Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Akutthjelp til tørt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-22, 20:01   #21
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Jeg har krøller og superfrizzy hår og MÅ ha produkter i håret etter vask for å samle og roe ned frizzet. Jeg bruker gel cast metode, men orker ikke pakke inn håret i sånn plopp. Jeg lar det bare dingle. Men børster aldri håret uten at jeg vasker det.

Denne billige geleen kjøper jeg på Normal og den funker brillefint på meg. Like fint som alskens dyre remedier jeg har brukt før.

Jeg vasker og har i balsam, bruker gode produkter som gir fukt, og en kur i ny og ned. Børster ut floker mens balsamen er i.
Skyller godt og lar håret være ganske så klissvått. Har i geleen som jeg gjerne mikser med litt vann i hånda, for den er litt tykk i konsistensen (den jeg lenket til).
Lar en håndduk ligge over skuldrene til håret er litt tørrere.
Når håret er helt tørt klemmer jeg på håret med hendene for å få ut stivheten som geleen har gitt.

Curlygirl prøvde jeg å sette meg inn i en gang i attenpilogbue, men så fort at det ble for mange regler og ingredienser å holde styr på for meg. Kanskje enklere nå med flere tilgjengelige produkter, men jeg har ikke behov for det egentlig. Jeg er fornøyd slik det er nå.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-22, 20:22   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Takk for tips om den geleen, skyfri. Har sett den på Normal. Jeg synes gele ofte blir stivt i håret mitt, men denne påstår at den ikke blir det. Stemmer det for deg? Blir håret mykt og det gir mye hold?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-22, 20:33   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Jeg tar i hårkur som skal skylles ut - og så skyller jeg ikke ut! Vill og gæærn altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-22, 20:34   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Nå ble jo dette en krølletråd, og ikke en hjelp for tørt hår egentlig, men jeg skal gi gel cast en sjanse. Men jeg hater virkelig stivt hår og hår som gir inntrykk av produkter!

Divine: du har jo prøvd all slags remedier, sier du, og sikkert også proteinkurer og hårolje i tuppene. Hva med å la håret få fri fra hårføner, om du bruker det? Nå vet jeg ikke om du har grått hår, men hårfaging kan vel gi mer fukt?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-22, 20:35   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tar i hårkur som skal skylles ut - og så skyller jeg ikke ut! Vill og gæærn altså.

Det har jeg prøvd også, om natten. Og sovet med Olaplax, aner ikke hvilket nummer på den da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-22, 20:39   #26
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tar i hårkur som skal skylles ut - og så skyller jeg ikke ut! Vill og gæærn altså.

Du er like gal som de som spiser God morgen yoghurt til kvelds! (Jeg kan også gå med hårkuren i håret, og vedder på jeg har mer krøller enn de aller fleste av dere. Trenger ikke noe plopping for at det skal bli krøller, lizzm).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-22, 21:17   #27
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Takk for tips om den geleen, skyfri. Har sett den på Normal. Jeg synes gele ofte blir stivt i håret mitt, men denne påstår at den ikke blir det. Stemmer det for deg? Blir håret mykt og det gir mye hold?

Håret blir stivt når det har tørket. Den stivheten klemmer du ut ved å ta håret i hendene og klemme på det. Vips! Så har du (eller jeg da) mykt hår uten frizz. Men obs! Du må vente til håret er helt tørt, ellers blir det frizz. Igjen
Jeg synes geleen har akkurat passe hold til at krøllene former seg fint. Men måtte prøve meg litt fram med mengde, jeg trengte mer gele enn jeg trodde.

Datteren min har tørt hår og frizz uten så mye krøller (mer litt bølgete kanskje), og dette funker fint på henne også.

Det er enkelt og billig, det liker jeg.
Og man må ikke ha akkurat den geleen, andre geleer med medium hold som enten er ganske tynnflytende eller en tykkere som man mikser litt med vann i hendene, kan fungere tenker jeg.
Jeg tror at håret mitt liker denne fordi det er litt proteiner i den. Visstnok.


Sist redigert av skyfri : 18-10-22 kl 21:23.
skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-22, 22:33   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Håret blir stivt når det har tørket. Den stivheten klemmer du ut ved å ta håret i hendene og klemme på det. Vips! Så har du (eller jeg da) mykt hår uten frizz. Men obs! Du må vente til håret er helt tørt, ellers blir det frizz. Igjen
Jeg synes geleen har akkurat passe hold til at krøllene former seg fint. Men måtte prøve meg litt fram med mengde, jeg trengte mer gele enn jeg trodde.

Datteren min har tørt hår og frizz uten så mye krøller (mer litt bølgete kanskje), og dette funker fint på henne også.

Det er enkelt og billig, det liker jeg.
Og man må ikke ha akkurat den geleen, andre geleer med medium hold som enten er ganske tynnflytende eller en tykkere som man mikser litt med vann i hendene, kan fungere tenker jeg.
Jeg tror at håret mitt liker denne fordi det er litt proteiner i den. Visstnok.

Det er jo som de viser i den videoen fra Zinatra.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 08:33   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.


Divine: du har jo prøvd all slags remedier, sier du, og sikkert også proteinkurer og hårolje i tuppene. Hva med å la håret få fri fra hårføner, om du bruker det? Nå vet jeg ikke om du har grått hår, men hårfaging kan vel gi mer fukt?


Jeg bruker disse tre produktene:
https://www.kerastase.com/-/media/pr...8CF3E34C950F72

I tillegg bruker jeg å ta i en del Tigi Curls Rock Amplifier (tidligere var dette produktet nok for å få håret mitt til å se bra ut). Så scruncher jeg håret og setter det opp i en topp mens det er vått. Tidligere brukte håret mitt å være krøllete og fint når jeg fjernet hårstrikket, men nå er det altså bare frizz. Jeg prøver å dempe det med Shu Uemura Essence Absolue Universal Balm, men det hjelper ikke. I tillegg bruker jeg en Shu Uemura hårkur hver søndag. Men jeg vet ikke om det er en proteinkur . Jeg føner aldri håret.

Jeg har en del grått hår, så jeg får farget etterveksten, men ikke hele håret.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 08:48   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Tja, du kan prøve disse produktene?


De får mitt nordiske hår uten en eneste krøll til å bli veldig mykt. Og fett på noen timer.

Men jeg har hatt problemer med tørre tupper helt til jeg begynte å børste håret i dusjen etter å ha tatt i hårkur/balsam.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 08:50   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Håret mitt kjennes stort sett mykt ut, så følelsen og utseendet passer liksom ikke overens.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 09:35   #32
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Putetrekk i ren silke om natten. Bomull siger ut fuktighet og gir friksjon. Personer med negroid hår (er det lov å si lenger?) har brukt dette «alltid».

Og lufttørke, ikke gå med frottehåndkle over lengre tid. Klem ut fuktighet, ikke «skrubb».

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 09:38   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Jeg fikk krøller over natten da jeg var 41. Nå er jeg 53 og holder på å miste krøllene igjen? Kanskje noe av problemet ligger der?

Men silkeputetrekk? Høres både dyrt og kaldt ut.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 09:40   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg fikk krøller over natten da jeg var 41. Nå er jeg 53 og holder på å miste krøllene igjen? Kanskje noe av problemet ligger der?

Men silkeputetrekk? Høres både dyrt og kaldt ut.

Nope. Det er nydelig. Og bra for hud/rynker også, med samme begrunnelse som for håret. Og på nettet finner du mange varianter i alle priser, type 14 pund på Amazon. (Nothing i forhold til dyre hårprodukter…) Trenger ikke være fænzi.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 09:47   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Rynker? Ha ha ha. That train has sailed. Men da noterer jeg meg silkeputevar som remedie nr. ørten i higen etter shiny hår.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 10:16   #36
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Du får kjøpt satengputevar for krøllete hår på Normal til en rimelig penge. Har ikke testet selv fordi jeg ikke liker å sove i silke og sateng, men sitter fortsatt litt på gjerdet for om det er verdt å teste.

Jeg fikk brått ekstra tørt hår for et drøyt halvår siden. Frisøren min, som jeg har hatt i godt over 20 år, bemerket det, og satt meg på Shu Uemura produkter for tørt, voksent hår. Håret mitt ble dessverre veldig rart av det, så jeg kuttet de ut, og hoppet over på CGM. I tillegg kuttet jeg ut mitt usunne avhengighetsforhold til tørrshampoo Jeg tror det var en stor synder for meg ift tørt hår.

Jeg hadde også mykt hår, men tørt, slik du nevnte over her.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 10:39   #37
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

De grå/hvite hårstråene har en stivere tekstur enn de andre, også, og det hjelper heller ikke på, men jeg tror at fukt er nøkkelen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-22, 11:30   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Putetrekk i ren silke om natten. Bomull siger ut fuktighet og gir friksjon. Personer med negroid hår (er det lov å si lenger?) har brukt dette «alltid».

Og lufttørke, ikke gå med frottehåndkle over lengre tid. Klem ut fuktighet, ikke «skrubb».

Det har jeg kjøpt på Normal, men mulig det er polyestersateng.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 22:06   #39
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Aldri hørt om. Men leste om det nå. Det er altså noe du har i håret mellom sjampo og balsam? Og føner du håret etterpå? Jeg prøver å unngå det, for da mister jeg all krøllen.

Jeg har masse krøller. Shampo, 8th Wonder, litt balsam, føner Aldri! Føner er frizzehelvete. Bedre enn olaplex, satengputetrekk og allverdens hårkurer og leavein oljer. Men jeg liker å bruke oljen fra goldwell og tigi afterparty.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 22:09   #40
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Normal feks har mikrofiberhåndklær til håret som du fester som en turban, men som også har en knapp som gjør at turbanen sitter godt.

Jeg elsker sånne. Elsker! Fikk min første i gave av en venninne for 15 år siden, og bruker de ved hver eneste hårvask. Og forresten, det eneste rådet jeg har mot både tørt og fett hår er å vaske håret sjeldnere. 2 max 3 ganger i uka.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no