Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får mennene deres i julegave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 15:08   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Jeg har full forståelse for at andre gjør det annerledes. Men jeg syns det er så hyggelig å gi mannen min en julegave som pakkes opp på julaften, og få en julegave fra ham, som jeg ikke vet hva er. Det er jo de beste pakkene.

Det må ikke være noe stort eller dyrt eller istedet for hvitevarer eller kjøkkenmaskiner eller reiser. Hvis vi hadde dårlig råd et år og måtte kjøpe vaskemaskin, så hadde vi ikke kalt det julegaven. Da hadde vi prøvd å finne på noe veldig billig som likevel betydde noe og lagt under juletreet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:11   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Han får to billetter til operaen, som jeg håper han vil dele med meg, i kombinasjon med barnefri helg i Oslo.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har full forståelse for at andre gjør det annerledes. Men jeg syns det er så hyggelig å gi mannen min en julegave som pakkes opp på julaften, og få en julegave fra ham, som jeg ikke vet hva er. Det er jo de beste pakkene.

Det må ikke være noe stort eller dyrt eller istedet for hvitevarer eller kjøkkenmaskiner eller reiser. Hvis vi hadde dårlig råd et år og måtte kjøpe vaskemaskin, så hadde vi ikke kalt det julegaven. Da hadde vi prøvd å finne på noe veldig billig som likevel betydde noe og lagt under juletreet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:20   #43
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

To billetter til Rammsteinkonsert i februar. Heldigvis har han vett på å be med seg noen andre enn meg.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:39   #44
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Jeg må også ha en liten ting jeg kan pakke inn og legge under treet, selv om vi egentlig har kjøpt noe vi trenger til huset. Dumme mannen har bursdag også i desember så jeg har litt trøbbel.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:40   #45
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Det blir nok etpar pocetbøker, en boxer, og en sjokoladeplate fra gutta.
Fra meg blir det vel en genser og/eller en bukse fra JP.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:49   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Mannen ønsker seg bare iPhone i år, og får det. Jeg tilbød meg å kjøpe det i fjor, men da syntes han det var for dyrt. Nå er prisen litt bedre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:52   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det må ikke være noe stort eller dyrt eller istedet for hvitevarer eller kjøkkenmaskiner eller reiser. Hvis vi hadde dårlig råd et år og måtte kjøpe vaskemaskin, så hadde vi ikke kalt det julegaven. Da hadde vi prøvd å finne på noe veldig billig som likevel betydde noe og lagt under juletreet.

Jeg er egentlig enig med deg, men det funker ikke hos oss. I fjor kjøpte vi nespressomaskin, og sa at vi dermed skulle bruke maks 500 kroner på hverandre i tillegg. Jeg gjorde det, og min presang så dermed veldig knuslete ut sammenlignet med mannens presang .... konsertbilletter til Coldplay i London med opphold.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:59   #48
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Enig. Det høres drepende kjedelig ut. Jeg mener, kjøkkenutstyr som er planlagt på forhånd? Storinnkjøp gjør vi alltid før jul, vi klarer likevel å finne noe å legge under treet.



Helt enig.

Vi kjøper også fremdeles hemmelige gaver til hverandre.
Av meg skal han få vernejakke. Han fikk motorsag i bursdagsgave av meg i høst og vernebukse av min mor. Trenger også jakken.
Ellers blir det en bok han ønsker seg og hvit t-skjorte.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 16:01   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er egentlig enig med deg, men det funker ikke hos oss. I fjor kjøpte vi nespressomaskin, og sa at vi dermed skulle bruke maks 500 kroner på hverandre i tillegg. Jeg gjorde det, og min presang så dermed veldig knuslete ut sammenlignet med mannens presang .... konsertbilletter til Coldplay i London med opphold.

Tipper det London-oppholdet og konserten var like mye gave til ham selv som til deg ...

Vi kjøper også en hemmelig pakke til hverandre selv om vi har kjøpt noe sammen som skulle være julegave.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 16:03   #50
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Vi pleier ikke å kjøpe så mye til hverandre.
El liten ting bare. Hva han får i år vet jeg ikke ennå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 16:33   #51
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

iPhone

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 16:37   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.163
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Den planlagte fellesturen har nå blitt spikret til en Londontur i mars, i forlengelsen av feiringen av min 40-årsdag, og inkluderer konsert med et av mine favorittband.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:30   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den planlagte fellesturen har nå blitt spikret til en Londontur i mars, i forlengelsen av feiringen av min 40-årsdag, og inkluderer konsert med et av mine favorittband.

Og favorittbandet er hemmelig? Ja? Du vil ikke at det skal gå inflasjon i å like dem, lizzom?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:37   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Sjempehemmelig, siden det står i den åpne bloggen. Eller kvasiåpne.

Altså, når noen driver og har bursdag såpass kort tid før jul, og jeg må finne 3 gaver til begge eventer, er det ikke noe hyggelig. Da er det bare stress. Og jeg bytter gladelig bort min egen gave for det, om nødvendig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:49   #55
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.866
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Ski og calvin klein bukse.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:58   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.163
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og favorittbandet er hemmelig? Ja? Du vil ikke at det skal gå inflasjon i å like dem, lizzom?

Det er vel for sent allerede i forhold til deg, er det ikke, Kirsebær? Det er nemlig Magnetic Fields! ( )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:58   #57
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Han får iallfall denne.
Skal se om jeg finner noe annet også, men planen er å holde seg under 500 kroner i år. Mannen fnyste av det, men det blir nok sånn.

http://images0.cafepress.com/nocache...olor-Black.jpg

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 18:05   #58
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Denne Larssontegningen malt over på lerret (om jeg får det til)


Samt en t-skjorte med samme trykk som farsdagskortet (det digget han)

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 18:10   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har full forståelse for at andre gjør det annerledes. Men jeg syns det er så hyggelig å gi mannen min en julegave som pakkes opp på julaften, og få en julegave fra ham, som jeg ikke vet hva er. Det er jo de beste pakkene.


Helt enig.

I år blir det imidlertid annerledes, vi skal reise på tur 1. juledag og turen er bestilt og betalt. Det er vår julegave til hverandre. Men litt trist å ikke ha noe under treet..

Jeg har veldig lyst å gi ham en Foscarini-lampe, da, men...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 18:11   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er vel for sent allerede i forhold til deg, er det ikke, Kirsebær? Det er nemlig Magnetic Fields! ( )

Skal du å høre dem? Når er det de spiller hvor? Pleier de å spille litt her og der, eller er de bare i england?
DE kunne jeg tenkt meg en kveld sammen med... Enda jeg er ikke noe glad i livemusikk, egentlig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no