Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-17, 11:34   #121
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Noen som har begynt å tenke på julekalender til seg selv? Jeg er på jakt etter en sjokoladekalender som ikke har samme type sjokolade hver dag, og ikke Lindt. Etter at Thorntons ble for dyrt har jeg ikke funnet den perfekte sjokoladekalenderen.

Jeg har hatt Babor sin kalender i flere år nå. Men i år har jeg egentlig lyst på en sjokoladekalender. Men jeg finner heller ikke den rette.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 12:02   #122
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg er veldig glad i marsipan og kunne tenkt meg niederegger sin. Men blir ikke prioritert i år.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 13:25   #123
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg så Body Shop kalender på Apotek 1 idag til 800 kr. Mulig det er fordi det er sånn crazy days på senteret.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 22:31   #124
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Body Shop har flere kalendere. Den ene koster 800,-.

Jeg pleier få pakkekalender fra barna.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 22:35   #125
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg venter på denne


https://www.pukka.no/produkter/gifts...tmas-calendar/

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 22:37   #126
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Den har jeg sett. Den er så fin.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 22:43   #127
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har kjøpt den minst dyre julekalenderen fra L’occitaine til meg selv. Kostet 499 kr. De har en luksusvariant også.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 22:59   #128
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg har kjøpt den minst dyre julekalenderen fra L’occitaine til meg selv. Kostet 499 kr. De har en luksusvariant også.

Denne har jeg litt lyst på. Lurer på å kjøpe og fordele i pakkekalender.

De solgte denne for 700 på flyplassen. Forstå nesten ikke at den er så mye dyrere der. Hvor kjøpte du?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 00:40   #129
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Denne har jeg litt lyst på. Lurer på å kjøpe og fordele i pakkekalender.

De solgte denne for 700 på flyplassen. Forstå nesten ikke at den er så mye dyrere der. Hvor kjøpte du?

Kjøpte den på nettet her: http://no.loccitane.com/l-occitane-j...64,1156284.htm

Mulig det var den dyreste de solgte på flyplassen? Jeg kjøpte en ansiktskrem også, og fikk med en haug med prøver.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 01:11   #130
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Body Shop har flere kalendere. Den ene koster :

A-ha, jeg har bare sett den til 1500 kr ish.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 19:37   #131
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Ordnet billetter til Disney om Ice for hele familien idag. Barna får i julegave.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 19:38   #132
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

(Barne-) kalendergavetips: Nille har små merkerusjer til 1 kr/stk (vet ikke om andre har nevnt det, har ikke lest hele tråden).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 23:02   #133
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Kjøpte den på nettet her: http://no.loccitane.com/l-occitane-j...64,1156284.htm

Mulig det var den dyreste de solgte på flyplassen? Jeg kjøpte en ansiktskrem også, og fikk med en haug med prøver.


Det er gidt mulig jeg så på den dyreste på flypkasseb. Jeg firsøkte google for å se om det var en god pris. Men den stemte ikke med noen av de på nett selv om jeg antok det var den til 499,-.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-17, 10:03   #134
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ordnet billetter til Disney om Ice for hele familien idag. Barna får i julegave.

Så kjekt! Jeg ga dette til min yngste i fjor, en oslohelg for oss to ble det, veldig stas!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 13:34   #135
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg fikk bestilt julekort og fotokalendere i går. Alltid godt når det er gjort! Og jeg mangler bare et par ting til minstens julekalender. Den er veldig enkel, 12 av gavene er stempel med julemotiv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 13:41   #136
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg må visst omdefinere juleforberedelser litt, en planlagt skulderoperasjon ble mer omfattende enn først antatt, så de neste 6 ukene skal armen være i fatle, så jeg må nok stokke litt om på både hva og når jeg skal gjøre ting her.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 19:57   #137
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Idag er det 2 måneder til lille julaften!
Og vi er ferdig med gaver til eldste, Disney On Ice billetter og fått kjøpt et stort bilde av Paris på kjøp-salg gruppe på Facebook.

Og med pay-it forward tråden fikk jeg og tak i pulverheksa på cd til lillesøster.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 23-10-17 kl 21:55.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 20:57   #138
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har vært skikkelig forkjøla i helga, men aldri så galt osv. for jeg fikk bestilt julekort samt plukket ut bilder til kalender. Ungene var på Halloweenkostymejakt men endte opp med adventskalendere så da er det i boks også.

Jeg lurer litt på om jeg skal gi besteforeldre flax-adventskalender og god sjokolade til advent. De får fotokalender og barnehagebilde til jul, og med en adventsgave i tillegg så trenger jeg kanskje ikke bry hodet mitt med å finne Lure Ting til sånne som har alt?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 21:01   #139
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Hvor har dere bestilt fotokalender fra? Jeg pleide å bruke FotoKnutsen, men forstår det er litt ut. Jeg har likt godt konseptet om å kunne designe julekort og/eller fotokalender fra scratch. Er det andre steder en kan det? Har prøvd Japan Photo, med ymse hell...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 21:08   #140
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi bestiller kalender hos JapanPhoto, har vært fornøyd med det. Julekortene bestiller vi hos Optimalprint (tror de har kalender også, kanskje jeg skulle prøvd den i år og se hvordan den blir). Har ikke begynt med noe av dette ennå, har ikke engang tatt julekortbilde. Det blir vel ikke gjort før om et par uker i allefall. Julekortene kommer så raskt etter at de er bestilt og sendes uansett ikke ut før i starten av desember så det er ingen hast.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no