baggy klær, klær med til dels voldelige og voldsomme motiver i en fargeskala som er mørk og lite vibrerende.

Jeg syns dette bygger opp under myten om jenter som snille lolitaer og gutter som voldelige jegere.

Mener jeg har lest at det nettopp er gjort en studie på dette, hvor kleskataloger fra 80-tallet fram til i dag ble gjennomgått og det er en markant utvikling av å gjøre barn til små voksne fra babystadiet, samt en økende forskjell på gutteklær og jenteklær. I tillegg så er lekefunkjonaliteten blitt redusert på jenteklærne. (fritt etter hukommelsen)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:39   #59
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Kjære dere! Dere må begynne å handle på nett. Gjør som jeg, bli bitt av basillen.

Åh, men det finnes da masse fint unisex- tøy. Feks her eller her .

De merkene og mye annet fint finnes også her forresten. Der har de litt retroting også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:55   #60
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Se på blonde-ulltøyet her:

Den var da søt. Og hvis ungene bruker ulltrøye og ullongs som inneklær (slik gutten min ofte gjør), eller som pysj, er det da bare fint at de er pyntet og søte. Det øker kanskje sjansen for at jentene vil gå med dem? Lillegutt ville sikkert likt å ha litt fin dekor på ullundertøyet sitt, han også

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no