Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-17, 22:46   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg får stadig opp bilder på FB av folk som har brukt vippeserum og har undervippene langt nedpå kinnet. Og jeg ser endel som har vippeextensions og så mye vipper at de nesten ikke kan holde øynene åpne.

Fint med lange øyenvipper altså, men går det ikke en grense et sted? Jeg syns som regel før-serum-bildene ser bedre ut må jeg innrømme.

Har nokså gjennomsnittlig lengde selv tror jeg, vippene ser ganske lange ut med mascara. Men grensene for hva som er lange øyenvipper har vel blitt flyttet en god del nå, så kanskje de egentlig er stutte etter dagens målestokk.

Hva tenker dere? Lengst mulig? Jeg klarer meg uten serum.


Sist redigert av Filifjonka : 15-08-17 kl 22:58.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 22:48   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei, men jeg er jo generelt lite opptatt av utseende mitt. Jeg kjenner en fyr som har (naturlig) så lange øyevipper at de er borti brilleglassene hans hver gang han blunker, og det må være vanvittig irriterende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 22:51   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg hadde noen solbriller som øyenvippene kræsjet i. Uten at de var så uvanlig lange, altså.
Må bare flytte brillene litt ut eller velge en annen fasong.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 22:51   #4
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei. Når jeg bruker mascara kommer vippene borti brillene.
Men jeg er nok lite forfengelig.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 22:53   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei, jeg har aldri ønsket meg det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 22:53   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei, overhodet ikke. Men jeg kunne tenkt meg vipper som var såpass lange at de hadde en liten bøy oppover. Mine er pinnekorte og rett fram. Dog skal det sies at jeg til og med har noe gammelt vippeserum i skapet, tydeligvis uten at jeg gidder å bruke det, så så veldig opptatt av bøy er jeg visst ikke.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 22:55   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei det har jeg aldri ønsket meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:00   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei, men jeg er ganske fornøyd med å ha såpass lange og mørke øyenvipper at de gjør litt av seg uten maskara.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:00   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei, liker ikke å ha så tjukk maskara på heller. Jeg har ganske mye vipper og naturlig bøy og de kan bli lange om jeg bruker den rette maskaraen men bruker vanligvis ikke så mye sminke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:01   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Ikke kjempe lange, men litt fyldigere og lengre. Har hatt extention og det er ikke noe for meg. Har prøvd serum og det funker fint for meg. Vi er alle utstyrt forskjellig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:07   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei. Mine er ganske lange fra naturens side, og bøyer seg opp, slik at de tar oppi huden nedenfor øyenbrynene, og lager mascaraprikker hvis jeg åpner øynene helt opp før mascaraen har tørket. Lengre øyenvipper hadde vært upraktisk, og jeg føler ikke at det hadde tilført utseendet mitt så veldig mye heller. Både øyenbrynene og vippene mine er velsignet bekymringsløse. Har aldri brukt noen form for vippeserum, og heller aldri hatt behov for vippetang. Brynene er mørke og jevne, og jeg har aldri behøvd å nappe eller tegne på dem. Jeg bruker vanligvis mascara, men klarer meg uten det også.

Greit at det er noe jeg kan være fornøyd med.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:10   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Tja. Jeg har i grunnen alltid vært fornøyd med lengde og tykkelse på vippene, men etter å ha hørt mer og mer om vippeserum, ble jeg fristet til å prøve det. Jeg begynte rett før sommerferien, og fikk bakoversveis da jeg etter fire sminkefrie uker i sommerhuset, svingte maskarakosten. De hadde vokst, gitt!

Jeg følte meg som en dragartist, med de lange og tykke vippene. Har vennet meg til det nå - abnorme er de heller ikke. Men jeg merker at jeg har fått mye større fokus på øyenvipper. Med ett legger jeg merke til andre menneskers vipper, og da har jeg skjønt at jeg ikke stiller spesielt potent på vippefronten likevel. For plutselig har "alle" fått monstervipper, som er mye lengre og tykkere enn mine. Etter en rask spørris bl a på Øyafestivalen, viser det seg at forbausende mange er pålimt! Det er åpenbart blitt helt vanlig, å få fikset vippene for en tusenlapp i måneden.

Lo ellers litt av Anne Lindmo sin lille utblåsning på FB-siden til Lindmo (får ikke til å linke).

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:20   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg bruker mascara hver dag, så jeg ønsker meg åpenbart lengre og fyldigere vipper. Men jeg har aldri tenkt over at jeg har noe behov utover den jobben mascaraen gjør.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:27   #14
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Syns ikke kunstige vipper er noe for meg. Det er både tidkrevende, dyrt og holder i kort tid. Ikke syns jeg det fint heller hvis det blir for langt unna naturen.

Har foreløpig ikke prøvd serum, har lest at endel får allergiske reaksjoner, og vil helst unngå det, og jeg sliter med å finne kremer jeg kan bruke ved øynene.

Kort oppsummert: ikke så opptatt av lange vipper.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:27   #15
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg hadde engang lange og tykke vipper. Nå er det sørgelige greier i forhold. Det ene øyet har mindre og kortere vipper enn det andre. Jentungen i huset satte på extensions før sommeren og det ble veldig fint. Så veldig naturlig ut, og ikke var det dyrt heller. Vurderer å gjøre det sjøl. Lengde og tetthet kan man til en viss grad velge selv. Jeg vil bare ha litt fyldigere, ikke nødvendigvis så mye lengre.
Serum har jeg prøvd og fikk så sinnsykt øyekatar. Om det var serumet eller tilfeldig veit jeg ikke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:32   #16
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg ønsker meg fyldigere og noe lenger vipper.
Jeg har hatt extensions og syns det så veldig bra ut, men siden jeg er fæl til å gni meg i øynene, var det bare så de spratt!
Men kanskje jeg skulle prøvd vippeserum.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:40   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg kunne tenkt meg litt tettere og fyldigere vipper, men ikke extentions. Så jeg har planer om å prøve vippeserum, for å se om det funker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:41   #18
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nope! Bruker nesten ikke mascara, eller annen sminke for den saks skyld.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:53   #19
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei. Ønsker meg litt mer gidd til å sminke meg litt mer. Er nok bare kronisk lat ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 23:55   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, men jeg er jo generelt lite opptatt av utseende mitt. Jeg kjenner en fyr som har (naturlig) så lange øyevipper at de er borti brilleglassene hans hver gang han blunker, og det må være vanvittig irriterende.

Dulter på denne.

Og jeg kjente en gang en gutt på fem år, som var helt avhengig av å bruke briller. Han holdt på å bli tullete av at øyevippene (lange og vakre) dulta borti brilleglassene hver gang han blunka, stakkars ungen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no