Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kle barna i svart

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 23:42   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Åh, jeg elsker den lille djeveldrakten! Og sneipen var jo helskjønn i den. Skulle ønske vi hadde hatt sånn til Lille B også. Vet hun har laget hettegensere også, men har desverre ikke funnet dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:45   #82
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Hedda har en slik djevellue, den er kjempe kul! Den vekker smil hos noen og ren forargelse hos andre

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:49   #83
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvorfor det egentlig? :nysgjerrig:

Jeg syns det nesten er bedre med litt kontrastfarger eller knalle farger på babyer, i stedet for de evindelige pastellene. Syns det blir så flatt, ingen trekk kommer til syne.

Jeg er enig med Maximillia. Lyse rolige farger passer best til blek babyhud de første månedene. Etterhvert så går det greit med litt sterkere farger, som rød, mørk blå, lilla og sterk rosa f.eks.

Til "brune" babyer synes jeg det er fint med sterke farger, spesiellt rødt. Men ikke svart her heller. Svart er en veldig dyster farge egentlig. Liker den veldig godt til meg selv og mannen, men altså ikke til minsten.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:55   #84
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Jeg synes svart kan være pent til babyer, men det er vel som med voksne, at noen blir bleke og blasse i svart, mens andre får forsterket fargene og kler det godt.

Jeg er litt enig med Kirsebær i at helt svart gir litt samme "effekten" som helt hvitt. Og så kom jeg ikke på før nå at på det ene bildet jeg la ut av Lillegutt i skrytetråden har han på seg helt svart t-skjorte (og på de to andre helt hvit)- men han er jo ikke akkurat noen baby lengre.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:01   #85
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, jeg elsker den lille djeveldrakten! Og sneipen var jo helskjønn i den. Skulle ønske vi hadde hatt sånn til Lille B også. Vet hun har laget hettegensere også, men har desverre ikke funnet dem.

mamas little devil produktene selges i disse butikkene (i Oslo).

Angels Speed Equipment
Rathkes gate 7
tlf: 47 2237 7990

Artista
Jernbanetoget 6
tlf: 47 2336 2140

Los Lobos
Thorvald Meyersgate 30
0555 Oslo
Tel: 22 38 24 40

Ting Oslo AS
Akersgata 18
0158 Oslo
Tel: 22 42 42 40

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:02   #86
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, jeg elsker den lille djeveldrakten!


Jeg også!! Man vet man har kjøpt riktig når alle snur seg etter en

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:04   #87
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kle barna i svart

For meg har det ikke vært naturlig å kjøpe svart til Lille, og ikke har jeg sett mye svart heller i butikkene når jeg tenker meg om. Da det var karneval tidlig på nyåret i bhg, sydde jeg marihønekostyme, og måtte ha en svart genser da. Men det er eneste gangen hun har brukt svart.

Brunt og mørk mørk lilla derimot, det bruker vi mye.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:06   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

mamas little devil produktene selges i disse butikkene (i Oslo).

Jeg vet. Jeg har til og med intervjuet hun som har laget dem.

Men takk for info! VIrker som vi handler på mange av de samme stedene.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-10-06 kl 08:12.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:30   #89
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Ingen av mine har noe svart selv om vi voksne bruker det mye. Jeg synes også at svart er en litt hard farge til sånne små, men den djeveldrakta var jo bare deilig da.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 08:16   #90
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Brunt og mørk mørk lilla derimot, det bruker vi mye.


Hørt:
"Purple is the new black."

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 08:26   #91
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Ulvejenta fikk et svart velurskjørt da hun var fire, etterfulgt av en svart genser til å ha inni en rød og svart forklekjole. Hun blir seks i vinter, og det var først i høst jeg fikk meg til å kjøpe svarte bukser til henne.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 23:25   #92
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kle barna i svart

Kasper har hatt svart penbukse og har også et sett fra Laban & Labolina i sort. Synes det er helt greit, men ville ikke kledd ham i svart fra topp til tå.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 14:41   #93
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kle barna i svart

Begge mine har svarte klær. Lillebror har et helt sett med en joggebukse med hvit stripe langs bena og en helt enkel genser. Det settet er han kjempefin i. Han er veldig lys i huden, og han kler mørke farger bedre enn lyse. Da han var liten var han nesten litt grønnaktig i huden og da så han ikke ut med lyseblått. Nå derimot kan han bruke det.
Storebror var mørkere i huden og har blitt lysere, så der har det vært omvendt.

Har forøvrig vært i jenteavdelingen på H&M for å kjøpe jakker til dem. Limefarga jakker passer da til gutter også...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:36   #94
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kle barna i svart

Storesøster på 7 1/2 år har nettopp oppdaget svart som klesfarge så da vi har på handletur sist ble det svart og hvit-stripet V-genser og svart tunika med hvite prikker og svarte tights til. Ellers så har det ikke vært så mye svarte klær i klesskapene til ungene ennå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:51   #95
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Poden har masse svart han!
Masse tøffe rockeklær.

Og jeg er fortsatt grinete over at Ting var utsolgt for djeveldrakt i hans størrelse.

Men jeg fikk en Tigergutt i stedet jeg da!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:12   #96
Hennie
Nybegynner
 
Hennie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7
Hennie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kle barna i svart

Liker ikke å ha svarte klær på overkroppen, synes det stjeler så mye farge fra ansiktet, og blir rett og slett for hardt. Har et par svarte dongeribukser og et par svarte, tynne bukser til jenta mi på 2 år, og det synes jeg bare er stilig.

Hun ble forøvrig tatt for å være gutt når hun gikk i svart dongeri, svarte vintersko, grønn duffelcoat (riktignok fra gutteavd. på H&M) og rød lue..

Hennie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:42   #97
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kle barna i svart

Felix hadde for første gang i går på seg en svart tynn genser fra hm i anledning halloween i parken. Genseren hadde halloween motiv for bebiser på seg,veeeeeeeldig søt!!!

Blir lenge til neste gang lillegull har på seg svart.....

  Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:45   #98
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

mamas little devil produktene selges i disse butikkene (i Oslo).

Angels Speed Equipment
Rathkes gate 7
tlf: 47 2237 7990

Artista
Jernbanetoget 6
tlf: 47 2336 2140

Los Lobos
Thorvald Meyersgate 30
0555 Oslo
Tel: 22 38 24 40

Ting Oslo AS
Akersgata 18
0158 Oslo
Tel: 22 42 42 40


Felix hade på seg en rød djevel lue fra mamas little devil i går under halloween i parken. Var så søt så

  Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:42   #99
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Snupp fikk sin første svarte cordbukse tre måneder gammel. Jeg skulle gjerne hatt en svart body til den, og vurderte lenge å farge en hvit peanutbody med høy hals svart. Savnet faktisk litt flere svarte klær til babyer, jeg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:53   #100
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Kle barna i svart

Jeg har brukt svart på mine siden de var nyfødte. Finner jeg noe svart, så kjøper jeg det. Svart på unger er kjempefint!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no