Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er dine beste, dyre kjøp?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 22:56   #41
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Ferskna, her.


Blossom sky fra Haba - Belle Sprell elsker det! Hun krabber inn og leker i teltet hver dag.. Absolutt et av mine beste kjøp!

Jeg liker denne tråden, mange gode tips! Jeg skal ha to sånne telt. Hvor stort er det?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 02:17   #42
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Vognerne mine.
Phil&Teds e3
Urban Jungle
Zappen

Indiske hengevugga
Soveskinnet (fungerte perfekt til storebror, men dog ikke til lillebror)
Reimadressen
Diverse ullklær fra både nøstebarn,englebarn og nå mitt nyeste sett fra krokofanten.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:09   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Reimatec Baby Overaller, Ecco sko (både sånne mine-første sko og vinterskoene), Emmaljunga Edge Duo-vognen (suveren som bagvogn, ikke fullt så suveren som sportsvogn), bilsetene (Britax Baby Safe Plus, Akta Cosmic XTP, Britax Two Way Elite) og Zapp'en.

Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:39   #44
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Tripp Trapp
Ullklær fra Nøstebarn
Soveskinn
Gt Safari


Og litt på siden: Vi ønsket oss Brio tog fra første bursdagen til Storebror. Nå, fem år etter kan vi bygge stor bane over hele stua og har masse tog. Ungene elsker det.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 10:50   #45
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Kjempefin tråd! Masse fine tips.
Selv er jeg/vi svært fornøyde med disse sakene:

* "Dansken" - vår herlige, danske dypvogn fra Brio, som vi tar vare på til nestemann.
* Leandersengen
* Ulldress fra Katvig
* Ertepose fra dot e dot
* Quinny Freestyle-vogna
* Vognpose (egentlig til Quinny Speedy, men vi bruker den i Freestyle)
* Hettejakke fra Mexx
* Brio Vegga stellebord - trangt bad!
* Maclaren Techno XT paraplytrille - kjekk på tur
* Reisemadrass fra Go'ing (genial sak å ha i reisesenger, og den veier nesten ingenting!)
* Beco XO bæresele fra Lotusbarn
* Hotsling fra dot e dot
* Babycall med kamera

Sikkert mer også (både nå og senere, etter å ha lest i denne tråden...), men disse tingene er superbra.


Sist redigert av Ami : 15-10-06 kl 11:34.
Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 11:32   #46
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

*Voksiposen som ble kjøpt for 11 år siden og som har blitt brukt til 5 barn til nå.
*Babybjørn bæresele
*Bergans barnehage og skolesekker
*Elefanten sko
*Kiddostolen

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 11:52   #47
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Reimatec yttertøy, babybjørn bæresele, Troll kombivogn, Viking goretex sko, ullklær fra nøstebarn, og bleiebøtten.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 11:56   #48
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

  • Reimatec dressen
  • Babybjørn bæresele
  • Robeez tøfler - ingen over, ingen ved siden
  • Hauck babypose (dyrere enn voksipose, men så absolutt verdt pengene pluss at jeg slapp all den sinnsyke knytingen på voksiposen)
  • Paul Mitchell shampoo, uvurderlig for barn med MASSE hår

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:50   #49
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

- ReimaTec dressene
- Quinny Formula vognen. Utrolig bra å trille...kjemepsynd at den er gått ut av produksjon, skulle gjerne hatt en nyere utgave.
- Leandervuggen

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:57   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Spisestolen vi har nå, fra Mutsy - så deilig enkel å tørke av.

Den så kjekk ut!

For hjelpe meg så skitten yripp-trapp`en blir....

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:20   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Mitt amerikanske kjøleskap er jeg veldig fornøyd med:



Samt Asko ovnen! Den var dyr - men utrolig bra!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:28   #52
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Simo Kombivognen kr 5500,-
One Tree Hill-vognen kr 5700,-
Kaiser Skinnpose kr 1800,-
Fleurville Stellebag kr 600,- (nesten ny) Fordi den er så vakker sammen med den limegrønne vogna Og veldig praktisk!
Ullklær fra Lillelam.no
Ullklær fra Monochico.no

Blir mest barneting dette.

Men vi gjorde et godt kjøp da vi kjøpte bilen vår for snart 2 år siden.
Og kameraet til kr 4000,-: Canon Ixus 800 IS !



__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:20   #53
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Buggisen! Helt klart, beste som finnes i vogner.
Og zapp'en er genial som trille til større barn.
Og quinny comfort'en min, den elsket jeg, helt til buggisen kom.
Stelleveskene fra skiphop, både dash'en og saddlebaggen som jeg bruker nå i kombinasjon med bob.

Bortsett fra vogner ol., så er det alt ulltøyet, fra nøstebarn, joha, janus, ull-rik ol.
Reimatec dressene. (både vinter og vår/høst)
Babycallen. (super nova digital)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:19   #54
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Glemte en ting: skinnposen fra Christ Lammfelle. Verdt hver krone.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:01   #55
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Buggisen! Helt klart, beste som finnes i vogner.
Og zapp'en er genial som trille til større barn.

Helt enig ang. Bugaboo! Helt klart beste vogn som finnes.

Men Zapp'en.... Vi kjøpte den fordi vi ville ha en god reisetrille, som var liten og lett, men jeg merker allerede etter 1 måneds bruk at jeg irriterer meg over at jeg ikke kan legge ned ryggen, at den er utrolig vanskelig å slå opp (må rett og slett sette den opp ned og hale og dra i den ene stanga under for å få den på plass, mens ekspeditøren som solgte oss den bare brukte foten....), den er ikke regulerbar i høyden (noe som plager mannen min som er 2 meter høy). Den er liten og lett og det er vel det eneste positive jeg kan se med den...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:15   #56
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

(må rett og slett sette den opp ned og hale og dra i den ene stanga under for å få den på plass, mens ekspeditøren som solgte oss den bare brukte foten....)

Jeg bruker også bare foten. Jeg tror mange tror at man skal dra under, mens egentlig tar man bare foten oppå den "knappen" under der og drar den mot seg med foten. Enkelt som bare det, og tar null og niks tid.
Det finnes da ingen bedre reisetrille, den kan man jo ha med inn på flyet. Det med at den ikke var regulerbar og ikke hadde nedfellbar rygg visste dere når dere kjøpte den. Jeg har et barn på snart 3 som ikke sover om dagen så det er null og niks problem, og at den ikke er regulerbar merker jeg heller ikke, den passer meg. Trillecomforten er jo en sann drøm, dette er tross alt en trille. Ikke en buggis, og kan ikke sammenlignes med buggis. Til å være trille er den gull. Det eneste jeg synes er dumt er at jeg ikke kan ha snuppa mot meg. (men vi bruker den ikke så ofte at det er et problem)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:26   #57
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jeg bruker også bare foten. Jeg tror mange tror at man skal dra under, mens egentlig tar man bare foten oppå den "knappen" under der og drar den mot seg med foten. Enkelt som bare det, og tar null og niks tid...........

Takk for kurs i hvordan jeg skal slå den opp! Men la oss anta at du bare har på deg flip-flop-sko, skjærer du ikke da tærne og neglene av deg? Det gjør nemlig jeg om jeg forsøker å bruke foten.

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Til å være trille er den gull. Det eneste jeg synes er dumt er at jeg ikke kan ha snuppa mot meg. (men vi bruker den ikke så ofte at det er et problem)

Skal være med på at den er god for å være trille, når jeg så alternativene vi kunne velge mellom, så var den jo best.... men er allikevel dessverre ikke helt fornøyd. Er nok for bortskjemt med buggisen....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 23:35   #58
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Takk for kurs i hvordan jeg skal slå den opp! Men la oss anta at du bare har på deg flip-flop-sko, skjærer du ikke da tærne og neglene av deg? Det gjør nemlig jeg om jeg forsøker å bruke foten.

Nei, for jeg tar jo foten oppå knappen, ikke under. Jeg kan gjøre det barbeint


Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Skal være med på at den er god for å være trille, når jeg så alternativene vi kunne velge mellom, så var den jo best.... men er allikevel dessverre ikke helt fornøyd. Er nok for bortskjemt med buggisen....

Jammen, det er greia, du må ikke sammenligne den med buggis, for det er en trille. Jeg sammenligner også alt med buggis, og da duger ingenting i forhold ekkesant, buggis er jo uoverkommelig.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 02:14   #59
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Nei, for jeg tar jo foten oppå knappen, ikke under. Jeg kan gjøre det barbeint
.


Skjønner at jeg må øve mer og mer...for det lykkes meg fortsatt absolutt ikke under noen omstendigheter å slå den opp ved å ha foten oppå knappen. Den bruker jeg kun da jeg skal slå den sammen igjen... Det er litt av et syn da jeg skal slå opp zapp'en skal jeg si deg

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 02:18   #60
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Skjønner at jeg må øve mer og mer...for det lykkes meg fortsatt absolutt ikke under noen omstendigheter å slå den opp ved å ha foten oppå knappen. Den bruker jeg kun da jeg skal slå den sammen igjen... Det er litt av et syn da jeg skal slå opp zapp'en skal jeg si deg

Knegg, bilder? ;p

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no