Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Jeg er opptatt av å pakke inn gaver pent selv, og setter pris på å motta pent innpakkede gaver 77 39,69%
Jeg er opptatt av å pakke inn pent, men bryr meg ikke om hvordan gaver jeg mottar ser ut 16 8,25%
Pakker inn litt tilfeldig selv, men jeg setter pris på å motta pent innpakkede gaver 48 24,74%
Jeg er ikke opptatt av innpakningen på gaver jeg gir og får 40 20,62%
Jeg bruker masse tid på innpakking av gaver og blir lei meg over å få stygt innpakkede gaver! 1 0,52%
What? Finnes det noen som bryr seg om noe så overfladisk? :sjokk&vantro: 12 6,19%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-12, 00:36   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg lengter tilbake til de tider da hver gave fra meg var et smykke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 00:54   #22
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Er det nå jeg skal innrømme at jeg har en skuff med innpakningspapir, en skuff med kun bånd, og en skuff med ting til å lage kort av



Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Etter å ha lest om hvor mye annet dritt det er i gavepapir og hvor lite papir, tenker jeg kanskje å gå tilbake til gråpapir neste år og heller pynte det selv.

Jeg synes det er veldig fint med gråpapir - da synes pene bånd og lapper ekstra godt. Jeg pakket inne alle pakkene i gråpapir i år og brukte bånd i hvitt og rødt med ulikt mønster og røde pakkelapper.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Som Silpadda har jeg ingen problemer med andres klønete innpakninger. Unntaket er butikkbetjening som pakker inn stygt (for meg). De må jeg ta meg sammen for ikke å frese til. (Hvorfor tilbyr du meg en tjeneste som du åpenbart ikke har forutsetninger for å innfri?)

Det har hendt at jeg har pakket inn på nytt når jeg kommer hjem...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 00:57   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Pre barn var det sjelden problemer med å se hvilken julegave som var fra meg. Den var matchende og fin. Jeg forsøker nå også - i kraft av å tenke på papir/bånd/ gavelapp, men på langt nær slik jeg var før. Sjelden jeg benyttet meg av pakkedisker. Bryr meg ikke mye om hvordan pakket ser ut, men legger merke til de pene ja...

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 00:57   #24
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg har en hel eske med innpakningspapir og en stor IKEAeske med bånd, sløyfer og lapper, så ja, jeg er opptatt av å pakke pent inn. Pakkene bør dog helst ikke matche, hvertfall ikke de som skal under samme juletre, så det ikke bli så lett å se hvem gavene er fra ut fra innpakningen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 01:00   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg liker å pakke pent inn og fryder meg over pent innpakkede gaver. Jeg skjønner ikke at man kan tenke "what a waste". Det går vel an å glede seg over at noen har lagt tid og kreativitet i å lage noe estetisk vakkert, selv om man skal pakke det opp? Man skal jo spise opp pene kaker også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 01:39   #26
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Ja, det Tallulah sa!
Jeg er ikke i nærheten av rollefiguren til Rowan Atkinson i Love Actually, men papir og bånd må matche. Lappen også, og så skal det passe til mottageren. Jeg er ikke så opptatt av det at jeg liksom Tenker Mitt om jeg får en gave som ikke er så pent innpakket, men jeg setter absolutt pris på det når jeg får det.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 02:38   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det har hendt at jeg har pakket inn på nytt når jeg kommer hjem...

helt normalt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 07:57   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig. Det er klart det er gøy å få flotte pakker, og jeg synes det er gøy å pakke pent selv (i hvertfal pent i den forstand at papiret ikke er surret fast med fem meter tape, og at det er helt og pent. ). Men jeg blir ikke mindre begeistret over å få en pakke dekket med gråpapir og hyssing enn jeg blir av flott papir og bånd.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 09:09   #29
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg er lite opptatt av innpakning. Jeg legger merke til det når noen har gjort noe ekstra, men utover det så betyr det ikke så veldig mye. Jeg plukker av pynten og legger den til side for senere bruk hvis den egner seg til det (jentungen driver med scrap, og jeg syr).

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 09:34   #30
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg liker å gi bort julegaver som er pent pakket inn, men gjør ikke så mye annet enn å bruke gråpapir med pene bånd og gjerne hjemmelagde merkelapper. Det er hyggelig å få gaver som er pakket pent inn, men jeg tar det jo ikke ille opp om jeg får gaver som ikke er pent pakket.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 09:46   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er en nokså slumsete pakker, men prøver i det minste å matche opp papir, bånd og lapper sånn noenlunde. Jeg synes det er moro å få forseggjort innpakkede gaver, men jeg har ikke noen planer om å begynne med slikt selv.

Toffskij sier det bra.
Jeg legger merke til det og syns det er pent når noen har lagt litt ekstra flid i innpakningen, men jeg legger ikke merke til om det er motsatt.
Selv er jeg fornøyd bare jeg har gavepapir og bånd i hus når jeg skal pakke inn saker.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg lengter tilbake til de tider da hver gave fra meg var et smykke.

Det måtte jo være litt kjedelig og forutsigbart, da.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker å pakke pent inn og fryder meg over pent innpakkede gaver. Jeg skjønner ikke at man kan tenke "what a waste". Det går vel an å glede seg over at noen har lagt tid og kreativitet i å lage noe estetisk vakkert, selv om man skal pakke det opp? Man skal jo spise opp pene kaker også.

Nja. Noen ganger tenker jeg også "Så bortkastet" når jeg får en gave som ser ut som et kunstverk. Ikke sånn "himle-med-øynene-bortkastet", men litt sånn trist at noen har lagt så mye arbeid og tanke bak innpakningen, også må jeg ødelegge det. Litt sånn -bortkastet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 09:57   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg er svært effektiv i min innpakking av gaver. Det går fort og blir middels pent (har vokst opp i butikk og lærte meg å få ting unna; særlig i julestresset).

Jeg liker faktisk ikke å få pent innpakkede gaver. Hvorfor bruke energi på å gi meg det når folk vet at jeg virkelig ikke bryr meg?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 10:05   #33
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg prøver å pakke inn pent selv, kjøper litt forskjellig papir og bånd og sørger for at det matcher og at det som skal under samme tre er variert. Men, i likhet med Teo så ser jeg at jeg bruker mye mindre tid og krefter på pakking nå enn før jeg fikk barn.

Jeg synes at det er veldig hyggelig å få pent innpakkete ting.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 10:54   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Da jeg hadde færre barn og bedre tid var gavene fra meg rene kunstverk. Lakksegl, kalligrafi, silkebånd og håndtegnede kort. Nå? Storhusholdningsrull fra Europris, lapper fra søstrene Grene og bånd fra Rema.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 11:06   #35
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg setter pris på innpakning med litt ekstra omtanke, og liker å både få det og gi det. Men jeg er litt selektiv og gidder ikke å bruke mye tid på innpakningen hver gang. Spesielt etter at jeg leste her inne en gang at noen nærmest tar det som en fornærmelse med forseggjort innpakning.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 11:06   #36
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Ah - segl, det må jeg ha til neste år!

Det er klart vi er forskjellige når det gjelder dette, derav poll i ren nysgjerighet.

Jeg husker jeg selv ble overrasket for et år siden da jeg fikk en veldig hyggelig melding på FB fra et søskenbarn som nå er voksen, men som er så mye yngre enn meg at han fikk julegaver fra meg i barndommen da jeg var blitt voksen. Han ramser opp en lang rekke ting han har satt pris på med meg, og midt inni nevner han spesielt de "pent innpakkede pakkene".

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 27-12-12 kl 12:57.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 11:09   #37
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg lager pakkelapper fra scratsj og legger alt for mye arbeid i innpakning. Selvsagt setter jeg pris på pen innpakning tilbake.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 11:36   #38
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg er glad i å pakke inn gaver, og finner meg et nytt design hvert år (dvs papir, bånd og hjemmelaget gavelapp) og pakker alle gavene i henhold til det. Jeg bryr meg imidlertid lite om hvordan pakker jeg får ser ut, selv om jeg jo ville legge merke til spesielt pent innpakkede gaver.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 11:45   #39
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er svært effektiv i min innpakking av gaver. Det går fort og blir middels pent (har vokst opp i butikk og lærte meg å få ting unna; særlig i julestresset).

Jeg liker faktisk ikke å få pent innpakkede gaver. Hvorfor bruke energi på å gi meg det når folk vet at jeg virkelig ikke bryr meg?

Fordi at de liker lage fint innpakkede gaver?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 11:54   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg liker faktisk ikke å få pent innpakkede gaver. Hvorfor bruke energi på å gi meg det når folk vet at jeg virkelig ikke bryr meg?

Vet alle det da? Og hva er problemet med å få en gave som er pent pakket inn? Det har jeg virkelig vondt for å forstå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no