Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-10, 07:55   #101
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg betalte 1499,- med abonnement til 175,- pr. mnd.

Er fornøyd med den, men savner min gamle Sony Ericsson W995 litt også. Den er litt stor, men ellers knallfin

  Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 07:58   #102
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hva er det W995 har som Xperia ikke har, sjuggerpløm?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 07:59   #103
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva er det W995 har som Xperia ikke har, sjuggerpløm?

Kun størrelsen. Litt greiere å ha i lomma, men bortsett fra det så er det ikke mye som kan matche Xperia.

  Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 13:52   #104
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Kjøpte en jeg nå

__________________
98, 01, 08, (♥)

Sist redigert av Huldra : 26-05-10 kl 14:53.
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 15:05   #105
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Grattis med valget, Huldra ...tror kanksje jeg beholder min altså, fiiiine fonen!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 15:12   #106
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Får min fredag, ligger på kontoret i Oslo og venter!! Gleder meg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 00:27   #107
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kun størrelsen. Litt greiere å ha i lomma, men bortsett fra det så er det ikke mye som kan matche Xperia.

Sjekk Xperia X10 Mini....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 09:40   #108
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har fått til det aller meste på min nye Xperia ♥, men får ikke æøå på query tastaturet? HAr lett gjennom alle innstillinger, men finner det ikke.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 09:47   #109
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hva er forskjellen på den vanlige og miniutgaven? Kun størrelsen?

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 09:52   #110
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har fått til det aller meste på min nye Xperia ♥, men får ikke æøå på query tastaturet? HAr lett gjennom alle innstillinger, men finner det ikke.

Du må installere norsk tastatur først - det finner du i markets. Deretter setter du den opp med det. Åpne en melding eller noe også holder du fingeren på skjermen i tekstfeltet - da får du opp boksen hvor du kan velge tastaturstandard.

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 09:53   #111
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hva er forskjellen på den vanlige og miniutgaven? Kun størrelsen?

Husker ikke helt - men skjermoppløsningen er ihvertfall mye dårligere på minien. Jeg er vilt begeistret for skjermen så den er viktig for min del.

Var ikke prosessoren litt svakere også da tro?

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 09:57   #112
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Ikke sant at en nøysom husmor som alltid har hatt billigtelefoner fortjener å få en ordentlig telefon når hun nærmer seg førti?

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 10:01   #113
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ikke sant at en nøysom husmor som alltid har hatt billigtelefoner fortjener å få en ordentlig telefon når hun nærmer seg førti?

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 10:22   #114
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du må installere norsk tastatur først - det finner du i markets. Deretter setter du den opp med det. Åpne en melding eller noe også holder du fingeren på skjermen i tekstfeltet - da får du opp boksen hvor du kan velge tastaturstandard.

THÆNX, da skal jeg gjøre det. Elsker den, den er bare rå.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 11:32   #115
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Du er en knupp SF. Nå har jeg norsk tastatur. Dette var en kjempegrei telefon å sette opp!! Ble litt småskremt av denne tråden, men det var ganske enkelt egentlig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 11:39   #116
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Det er det samme hver gang man står fast: Bare hold fingeren i ro på det du lurer på så får du det som du vil.

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:07   #117
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Har noen sett denne lekkerbiskenen rimelig noe sted nå? Vurderer både med og uten binding.

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:46   #118
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Har noen sett denne lekkerbiskenen rimelig noe sted nå? Vurderer både med og uten binding.

https://webshop.chess.no/mobiltelefo...10-black-chess

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:32   #119
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Ah, den er ikke operatørlåst! Det betyr at jeg kan bruke mitt OneCall-abonnement? Ja?

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:09   #120
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ah, den er ikke operatørlåst! Det betyr at jeg kan bruke mitt OneCall-abonnement? Ja?

Ja, men du må tegne og betale for abonnement hos Chess uansett og reell pris blir over 4k.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no