Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får mennene deres i julegave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 12:58   #21
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Jeg har bestilt en Frank Zappa-album mannen tydeligvis ikke har! Trodde han hadde alt som var utgitt, jeg.

Fra ungene får han gitar-reim, tror jeg. Har ikke peiling på hva det koster.

Og så får han toalettmappe fra nissen.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:01   #22
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Ikke'no.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:05   #23
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Bunadsskjorte, GPS, årsabonnement på Spotify eller et halvt speilreflekskamera.

:i tenkeboksen:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:06   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Alle mine menn får det samme. De får en pils på stampuben sammen med en bra Kirsebærsamtale.
Fine gaven!
Det skulle egentlig alle fått.

Jeg vil ha!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:09   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Vi har kjøpt hus til hverandre i høst. I tillegg har vi kjøpt ny sofa til det nye huset. Store harde pakker, om enn på forskudd.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:11   #26
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Ulvefar får lov til å bli med meg på utenlandsreise i januar, så han kan passe ungene mens jeg trener og blir massert av fysioterapeuten José.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:16   #27
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Acsa er et geni.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:20   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ulvefar får lov til å bli med meg på utenlandsreise i januar, så han kan passe ungene mens jeg trener og blir massert av fysioterapeuten José.

Hihi. Heldige Ulvefar!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:31   #29
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Speilreflekskamera tenkte jeg. Han ønsker seg Canon 50D, men det var i dyreste laget, så jeg tenkte jeg skulle gå for 500D i stede. Er det veldig stor forskjell, sånn uten om prisen?

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:32   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Speilreflekskamera tenkte jeg. Han ønsker seg Canon 50D, men det var i dyreste laget, så jeg tenkte jeg skulle gå for 500D i stede. Er det veldig stor forskjell, sånn uten om prisen?

50D er vel et mer profft kamera enn 500D.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:37   #31
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Her syns vi fortsatt det er gøy å kjøpe hemmelige julegaver til hverandre og ikke noe praktisk vi trenger og kjøper sammen på forhånd.

Enig. Det høres drepende kjedelig ut. Jeg mener, kjøkkenutstyr som er planlagt på forhånd? Storinnkjøp gjør vi alltid før jul, vi klarer likevel å finne noe å legge under treet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:43   #32
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Han får en genser og oppblåsbart laptop"bord" av meg og et strømpetørkestativ fra poden. Sistnevnte valgte Poden selv ut da vi var på Ikea i går. Han var veldig bestemt på at pappa'n ville bli glad for det.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:48   #33
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Enig. Det høres drepende kjedelig ut. Jeg mener, kjøkkenutstyr som er planlagt på forhånd? Storinnkjøp gjør vi alltid før jul, vi klarer likevel å finne noe å legge under treet.

For meg er det ikke drepende kjedelig. Jeg gleder meg til den første julen med den fantastiske mannen, jeg (og hvis det ikke var veldig cheesy hadde jeg sagt at han er en gave i seg selv). Og det er jo ikke som om at vi ikke får andre gaver under treet, bare ikke fra hverandre (litt teit å drasse oppvaskmaskinen med seg på flyet ). Neste jul gjør vi det kanskje annerledes, men jeg er temmelig sikker på at vi vil prioritere felles opplevelser og behov foran å bruke mange penger på materielle gaver, i hvert fall. Som så mye annet er dette fryktelig individuelt, gitt. Men vi, kjedelige? Nah.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:51   #34
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Stormkjøkken og "grillrist" på stativ til å ha over bål.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:53   #35
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Han skal få en slik:

Han blir stadig mer ivrig på datafronten, så for å få ha min egen maskin i fred, så tenker jeg det er smart. Om det blir akkurat denne vet jeg forresten ikke, men mini-bærbar blir det. Med min. 10" skjerm.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:55   #36
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Speilreflekskamera tenkte jeg. Han ønsker seg Canon 50D, men det var i dyreste laget, så jeg tenkte jeg skulle gå for 500D i stede. Er det veldig stor forskjell, sånn uten om prisen?

Kan det stemme at 50D er helformatkamera? I så fall er det noe ganske annet. Har jeg hørt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 14:55   #37
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Kan det stemme at 50D er helformatkamera? I så fall er det noe ganske annet. Har jeg hørt.


Ja jeg vet ikke. Jeg får høre med de i butikken. Nå har vi kun hatt små kompaktkameraer, så 500D kan jo være ett greit sted å begynne å lære. Tenkte jeg.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:00   #38
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Kan det stemme at 50D er helformatkamera? I så fall er det noe ganske annet. Har jeg hørt.

Hva er helformatkamera da? Og hva er 500D?

Vurderer også 500D til mannen til jul.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:04   #39
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Han skal få Blue ray-spiller med en eller annen film med en haug med filmeffekter. Har også kjøpt pysjamasbukse også får han vel noe klær fra ungene, tenker jeg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:05   #40
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Vi skal ikke gi gaver til hverandre i år.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no