Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pay it forward - ymse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 14:40   #61
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Den er din! (Du vil ikke ha dyna også til prinsessen? Alltid godt å ha en i reserve...)

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Riskoker! Om du fortsatt har den. Og jeg vet hvor du bor. :-)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 17:27   #62
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Den er din! (Du vil ikke ha dyna også til prinsessen? Alltid godt å ha en i reserve...)

Du kjenner meg så alt for godt! Tusen hjertelig :-)

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:07   #63
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

I tillegg til regntrekket fant jeg noe idag som jeg ikke har sett at noen har etterspurt men, kanskje, kanskje det er noen som har tenkt å skaffe seg men aldri fått summet seg til? Koster ikke mye, men hvis noen trenger så har jeg:

Et sett Bra Extensions, dvs sånne man kan legge bak på bh:n hvis den har blitt liten, feks ved graviditet. Det er et ubrukt sett, med en hvit og en svart extension. Gi lyd!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 12:01   #64
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

I tillegg til regntrekket fant jeg noe idag som jeg ikke har sett at noen har etterspurt men, kanskje, kanskje det er noen som har tenkt å skaffe seg men aldri fått summet seg til? Koster ikke mye, men hvis noen trenger så har jeg:

Et sett Bra Extensions, dvs sånne man kan legge bak på bh:n hvis den har blitt liten, feks ved graviditet. Det er et ubrukt sett, med en hvit og en svart extension. Gi lyd!

Jeg tar gjerne regntrekket om du har.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 12:03   #65
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en Dvd som jeg ikke kommer til å se: høj kærlighed med Jeff Goldblum i hovedrollen

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 13:14   #66
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Jeg tar gjerne regntrekket om du har.

Den er grei, send meg adressen din så skal jeg sende det, Hannamoren.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 13:32   #67
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en Billy-bokhylle med skapdør på halve nederste delen om noen vil ha.
40 cm bred. Hentes i Oslo

Jeg ønsker meg et hvitt bord som kan stå i hjørnet mellom to sofaer.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 10:36   #68
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Den vil jeg gjerne ha

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Jeg har en Dvd som jeg ikke kommer til å se: høj kærlighed med Jeff Goldblum i hovedrollen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 14:55   #69
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Den vil jeg gjerne ha

Vær så god! Men du må vente til jeg kommer hjem.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 15:00   #70
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en dyne til voksipose, hvis noen har lyst til å sy trekk eller har et liggende, så kan de få om maten av meg. Hentes på Jessheim eller jeg kan ta den med til Majorstua i morgen ettermiddag, eller hvilken dag som helst i Nydalen

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 11:25   #71
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Vi skal lage leilighet i kjelleren, ergo mister vi "roterommet" vårt. Følgende gis vekk mot henting (i Rælingen):

Oppdal (eller var det Oppli?) Tv-benk (IKEA)
Innkjøpt i år 2001, brukt frem til 2008, har deretter bodd i kjelleren. Bjørkefinér, med påsatte ben istedenfor hjul. Den har noen små skader hist og her, men er helt ok. (Lengde 150 cm, bredde 50 cm, høyde 50 cm)

Billy tv-benk i eik med frostede dører (IKEA)
Innkjøpt rundt 2005. Er saget i dybden for å få mer flatskjermvennlig dybde. (Lengde 120 cm, dybde 45 cm, høyde 57 cm)

PC-møbel i bjørkefinér (IKEA)
På hjul, pent nok brukt

Cd-hylle i bjørkefinér (IKEA)

Taklampe, Basisk fra IKEA


Lack salongbord, brunsvart (IKEA)
Brukt i 2 måneder, har deretter bodd ett år i kjelleren

3 trappegrinder i bøk (eller bjørk?)
Regulerbar bredde (2 til Hannamoren)

Potte med høy rygg og innsats fra Babybjørn
Gul og fin, har aldri vært bæsjet i.

1 boks LEGO Quatro klosser Til Hannamoren

2 Barkrakker i bøk (IKEA)
Er nok en tidligere modell av denne, har tykkere treverk i rygg og sete

Komplement skooppbevaring (til PAX, IKEA)
B. 100 cm, dybde 58 cm

Har tatt halvdårlige mobilbilder i kjellerkaoset (orket ikke bære hver ting ut for å ta bilder), kan sende på epost til interesserte.

__________________
05 07


Sist redigert av Beckett : 09-11-11 kl 20:34.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 11:46   #72
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Vi skal lage leilighet i kjelleren, ergo mister vi "roterommet" vårt. Følgende gis vekk mot henting (i Rælingen):

Oppdal (eller var det Oppli?) Tv-benk (IKEA)
Innkjøpt i år 2001, brukt frem til 2008, har deretter bodd i kjelleren. Bjørkefinér, med påsatte ben istedenfor hjul. Den har noen små skader hist og her, men er helt ok. (Lengde 150 cm, bredde 50 cm, høyde 50 cm)

Billy tv-benk i eik med frostede dører (IKEA)
Innkjøpt rundt 2005. Er saget i dybden for å få mer flatskjermvennlig dybde. (Lengde 120 cm, dybde 45 cm, høyde 57 cm)

PC-møbel i bjørkefinér (IKEA)
På hjul, pent nok brukt

Cd-hylle i bjørkefinér (IKEA)

Taklampe, Basisk fra IKEA

Lack salongbord, brunsvart (IKEA)
Brukt i 2 måneder, har deretter bodd ett år i kjelleren

3 trappegrinder i bøk (eller bjørk?)
Regulerbar bredde

Potte med høy rygg og innsats fra Babybjørn
Gul og fin, har aldri vært bæsjet i.

1 boks LEGO Quatro klosser

2 Barkrakker i bøk (IKEA)
Er nok en tidligere modell av denne, har tykkere treverk i rygg og sete

Komplement skooppbevaring (til PAX, IKEA)
B. 100 cm, dybde 58 cm

Har tatt halvdårlige mobilbilder i kjellerkaoset (orket ikke bære hver ting ut for å ta bilder), kan sende på epost til interesserte.

Å, jeg kunne tenke meg 2 regulærbare grinder og Lego klosser!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 11:51   #73
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Å, jeg kunne tenke meg 2 regulærbare grinder og Lego klosser!

Når kan du hente?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 12:59   #74
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

jeg har en del bukser/shorts i str 50/52 som gis bort mot porto. Har sikkert topper og annet dersom noen trenger det?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 10:35   #75
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Når kan du hente?

Har sendt PM for noen dager siden, men har ikke hørt noe.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 10:41   #76
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

jeg har en del bukser/shorts i str 50/52 som gis bort mot porto. Har sikkert topper og annet dersom noen trenger det?

Hva slags bukser og topper har du da?

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:31   #77
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Har sendt PM for noen dager siden, men har ikke hørt noe.

Har svart nå.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 19:05   #78
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Hva slags bukser og topper har du da?

beklager sent svar (har vært syk). Har ikke gått igjennom det alt enda, men endel hverdags topper og slikt. Kan sende deg en pm når jeg vet mer om hva jeg faktisk har siden jeg vet du er interessert =)

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 13:43   #79
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg er også interessert, lucifine. Topper, mest.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:10   #80
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jepp hvilken str er dere spesielt etter?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no