Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farget dagkrem med solfaktor

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-22, 16:48   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farget dagkrem med solfaktor

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Ååå, den der tror jeg taler til meg i alle fall. - Føler du den gir fuktighet da?

Har alltid en lett nøytral fuktighetskrem under uansett. Så vet egentlig ikke.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-22, 20:11   #22
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farget dagkrem med solfaktor

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Trinny er den beste.

Hvilken er det? Jeg har to skygger fra Trinny som jeg liker godt. Hvor kjøper dere Trinny forresten? Det var så dyrt med porto da jeg handlet så jeg fikk en venninne i England til å sende.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-22, 20:42   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farget dagkrem med solfaktor

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvilken er det? Jeg har to skygger fra Trinny som jeg liker godt. Hvor kjøper dere Trinny forresten? Det var så dyrt med porto da jeg handlet så jeg fikk en venninne i England til å sende.

https://trinnylondon.com/uk/products...t=light-medium

Har kjøpt på nettet, men det ble veldig dyrt med toll, så skal spørre en venninne som skal til London i sommer om hun kan se etter noen produkter for meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-22, 23:15   #24
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farget dagkrem med solfaktor

Trinnykremen ser interessant ut! Etter å ha sett litt på fargene nå ser det ut til at Medium kan passe veldig bra til sommeren.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har også brukt den fra Dermalogica, og en fra YSL som ikke fins lenger. Har slitt med å finne noe annet, men denne syns jeg er bra. Shiseido BB, solfaktor 30.

https://lyko.com/no/shiseido/shiseid...am-medium-30ml

PLukket med meg denne på taxfree forrige uke, men den blir dessverre for BB-krem med for lite fukt til dette bruket; måtte bruke fuktughetskrem under. Men fin som lett base.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne er magisk bra! Legg på tynt eller tykt lag alt ettersom hvor dekkende du vil ha den. Superlett å fordele, og kommer i mange farger så det er lett å finne en som passer.

https://fredrikoglouisa.no/produkt/d...BoCddcQAvD_BwE

Ser fin ut, men jeg ønsker meg noe jeg ikke trenger å bruke fuktughetskrem under.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no