Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hai-finne? (Svømming)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-19, 12:06   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Hai-finne? (Svømming)

https://www.smartasaker.no/no/artikl...RoCUsQQAvD_BwE

Noen som har erfaring med slike? Jeg vet at armringer er "fy fy". Det sier også mine to eldste som er svømmeinstruktører. Men på terapisvømming har nå minsten prøvd armringer. Og nå klamrer hun seg ikke fast i oss lenger.
Funker slike finner, eller er det helt bortkastet? Ser jo litt smarte ut.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 14:13   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Ja, Minsten fikk en slik i sommer til bruk på dypet og den funker nøyaktig slik den skal. Hindrer ikke naturlig bevegelse og kroppen ligger korrekt i vannet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 14:45   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Har dere prøvd svømmepølse? Det brukte mine på svømmeopplæring inntil de var selvgående (-flytende ). Svømmepølse i kombinasjon med svømmeføtter er optimal støtte for videreutvikling, i følge svømmeklubben vår.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 14:45   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, Minsten fikk en slik i sommer til bruk på dypet og den funker nøyaktig slik den skal. Hindrer ikke naturlig bevegelse og kroppen ligger korrekt i vannet.

Takk for svar! Lurer på om dette kan være julegave til minstesnupp. For i dag så jeg hvor fornøyd hun var med armringer, men jeg vet at de ikke er optimale. Sitter den godt, også på en litt liten kropp (underkant av 16 kg)?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 14:51   #5
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Har dere prøvd svømmepølse? Det brukte mine på svømmeopplæring inntil de var selvgående (-flytende ). Svømmepølse i kombinasjon med svømmeføtter er optimal støtte for videreutvikling, i følge svømmeklubben vår.

Slik jeg kaller slange?
Har prøvd slik noen ganger, men hun har vært skeptisk. Vil holde fast i meg eller fysioterapeuten. Moro etter 4 år å se at hun kan kose seg uten å enten sitte i armkroken eller på matte. Altså hun har kost seg, men hun vil ikke slippe oss.

Svømmeføtter tror jeg må vente litt (bare str25-26 på beina ennå...)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 15:19   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Takk for svar! Lurer på om dette kan være julegave til minstesnupp. For i dag så jeg hvor fornøyd hun var med armringer, men jeg vet at de ikke er optimale. Sitter den godt, også på en litt liten kropp (underkant av 16 kg)?

Ja, Minsten har også brukt ringer og det er, som du også nevner, ikke optimalt. Og i verste fall kan de jo skli av i lek. Så selv om vi alltid er med ham, så var vi på jakt etter en bedre løsning i sommer. Tidligere har han i hovedsak badet i basseng, mens nå har vi kjøpt hytte ved innsjø, så da måtte han ha noe som ikke hindret svømmingen hans, men som gir han (og oss) den ekstra sikkerheten på dypet. Den festes med borrelåsstraps så tror det skal gå fint med 16 kg. Mener det står kg anvisning på pakken. Mange bruker disse i svømmeopplæring da disse får kroppen i riktig stilling og alt fritt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 16:15   #7
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Slik jeg kaller slange?
Har prøvd slik noen ganger, men hun har vært skeptisk. Vil holde fast i meg eller fysioterapeuten. Moro etter 4 år å se at hun kan kose seg uten å enten sitte i armkroken eller på matte. Altså hun har kost seg, men hun vil ikke slippe oss.

Svømmeføtter tror jeg må vente litt (bare str25-26 på beina ennå...)

Ja, det er sikkert det samme som du kaller slange, en isoporlignende sak. Nei, hun må jo føle seg trygg med den. Vi lærte at barna skal ligge med pølsa under armene, helt inn i armhulene. Og det er ingen grunn til å vente med svømmeføtter hvis hun vil ha dem på. De finnes i ørsmå størrelser og gir god oppdrift og hjelper til med å lære fraspark og selvstendighet. Småtassene på kurset vårt spant rundt i bassenget i en viss fart med føtter og pølser.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 17:20   #8
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Mine to yngste elsket sine haifinner, de er geniale. Og de klarte fint å sette den på selv, så det er helt klart noe av det beste vi har kjøpt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-19, 19:17   #9
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hai-finne? (Svømming)

Så bra!
Da kjøper jeg. Er noen til salgs på finn, men ikke nær meg. Så det spørs hva porto blir.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no