Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 01:14   #1
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Vi fant plutselig ut at vi vil gifte oss før Bitteminsten kommer. Så i løpet av den siste uka har vi:

* Fylt ut alle skjemaer og levert dem på Folkeregisteret
* Bestilt ringer
* Bestilt kjole til meg (ikke brudekjole)

Lenger er vi ikke kommet, men så fort prøvingsattesten er klar bestiller vi time hos byfogden. Vi skal ikke ha selskap, bare nærmeste familie med på seremonien, og så gå ut og spise etterpå. Og så bryllupsnatt på hotell.

Her kommer jeg til å oppdatere med bilder og sånt etterhvert.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 01:50   #2
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så koselig, jeg skal huske å ta en skål for deg også (jfr egen mimretråd)

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:37   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så koselig da! Gratulerer.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:52   #4
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Kake! Kamera!

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:54   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så koselig! Vi gjorde det også på en måte i all hast. Jeg ble gravid og vi ønsket å være gift da barnet kom (ikke av gammeldagse årsaker, mer praktiske) så vi bestilte kirke 2 måneder frem i tid og tok det derfra. Veldig hektisk, men spennende, og jeg er ikke noen bryllupsperson så jeg er glad jeg slapp å planlegge i et år eller mer, slik det er vanlig.

Lykke til.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:54   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så morsomt! Lykke til med forberedelsene!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:16   #7
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Vi fant plutselig ut at vi vil gifte oss før Bitteminsten kommer. Så i løpet av den siste uka har vi:

* Fylt ut alle skjemaer og levert dem på Folkeregisteret
* Bestilt ringer
* Bestilt kjole til meg (ikke brudekjole)

Lenger er vi ikke kommet, men så fort prøvingsattesten er klar bestiller vi time hos byfogden. Vi skal ikke ha selskap, bare nærmeste familie med på seremonien, og så gå ut og spise etterpå. Og så bryllupsnatt på hotell.

Her kommer jeg til å oppdatere med bilder og sånt etterhvert.


Jøss!!

Gratulerer!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:27   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Høres ut som en veldig grei måte å gjøre det på.

Hva slags kjole har du bestilt?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:29   #9
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Fikk akkurat telefon fra den lokale gullsmeden, ringene er kommet! Det gikk jaggu fort, under ei uke tok det, med gravering og alt. Plutselig ble det veldig lenge til lønningsdag, jeg har lyst til å hente dem nåååååå!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:31   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Ringene ja. Takk for påminnelsen. Jeg må nesten huske å levere de inn til gravering før vi skal gifte oss.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:31   #11
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Høres ut som en veldig grei måte å gjøre det på.

Hva slags kjole har du bestilt?

Det er en gravidkjole fra H&M, faktisk. Litt sånn min type kjole stilmessig, hvis du skjønner hva jeg mener. Lengde til kneet, grønn, med blomster, liten v-utringning, knytebånd under bysten. Den var på salg på H&M sin nettbutikk og kosta 89 kr. Håper den er så fin som den så ut på bildene, ellers må jeg nok lete etter noe annet.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:41   #12
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Høres supert ut! Vi giftet oss også sånn - jeg i en kjole til 300 kroner fra KappAhl. Vi ble godt gift, vi. En utrolig koselig og minnerik dag ble det også - selv om vi gjorde det så enkelt og billig som mulig.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:45   #13
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Syntes det rett og slett var en fantastisk lur måte å gifte seg på!

Ha en strålende dag!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:45   #14
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Høres ut som den perfekte måten å gjøre et bryllup på.

Gratulerer!

  Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:52   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det er en gravidkjole fra H&M, faktisk. Litt sånn min type kjole stilmessig, hvis du skjønner hva jeg mener. Lengde til kneet, grønn, med blomster, liten v-utringning, knytebånd under bysten. Den var på salg på H&M sin nettbutikk og kosta 89 kr. Håper den er så fin som den så ut på bildene, ellers må jeg nok lete etter noe annet.

Denne?


Får vi se den på deg når du får den?

Din var nok billigere enn min. Min kostet 350 kr.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:53   #16
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Ja, det er den, trøtt. Skal legge ut bilde, ja. Så fremst jeg ikke ser ut som et takras i den, da kjøper jeg en annen kjole.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 11:00   #17
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Jeg tipper du kommer til å kle den.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 11:47   #18
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Åh, det ser jo akkurat ut som din kjole!

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 11:56   #19
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så søt kjole.

Lykke til med bryllup!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 13:31   #20
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Lykke til!

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no