Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen spørsmål om hvitevarer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 21:50   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Noen spørsmål om hvitevarer

Har vært på IKEA for å tegne kjøkken, og da kom selvfølgelig spørsmålet om vi skal ha med hvitevarer også. Vi har kjøleskap og komfyr derfra nå (innebygd) og vi er slett ikke fornøyd med komfyren. Den har vært reparert et par ganger på de fire årene vi har hatt den og den steker fortsatt ujevnt. Kjøleskapet vil vi ikke ha innebygd denne gangen pga størrelsen og da kan vi like så godt kjøpe det et annet sted. Induksjonstoppen har fungert kjempebra, med unntak av at den store plata er plassert bakerst, noe som er dumt når du skal f.eks. steke kjøttdeig.

Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal se etter når jeg skal ha nye hvitevarer, jeg søker på nettsidene til de store varehusene og er rett og slett litt rådvill.

- Komfyr: Her trenger jeg ikke annet enn over- og undervarme, evt. varmluft. Den vi har nå har mange funksjoner og vi har aldri brukt dem. Det eneste jeg ser nytten av er innebygd steketermometer. Forslag?
- Oppvaskmaskin: Her er det vel forskjellige preferanser med tanke på interiøret, jeg vil bare ha god plass. Hadde vært kjekt med lys inni, kanskje?
- Koketopp: Her vil jeg ha induksjon, og den store plata foran.

De fleste av disse har standardmål, ikke sant? De passer inn i et benkeskap fra IKEA? Tar veldig gjerne imot forslag til merker, og gjerne også spesifikke modeller. Pris betyr ikke så mye.

Takker for alle innspill.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no