Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pay it forward - ymse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 14:11   #81
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

50 og 52

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:46   #82
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

*borte*


Sist redigert av Cuyahoga : 08-12-11 kl 20:59.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 16:25   #83
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

notert Salt!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 11:03   #84
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Jepp hvilken str er dere spesielt etter?

50 og 52 her også.

Salt og jeg kan dele søsterlig mellom oss vi regner jeg med.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 11:04   #85
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Såklart, Gwen! Du var jo først ute også.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 19:54   #86
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Har funnet noen topper i skapet, det er litt varierende kvalitet på det jeg fant. Vil dere har rubbel og bit eller bare det som er strøkent?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 19:59   #87
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Det trenger ikke være HELT strøkent for min del, men litt ok er det jo fint om det er.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:01   #88
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Oki da kan dere bare sende meg pm så kan jeg dele som er på to og så ser dere. Håper dere blir fornøyde!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:23   #89
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Oki da kan dere bare sende meg pm så kan jeg dele som er på to og så ser dere. Håper dere blir fornøyde!

Supert! Sender deg en PM. :-)

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 11:14   #90
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Noen som vil ha 4 nøster med Viking Pure milk fiber i lys beige?

Farge 907 her.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 12:20   #91
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Noen som vil ha 4 nøster med Viking Pure milk fiber i lys beige?

Farge 907 her.

Jatakk!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 12:22   #92
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Jatakk!

Send meg adressen din, så skal jeg sende.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 08:29   #93
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en Troll monsterdress str. 122 i rosa og brun som er blitt for liten til Mini. Den har et rift i rompa som jeg har satt en fæl klistrelapp på, men denne kan jo byttes i en finere farge.
Så hvis noen vil ha dressen, så gis den herved bort.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 08:31   #94
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

gnuri: Ja takk! Den vil faktisk noen gjerne ha!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 08:31   #95
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Kan du hente eller skal jeg sende den ?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

gnuri: Ja takk!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 09:18   #96
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Gnuri og noen:
Jeg kan være behjelpelig med å få fraktet den Rop ut, transporten går i morgen

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 09:41   #97
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Tusen takk- når og hvor? Kommer du innom og henter, eller skal jeg komme noe sted? Supert- så slipper vi porto

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Gnuri og noen:
Jeg kan være behjelpelig med å få fraktet den Rop ut, transporten går i morgen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:42   #98
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Gnuri og noen:
Jeg kan være behjelpelig med å få fraktet den Rop ut, transporten går i morgen

Så flott, står! Gjerne det!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 15:48   #99
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Den er grei. Beskjed er gitt videre

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:17   #100
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Noen eller andre som kan tenke seg en velbrukt, rød briokomfyr? Den har brytere og dør i god behold, men platene er slitte. Leveres Oslo/Akershus/Telemark.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no