Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-17, 00:16   #101
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Her i huset begynner julefilmene første helgen i advent.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 09:20   #102
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg fikk knipset bilde til julekortet i helga.
Av ørti bilder var det ett brukandes, men det holder jo i massevis.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 15:11   #103
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Har noen tips til gode apper e.l. for å lage fotokalender av mobilbilder? Jeg har hatt problemer med oppløsning på bildene tidligere, men det må jo kunne være mulig å få til, vel?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 22:15   #104
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg må ha julestemning for å klare å nyte julefilmer og det er ørlite tidlig for det ennå. Når november kommer begynner det å bli bedre.

Det må jeg også. Normalt har jeg pleid å si at det må vente til advent/desember, men i fjor hadde jeg mye mer julestemning i november enn i desember (fpr mye på kalenderen i desember.) så mulig vi kan begynne før ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 15:43   #105
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Noen som har sett tilbud på fotokalendere? Litt tidlig ennå?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 15:47   #106
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Fotoknudsen har 40% rabatt på fotokalender nå og Vistaprint har 50%.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 15:47   #107
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Google! Jeg ser at Fotoknudsen har tilbud, men de bruker jeg ikke. Jeg har brukt Optimalprint, men finner ikke tilbud der. Vistaprint har 50 %, ser jeg, noen som har erfaring med disse?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 16:56   #108
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har bare erfaring med JapanPhoto for fotokalender (og OptimalPrint for julekort). Tror jeg holder meg til dem selv om andre har tilbud. OptimalPrint pleier å ha tilbud i november tror jeg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 18:20   #109
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg bestilte kalendere på Vistaprint etter å ha googlet dem litt. Satser på at de leverer bra kvalitet.

(Og så irriterer jeg meg over at samtlige leverandører av den slags alltid må spørre om man vil betale ekstra for god kvalitet. Selvsagt vil jeg ha den beste kvaliteten de kan oppdrive på bildene mine, og dette burde de bakt inn i grunnprisen. )

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 19:26   #110
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har kjøpt tre Legoesker på Nille i dag, til 30%. To Ninjago movie-sett til min yngste. En til julekalenderen (delt opp), og en større til julegave. Og en eske med Duplo til lille nevø.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 21:35   #111
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi bestilte fra Vistaprint i fjor. Ble veldig fornøyd!


Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Google! Jeg ser at Fotoknudsen har tilbud, men de bruker jeg ikke. Jeg har brukt Optimalprint, men finner ikke tilbud der. Vistaprint har 50 %, ser jeg, noen som har erfaring med disse?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 10:06   #112
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Noen som har begynt å tenke på julekalender til seg selv? Jeg er på jakt etter en sjokoladekalender som ikke har samme type sjokolade hver dag, og ikke Lindt. Etter at Thorntons ble for dyrt har jeg ikke funnet den perfekte sjokoladekalenderen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 10:21   #113
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Tommel opp for Vistaprint! Enkelt å bruke programmet deres, raske med levering, hyggelig pris (50 % avslag) og flott kvalitet på sluttproduktet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 10:24   #114
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Noen som har begynt å tenke på julekalender til seg selv? Jeg er på jakt etter en sjokoladekalender som ikke har samme type sjokolade hver dag, og ikke Lindt. Etter at Thorntons ble for dyrt har jeg ikke funnet den perfekte sjokoladekalenderen.

Jeg skal ha kalenderen fra en chocolatièr i Bodø, det er en eske med 48 biter til ca 700 kr, perfekt til å dele med den man bor med, eller ta en bit morgen og en bit om kvelden.
Jeg ser at den ikke er kommet inn på nettsiden http://craigalibone.com/
men den ligger på FB-siden hans

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 20-10-17 kl 10:31.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 10:40   #115
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Noen som har begynt å tenke på julekalender til seg selv? Jeg er på jakt etter en sjokoladekalender som ikke har samme type sjokolade hver dag, og ikke Lindt. Etter at Thorntons ble for dyrt har jeg ikke funnet den perfekte sjokoladekalenderen.

Har du prøvd Hotel Chocolat? http://www.hotelchocolat.com/uk/shop...ent-calendars/

God sjokolade (har hatt den som heter Advent for two), og ikke avskrekkende porto (£7,95 for én vare).


For egen del skal jeg, som i fjor, ha Lookfantastics jålekalender.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 10:59   #116
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

jeg har en sånn lekker kommode fra Summerbird. I år skal jeg kjøpe diverse sjokolade i løsvekt og legge i - det blir rimeligere enn å kjøpe ferdiglaget kit fra summerbird

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 11:00   #117
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

jeg så forresten at de hadde en nydelig Laura Ashley-kalender på Boots - jeg skal ønske meg en sånn i bursdagspresang (har bursdag i midten av november) fordi den så både lejjer ut og det så ut til å være mye fint i den.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 11:07   #118
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har kjøpt tre Lakridskalendre, og er har dermed dekket både meg selv og jentene. Så gjenstår kjæresten. Han pleier å få sjokolade. I fjor fikk han øl i helgene. Det blir noe sånt.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 11:44   #119
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Takk for fine tips Nextlife og Novla!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 12:21   #120
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Åh, jeg har lyst på sjokoladekalender.
Skal sjekke om Sverre Sætre eller Pascal kanskje har en macronkalender eller noe med sjokkis. Det hadde vært digg.

Jeg har kjøpt Babor sin kalender de siste 2 årene og det er utrolig luksusfølelse det også altså.

Vi fikk en folder fra Posten i går. Med rabatter fra ulike nettbutikker. Gøy med litt rabatt om man allikevel handler.

Kid på senteret her jeg bor har allerede pyntet til jul. Jeg synes det var pent.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no