Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 23:55   #61
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg har også prøvd Bugaboo, og liker den også godt.. Så mulig jeg hadde valgt den hvis jeg skulle byttet ut noen vogner, men er ikke helt komfortabel med utsenede ennå

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:55   #62
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

For meg er det ekstra stas og moro med 2 vogner å velge mellom. :rar:

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:57   #63
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

For meg er det ekstra stas og moro med 2 vogner å velge mellom. :rar:

2 vogner er vel strengt tatt et minimum.

Tør ikke fortelle hvor mange jeg har hatt samtidig, men har hatt god bruk for de alle sammen. Ikke samtidig da, men det er alltids et eget bruksområde for hver vogn!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:04   #64
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Vi hadde 6 på det meste....søskenvogn, shoppingtrille (arvet av naboen), Buggis, OTH, Simo, Simo Champion (sovevogn til storebror).


__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:08   #65
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Vi hadde 6 på det meste....søskenvogn, shoppingtrille (arvet av naboen), Buggis, OTH, Simo, Simo Champion (sovevogn til storebror).



Er det lett å få litt vogndilla eller?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:11   #66
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Både buggis og BJC er superenkle å ha ut og inn av bil. BJC bar jeg i hempa i setet opp 4 etasjer med en ettåring på armen uten problemer. Ut og inn av bil det samme.
Bugabooen er så lett, så selv om bagen må taes av før den kan slåes sammen, så gjør det ikke noe. Man sliter seg ikke akkurat ut. Og uten bag er det jo piece of cake.

  Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:14   #67
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

BJC?
Er ikke så bevandret på de forkortelsene kjenner jeg

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:14   #68
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Nå fikk jeg skikkelig lyst på ny vogn.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:17   #69
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

En stor og god og dyp og vendbar og en liten, snerten sportsvogn. Jeg har hatt en stor emmaljunga + en sportsvogn som jeg først bytta fra det ene til det andre før jeg endte på OTH. Har ennå ikke prøvd en vogn som er så god å trille som OTH-vognene .

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:19   #70
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Er det bare jeg som liker Emmaljunga Duo Edge?
Jeg den vogna jeg.

Ja den er tung og stor, men en drøm å trille synes jeg. Synes faktisk ikke den føles så tung som vekten tilsier.
Vi brukte bagen til Lillemann var 9 mnd. Og han var en stooor baby. Sportsvognen brukes ennå, og han er en lang og stor gutt. Lun og god.

Til shopping og bytrilling har vi en trehjuling.

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:20   #71
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

BJC?
Er ikke så bevandret på de forkortelsene kjenner jeg

BabyJogger City tenker jeg.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:20   #72
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Hm, begynner å tenke litt på en større vogn med bag jeg nå kjenner jeg.. En duo, og så gå over til en trehjuling litt utpå..... Dere er gode altså!

Klarer ikke å huske hvilke vogner Tussilago og Spoon har jeg nå, men det er trehjulinger. Så kanskje jeg kan prøve å trille dem litt...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:21   #73
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

BabyJogger City tenker jeg.

Takk

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:25   #74
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Eg veit desverre ikkje korleis bagen til Maxi Cosi Mura er, men me har vert godt fornøyd med sportsdelen til denne. Er og ein fordel med at ein kan klikke Maxi Cosi bilsetet på, dersom ein berre skal trille rett inn i butikken og ungen har sovna.

Maxi-cosi Mura

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:32   #75
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg veit desverre ikkje korleis bagen til Maxi Cosi Mura er, men me har vert godt fornøyd med sportsdelen til denne. Er og ein fordel med at ein kan klikke Maxi Cosi bilsetet på, dersom ein berre skal trille rett inn i butikken og ungen har sovna.

Maxi-cosi Mura

Ja, jeg har tenkt litt på at det kan være praktisk å ha muligheten til å smette setet på vogna ja. Men når de er helt små skal de vel ikke sitte så lenge i setet heller.... ?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:33   #76
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Med et adaptersett (som kan få kjøpes ubrukt og grisebillig av meg) kan man fint bruke understellet på buggisen sammen med et Maxi Cosi-sete.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:34   #77
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Småtassane gjer beskjed når dei er lei av å sitte i bilstole.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:35   #78
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Er det bare jeg som liker Emmaljunga Duo Edge?
Jeg den vogna jeg.

Ja den er tung og stor, men en drøm å trille synes jeg. Synes faktisk ikke den føles så tung som vekten tilsier.
Vi brukte bagen til Lillemann var 9 mnd. Og han var en stooor baby. Sportsvognen brukes ennå, og han er en lang og stor gutt. Lun og god.

Til shopping og bytrilling har vi en trehjuling.

Neida - jeg digger også duo edge. Men den må nesten supleres med noe lettere etterhvert.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:36   #79
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

hR fått tilbud om å kjøpe brukt bilsete med base av Spoon, men husker ikke hvilket sete de har... De basene og setene går vel ikke på hvilken som helst vogn sikkert...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:36   #80
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

For meg er den ultimate vognen Bugaboo Cameleon . Er 163 cm og kan ikke skjønne at den er vondt for oss av akkurat passe høyde å trille??
Har trillet Buggis til Ullevålseter og til Tryvannstuen på skogssti og aldri hatt noen problemer. Bare å ta de store hjulene foran og låse de små.

Denne gangen vil Stella (termin 2.06.09) sin vognpark bestå av :
Bugaboo Cameleon
Bugaboo Bee
Mountain Buggy.

Vi bor i 4.uetg uten heis med utgang til bakkeplan , så MB skal være sovevogn og brukes på turer rett ut av døren. Liker MBs sportsdel best når barna blir litt eldre.
Bugissen skal bo i bilen og blir brukt på tur når vi går ut fra garasjen og ellers til daglig.
Bee'en blir reisetrille fortsatt og evt på kjøpesenter.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no