Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Aktivitetsarmbånd med klokke, til barn?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-17, 19:04   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Aktivitetsarmbånd med klokke, til barn?

Ingen av jentene har fått helt dreisen på vanlig klokke, men bruker digital klokke så det synger. Og vil veldig gjerne låne min Fitbit Charge 2.

Jeg tenker derfor å kjøpe aktivitetsarmbånd til de til jul, men synes en Fitbit blir vel dyr. Jeg har tittet på Fitbit Alta HR også, men den blir bare marginalt billigere enn Charge 2.

Noen som har forslag til noe som kan være aktuelt? Klokke er det primære, puls er ikke nødvendig, men skritteller er morsomt da.

(Eldstejenta lånte Fitbit'n min på leirskole, og tikket inn 35 000 skritt den ene dagen )

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 08:51   #2
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd med klokke, til barn?

Åtteåringen min har garmin Vivofit junior. Hun er tallnerd og liker å følge med på skritt, i tillegg til klokke. Det er dessuten en egen app de kan synke til, men min bruker ikke mobil til mer enn å gi korte beskjeder enda så den har vi tilgode å teste. Det eneste jeg synes er dumt med den er at det er strikkarmbånd som riktignok kommer i to størrelser men som man ikke kan justere noe utover det. Kan derfor være greit å prøve i butikk hvordan den sitter.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 17:25   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd med klokke, til barn?

Jeg hadde skikkelig dårlig erfaring med Alta, ihvertfall, så avbefaler den.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 17:53   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd med klokke, til barn?

Takk for innspill, jeg skal ta en titt på de dere anbefaler!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no