Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 19:07   #121
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg likte å kunne ha bilsete på vogna. Litt fordi vi hadde 150m til bilen igjennom byggefeltet. Og så på kjøpesenter om man bare skal ha litt. Og om man er 2 når man skal handle.

Men går helt fint å ta han over i vogn og. Men lettere på vinteren fek å ha han i samme sete. For da kan man ha pose og sånt så slipper man å kle mye av og på babyen.

Jeg bruker forsatt mye vogn når jeg går på senteret. Da handler jeg ofte oppå kalesjen :P Stor kalesje på TFK, og så er det en stang, så har jeg en koppholder og så styre. plass til MASSE mat. Men sikkert ikke så sunt for vogna.

Veldig mange vogner har mulighet for bilstol. Vi brukte bilstol oppi Emmaljunga cerox vogna vår og vi. og rett i TFK sportsdelen. La ryggen litt ned og satte hele sete oppi sportsdelen mot bøylen(bumperbaren).

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:09   #122
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Når man kommer til å bruke bil en del, som du sikkert vil, så skjønner jeg godt at du ikke vil ha ei svær tung vogn.

Synes den gråfargen- eller lillafargen - i Brio Happy er fin.

Ja, jeg ser liksom for meg at jeg kommer til å farte en del rundt alene siden J jobber som han gjør... Og som du vet er jeg ikke av den sterkeste sorten, så det er litt viktig det der.

J viste med et ferarri bilsete her da..... Sannsynlig at jeg kommer til å kjøre rundt med det....

Liker den grå jeg og. Kommer sikkert til å kjøpe vogn nå snart, og det er greit med en nøytral en med tanke på at vi kanskje kan bruke samme vogn til nestemann om vi blir fornøyd med den vi velger.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:10   #123
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Men hvis du ser for deg ganske mye rundtfarting med bil; trenger du da egentlig en veldig stor lun bag? Ser du ikke for deg så mye vintertrilling?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:14   #124
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men hvis du ser for deg ganske mye rundtfarting med bil; trenger du da egentlig en veldig stor lun bag? Ser du ikke for deg så mye vintertrilling?

Det kommer til å bli en del bil fordi vi bor langt oppå en topp. Ser ikke for meg å trille ned på butikken og opp igjen. men vi kommer nok til å trille mye rundt i nærheten her på dagene, og når vi er på besøk til besteforeldre. For ikke å snakke om at jeg ønsker at babyen skal få sove ute så mye som mulig på dagtid om det ikke er for kaldt. Det gjorde niesene mine og jeg liker tanken på det når vi har så fine muligheter til det her. Det er også greit å kunne sove ute i vogna når vi er på besøk til besteforeldre, eller andre selvfølgelig. Tenker at jeg trenger noe lunt da ja... Men med en god pose og skinn, og en god kalesj komme man vel langt.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:19   #125
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hannah lå faktisk i bagen sin fra august til februar/mars.
Så hun var 6-7 mnd da vi bytta. Med Peder bytta vi vel da han var 5-6 mnd.

Vi må bytte til sportsvogndelen nå, Bitteliten er 6 1/2 måned gammel. Nå venter vi bare på å få tilbake regntrekket som vi lånte bort sammen med vogna.

  Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:21   #126
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.832
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg har hatt ren bagvogn først (Simo) og lettere og mindre sportsvogn etterpå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:24   #127
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.832
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Ang det med bilstoler på vognunderstell - blir det mye brukt? Jeg ser for meg minimal bruk siden babyer ikke skal sitte noe lenge og da er vel bilturen nok?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:30   #128
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det kommer til å bli en del bil fordi vi bor langt oppå en topp. Ser ikke for meg å trille ned på butikken og opp igjen. men vi kommer nok til å trille mye rundt i nærheten her på dagene, og når vi er på besøk til besteforeldre. For ikke å snakke om at jeg ønsker at babyen skal få sove ute så mye som mulig på dagtid om det ikke er for kaldt. Det gjorde niesene mine og jeg liker tanken på det når vi har så fine muligheter til det her. Det er også greit å kunne sove ute i vogna når vi er på besøk til besteforeldre, eller andre selvfølgelig. Tenker at jeg trenger noe lunt da ja... Men med en god pose og skinn, og en god kalesj komme man vel langt.

Det går jo strengt tatt an å kjøpe en ikke helt ny Simo til en billig penge som du lar ha base hjemme? Den kan stå utenfor, babyen kan sove ute i den, du kan bruke den til lett trilling i nærmiljøet. Så kan du i tillegg kjøpe en lettere og greiere vogn til farting?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:31   #129
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ang det med bilstoler på vognunderstell - blir det mye brukt? Jeg ser for meg minimal bruk siden babyer ikke skal sitte noe lenge og da er vel bilturen nok?

Jeg har alltid tenkt sånn, skyndte meg uansett å ta S ut av bilsetet de første månedene. ETterhvert kunne de jo sitte der lenger, men da ble han så tung å bære i bilsetet at det var håpløst å bruke det til noe særlig mobilt i det hele tatt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:42   #130
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Dere har egentlig rett ang bilsete. Jeg vet jeg har sagt det om å sitte lenge i det tidligere. De skal vel gjerne ikke sitte så lenge der...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:45   #131
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Det er sannelig ikke lett å vite, Mjau, og jeg innrømmer at jeg har egoistiske årsaker til mitt engasjement i tråden. Vi har nemlig en Emmaljunga Cerox med hardbag fra sist, bagen er liten og jeg vet sannelig ikke om dette vil funke for et barn født i august. Sist gikk vi over til sportsdelen da S var et halvt år, det var i oktober, så det var da vi trakk fram voksiposen - det fungerte jo utmerket. Men nå blir det (forhåpentligvis...) annerledes.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:55   #132
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har alltid tenkt sånn, skyndte meg uansett å ta S ut av bilsetet de første månedene. ETterhvert kunne de jo sitte der lenger, men da ble han så tung å bære i bilsetet at det var håpløst å bruke det til noe særlig mobilt i det hele tatt.

Derav nytten av vognunderstellet. Etter hvert som babyen blir større og kan sitte lengre, så er det også praktisk å lempe bilstolen oppå vognunderstellet. Vi har et stykke å gå til garasjen, og siden Buggis-understellet tar liten plass baki bilen, er det praktisk og greit å trille til bilen. Nå vokser han ut av setet, så da blir det jo en annen sak igjen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:56   #133
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Hm, ja vi er vel nesten i samme situasjon med vogn vi
Jeg ser jo at de fleste duovogner sier at bagen passer frem til 6mnd....

Jeg kjenner jeg fortsatt holder en knapp på brioen jeg altså, liker den veldig godt utseendemessig og at den er så lett. Men det er så vanskelig å ta en beslutning...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:56   #134
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Derav nytten av vognunderstellet. Etter hvert som babyen blir større og kan sitte lengre, så er det også praktisk å lempe bilstolen oppå vognunderstellet. Vi har et stykke å gå til garasjen, og siden Buggis-understellet tar liten plass baki bilen, er det praktisk og greit å trille til bilen. Nå vokser han ut av setet, så da blir det jo en annen sak igjen.

Ja, jeg ser det. Var vel bare at på den tiden bodde vi i blokk og det ble liksom en del bæring uansett, så jeg så ikke nytten, kanskje jeg ville sett den nå.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:58   #135
Picasso
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
Innlegg: 35
Picasso har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Uten å ha lest hele tråden, vi har vært veldig fornøyd med vår TFK- vogn somm vi har brukt fra fødsel til nå (over to år) den er fortsatt god plass i og ei lun og lett vogn. Bagen er også stor og god.
Nå har vi båret mest i sjal og meitai, så vi hadde ikke det store behovet for å ha sportsvogndel som vendte mot oss, men jeg ser at det kan være ett behov for det.

__________________
Klem Picasso
Picasso er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:59   #136
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

For meg er den ultimate vognen Bugaboo Cameleon . Er 163 cm og kan ikke skjønne at den er vondt for oss av akkurat passe høyde å trille??
Har trillet Buggis til Ullevålseter og til Tryvannstuen på skogssti og aldri hatt noen problemer. Bare å ta de store hjulene foran og låse de små.

Nå har jeg brukt buggisen i nesten ett år, og det er først etter å ha lest denne tråden jeg har blitt klar over at det er mulig å snu styret, og få de store hjulene kommer foran.

Leste det her i går kveld, vantro, og måtte selvsagt prøve i dag. Og ja, så sannelig! Genialt! Nå bruker jeg alltid vinterhjulene i skogen, men innimellom havner jeg jo i ulendt terreng uten å ha dem med.

At de små hjulene kan låses var jeg heller ikke klar over. Likevel har jeg altså vært superfornøyd med vognen. Nå blir det enda bedre, og Ulrikke må nok belage seg på å sitte i vogn til skolestart.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:59   #137
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hm, ja vi er vel nesten i samme situasjon med vogn vi
Jeg ser jo at de fleste duovogner sier at bagen passer frem til 6mnd....

Ja, omtrent i samme situasjon bortsett fra at vi liksom HAR en da, men at jeg sikler på ny (og at jeg egentlig ikke bør planlegge utstyrsinnkjøp ennå på noen måte, bør vente noen uker til...)

Jeg tror nok at det stemmer at en romslig duovogn vil ha plass til babyen fram til 6 mnd, men det avhenger jo av str på baby og årstid. En i barselgruppa hadde OTH og en stor gutt. Han fikk plass der til han var 6 mnd, men det var med nød og neppe, og det var altså i september han var størst, ikke snakk om plass til vinterpose. Jeg sikler egentlig på OTH, fortrinnsvis pga sportsvognegenskapene, men størrelsen på bagen bekymrer meg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:00   #138
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

TFK kan du jo ha ut vogntiden, og den har en stor bag.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:00   #139
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Leste det her i går kveld, vantro, og måtte selvsagt prøve i dag. Og ja, så sannelig! Genialt! Nå bruker jeg alltid vinterhjulene i skogen, men innimellom havner jeg jo i ulendt terreng uten å ha dem med.

Dette hørtes veldig sprekt ut. Strengt tatt tror jeg vi bor ganske nær hverandre, og er det ofte jeg må regne med å dumpe borti overraskende ulendt terreng her i nærheten?

*beklager avsporing*

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:01   #140
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Men uansett. Det er "bare" en vogn.. De færreste er dårlige nå idag. Og barnet sover nok ganske godt uansett.. (bortsett fra P som kun sover når vogna er i bevegelse )
Så jeg tror du bare må velge deg ut noen kriterier som er viktig for DEG/DERE, og ta det derfra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no