Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bullet journaling - noen som driver med det?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-17, 16:32   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Hm, dette må jeg prøve!
Jeg har vanligvis en bok jeg putter alt av notater i, både privat og på jobb. Siden jeg pleier å ha stålkontroll på _når_ ting skjedde men ikke husker et pøkk av hva, så er det lett å finne tilbake til.
Også har jeg en to-do-liste jeg gjennomgår og evt. overfører fra uke til uke, i den samme notatboka. Og oversikt over ting som skal skje elektroniske kalenderen.
Også bruker jeg YNAB for alt det økonomiske i heimen, det er helt genialt.

Jeg ser for meg at jeg kan bruke en slik løsning som dette som en slags paraply over alt det andre... flytte over todolista kanskje, tracke treningsmål og litt slikt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 16:39   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Hva er YNAB?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 17:01   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

You need a budget - det er en måte å holde rede på penger inn med penger ut på som passer veldig godt med min tenkemåte, hvertfall

http://ynab.com

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 17:45   #24
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

You need a budget - det er en måte å holde rede på penger inn med penger ut på som passer veldig godt med min tenkemåte, hvertfall

http://ynab.com

Jeg ble nysgjerrig og sjekket linken - en må koble egen konto opp mot denne tjenesten? Er det trygt?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 17:49   #25
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg ble nysgjerrig og sjekket linken - en må koble egen konto opp mot denne tjenesten? Er det trygt?

Du kan føre alt manuelt også. Det tar bare lengre tid. Det er en veldig mye brukt tjeneste, og jeg har aldri hørt om noe tull.

YNAB passet ikke for oss, vi bruker budsjettsystemet i nettbanken istedenfor.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 18:46   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg røk jo på en prikkejournal da. Jeg kan seriøst ikke gå inn på Lush Dive uten å komme ut med noe. Men jeg fikk en blyant og en strikk og et klistremerke med på kjøpet og han som jobber der er så hyggelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 19:29   #27
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har begynt med dette for noen uker siden. Det vil si at jeg organiserte alt i en dit grif journal fra Lechtturm. Tidligere har jeg hatt kalender på veggen, kortvarige to-do lister på postits og andre lister i listeboken min og i Evernote. Foreløpig synes jeg Bullet journal fungerer bra for å samle alt. Harvogså laget en julebok.

Jeg har inndelt min bok i tre, en for lister, en med månedsspread og en for ukesspread. Jeg tegner raskt opp uken, over to sider, inkluderer to-do lists, viktige ting samt oversikt over middager. Tips til spreidd kan finnes i diverse Facebookgrupper, Pinterest og på nett.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 22:26   #28
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jentungen i huset begynte med det der. Jeg er ikke listemenneske og det hadde nok blitt en blaff for meg. Dritmorsomt i to uker, gått i glemmeboka etter det.
Men det ser fint ut da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 22:48   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har ei (billig og enkel og ikke sånn fancy) bok som jeg listeskrev i for et års tid siden, som sluttet sånn utpå nyåret. Helt uten wasabi og wat-not altså, og ikke så mye estetikk. Men lister... jeg elsker lister. Jeg trenger lister

Jeg har to do lister på jobb fra dag til dag og bruker en del papir på det (til å jobbe i et "papirløst" firma, liksom :P )

Men boka hjemme gled ut. På JOBB kunne jeg glatt hatt sånn bok men hjemme... Trolig dog fordi jeg forsøkte å bruke den sånn "dagbok" og jeg er mer sånn listemake for det jeg SKAL og ikke det jeg HAR gjort og derfor er det rett og slett mer at jeg må finne en måte å bruke det på som passer meg bedre. For ingen tvil om at hjemmelistene øker nå utover høsten....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 23:54   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Nå har jeg startet. Greide å begynne med å skrive feil måned, med TUSJ. Så da washitapet jeg litt.

Min har foreløpig fått følgende struktur:
Index
Kalender med litt plass til å skrive ett år fremover
Filmer jeg vil se
Bøker jeg vil lese
Ferier og langhelger skoleåret 2018
Feriedrømmer
Julekalender og adventsaktiviteter
Juleboksen (en spesiell gave vi sender til venner i USA)
Hjemmelagede gaver
Ønskelister
Gaveliste

Deretter blir månedene delt inn sånn her:
Oktober: deler siden på midten nedover i jobb og privat, skriver inn alt som skal skje denne måneden
Uke 42: deler siden nedover på midten i jobb og privat, skriver inn mer nøyaktig hva som skal skje kommende uke
Ukedager: to på hver side, delt i jobb og privat.

Jeg lager til og med neste ukes hovedoversikt, slik at oppgaver kan flyttes fortløpende framover om de ikke blir gjort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 00:25   #31
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Min straks 18-åring er et listemenneske, hun kjøpte seg ei sånn bok i går. Tror det er midt i blinken for henne.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 09:50   #32
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har drevet med dette i årevis uten at jeg har visst at det har et navn.

Jeg har én for jobb og én for privat, der alt som innebærer masteroppgaven min er i den private. Jeg tror ikke jeg kunne overlevd uten, for jeg føler meg ofte overveldet av alt jeg må huske. Jeg skriver dog ikke ned ting jeg har gjort, med mindre det viktig å huske at jeg har gjort det. Bruker google kalender som jeg har alle kalenderoppføringer i, fordi jeg har én kalender som deles med pappaen til poden og én som deles med kjæresten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 09:51   #33
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg gjør litt av dette fra før jeg også, og ble faktisk litt nå. Spørs om det fungerer mer enn tre dager da? Hm.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 11:00   #34
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå har jeg startet. Greide å begynne med å skrive feil måned, med TUSJ. Så da washitapet jeg litt.

Min har foreløpig fått følgende struktur:
Index
Kalender med litt plass til å skrive ett år fremover
Filmer jeg vil se
Bøker jeg vil lese
Ferier og langhelger skoleåret 2018
Feriedrømmer
Julekalender og adventsaktiviteter
Juleboksen (en spesiell gave vi sender til venner i USA)
Hjemmelagede gaver
Ønskelister
Gaveliste

Deretter blir månedene delt inn sånn her:
Oktober: deler siden på midten nedover i jobb og privat, skriver inn alt som skal skje denne måneden
Uke 42: deler siden nedover på midten i jobb og privat, skriver inn mer nøyaktig hva som skal skje kommende uke
Ukedager: to på hver side, delt i jobb og privat.

Jeg lager til og med neste ukes hovedoversikt, slik at oppgaver kan flyttes fortløpende framover om de ikke blir gjort.

Jeg tror jeg må ha 1 side per dag, eller en dobbeltside per dag -
Jeg må ha plass til dagens gjøremål, tankenotater, middagsplan, osv.
Og en dobbeltside for ukesoppslag, hvis det er der jeg skal skrive alt av todo for uka hvertfall. Tar med meg tipset for en del for privat og en del for jobb.

Jeg kunne hatt en avdeling for sygreier og strikkegreier, men jeg bruker en powerpointfil hvor jeg legger inn inspirasjonsbilder jeg finner på nett og linker og sånt, så da blir det rart å skrive det over i en bok.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 12:12   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Ja, godt mulig jeg trenger en side per dag. Regner med at ukene endrer seg etterhvert, og jeg ser hva jeg trenger. Middagsplan bør jeg også få på plass, ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 14:41   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Er det noen som har testet appen og vet om man kan dele den? Jeg og mannen bruker notater til felles ting, men det er ikke helt optimalt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 18:52   #37
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, godt mulig jeg trenger en side per dag. Regner med at ukene endrer seg etterhvert, og jeg ser hva jeg trenger. Middagsplan bør jeg også få på plass, ja.

Derfor: blanke ark innumellom til det du har gløymd.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 23:42   #38
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Nesten så jeg må finne frem filofaxen igjen

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:02   #39
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Såeh... jeg fant ut at dette måtte jeg jo prøve, siden jeg er litt glad i to-do, prøver å skrive journal/dagbok med ujevne mellomrom og gjerne trenger en oversikt over bøker som ikke er lest eller jeg holder på å lese, strikkeprosjekter som ligger uferdige rundt om og filmer jeg vil se og... Så jeg fant frem den ene notatboken som er igjen i bokhylla mi som det ikke er skrevet i allerede. Det er en sånn Fretex-notatbok med gammelt cover og nye ark inni. Og jeg startet. Og der kom problemene med en gang.
- Å skrive på arkene på venstre side er vanskelig. Urk!
- Jeg kan ikke bruke for mye tid på å planlegge og pynte, da blir det ikke brukt.
- Fytterakkern så stygt jeg skriver!
- Flere farger på sidene og ulik tykkelse på strekene? Jeg har bare svart og blå kulepenner jo! I dag skal jeg lete frem blyanter og se om det fungerer.
- Dette ble ikke noe pent. Ikke noe praktisk bok å bruke heller. Blæh!

Men siden vi er i oktober så skal jeg ikke skifte bok og heller ikke legge for mye jobb i denne. Jeg skal se om det er noe jeg kommer til å bruke, og om jeg holder på ved nyttår skal jeg heller finne en bedre bok da, og finne meg skriveredskaper som passer. Inntil videre blir det enkelt og ikke så vakkert.
I tillegg har jeg oppdaget at dette er tema jeg kan fordype meg i når jeg av og til trenger pause fra andre ting; surfe på pinterest og blogger for å se hva andre gjør er inspirerende og morsomt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:31   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Det er litt gjenkjennelig Bobbelur. Jeg brukte litt tid i går på de sidene om bøker og ferie, resten er skrevet i min helt ordinære håndskrift, med sort penn. Og sånn kommer nok 95% av boken til å være, Men jeg er jo også en estetiker, så jeg prøver å gi meg selv rom til å evt. fagelegge litt i en overskrift her, tegne et lite palmetre på ferieplanleggingssiden, gjøre rom til en liten grantrerekke nederst på ene julesiden osv. Men jeg tenker at denne veien blir til mens jeg går.

Jeg har for øvrig også en sånn Fretexbok! Det er fantastisk å møte opp i litt seriøse møter med Frøken detektiv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no