Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pay it forward - ymse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-12, 18:48   #101
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Noen eller andre som kan tenke seg en velbrukt, rød briokomfyr? Den har brytere og dør i god behold, men platene er slitte. Leveres Oslo/Akershus/Telemark.

Skulle du gi bort det limegrønne ullpleddet?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:55   #102
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Ja, det har kommet seg helt i en pskke, og kommer plutselig til en postkase nær deg. Det er forresten eplegrønt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 19:19   #103
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Grønt er skjønt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:37   #104
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Noen eller andre som kan tenke seg en velbrukt, rød briokomfyr? Den har brytere og dør i god behold, men platene er slitte. Leveres Oslo/Akershus/Telemark.

Det er en lekekomfyr, sant? Den kunne jeg i så fall tenkt meg.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:22   #105
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Noen eller andre som kan tenke seg en velbrukt, rød briokomfyr?

Nei takk, vi har.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 23:29   #106
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Det er en lekekomfyr, sant? Den kunne jeg i så fall tenkt meg.


Ja, med slitte plater, men resten er helt og fint.

Send PM og si fra hvor du vil ha den levert.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 09:54   #107
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja, det har kommet seg helt i en pskke, og kommer plutselig til en postkase nær deg. Det er forresten eplegrønt.

Tusen takk for flott pledd, det passer perfekt i vogna.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 16:50   #108
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har tre lydbøker jeg kunne tenke meg bytte i andre lydbøker - eller gi bort. Det er Norwegian wood Av Murakami, lest av Nicolai Greve Brock; Godnatt, min elskede, Gunnar Staalesen, lest av Nils Nordberg og 101 dag, en reportasjereise, av Åsne Seierstad, som leser selv.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 12:23   #109
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg tenkte det var på tide å se om noen vil være med på pay it forward igjen!
Jeg har en ubrukt grønn bomullsgenser fra H&M med bilde av stinky fra mummidalen på, størrelse 86/92. Noen som vil ha?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 15:47   #110
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Ja, denne tråden må jo leve. jeg har fortsatt lydbøker å gi bort.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 09:11   #111
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har tre lydbøker jeg kunne tenke meg bytte i andre lydbøker - eller gi bort. Det er Norwegian wood Av Murakami, lest av Nicolai Greve Brock; Godnatt, min elskede, Gunnar Staalesen, lest av Nils Nordberg og 101 dag, en reportasjereise, av Åsne Seierstad, som leser selv.

Jeg har i alle fall en. Kråkejenta - en svensk krim. Men det er første del av en trilogi, så jeg endte opp som abonnent på storytel.se (169 SEK per måned for å høre på svenske lydbøker)

Tror også jeg har et par til, krimaktig det også. PM meg adressen din så kan jeg få sendt dem.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 09:12   #112
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Er dine bøker i CD-format, Pøbel? Da kan jeg høre på dem i bilen og sier ja takk. Gunnar Staalesen behøver jeg ikke for den har jeg lest.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 10:24   #113
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Er dine bøker i CD-format, Pøbel? Da kan jeg høre på dem i bilen og sier ja takk. Gunnar Staalesen behøver jeg ikke for den har jeg lest.

Jepp, det er CD'er - ypperlig billitteratur. Sned meg adresse på PM så skal jeg sende dem til deg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 23:39   #114
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg tenkte det var på tide å se om noen vil være med på pay it forward igjen!
Jeg har en ubrukt grønn bomullsgenser fra H&M med bilde av stinky fra mummidalen på, størrelse 86/92. Noen som vil ha?

Er denne til gutt? I så fall, ja takk!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 00:26   #115
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en rød allværsjakke fra Stormberg str 8 år som passer til jente. Den er blitt for liten til Mini, og gis bort. Det er mulig det er noen flekker som ikke går bort, men ikke veldig skjemmende uansett.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-15, 18:34   #116
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg gir bort en festdrakt til jente i størrelse 68 hvis noen med baby trenger finklær til mai.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no