Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er det bare meg? (Knivholder)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 12:43   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Grunnen til at jeg synes det passer dårlig i et familiehjem er rett og slett at jeg synes det er en stilkræsj, også dette med bakgrunn i de familiehjem jeg relaterer meg til. Og at de kansje ikke har noe å gjøre foran små barn.

Jeg visste ikke at det å få barn var noe som nødvendigvis gjorde noe med stilen. Jeg hadde hvertfall ikke en annen stil før jeg fikk barn enn det jeg har nå. Ikke har jeg begynt med MOM-pants heller.

Jeg syns ikke denne er noe verre "foran små barn" enn f. eks. tegneserier som Tom og Jerry som tross alt blåser hodet av hverandre med dynamitt.

Jeg syns heller ikke den er voldsforherligende, men jeg syns det virket som om du syntes det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 12:58   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Enda en stemme for morsom. Vil dere ikke ha The Book of Bunny Suicides heller? :morbid:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 13:02   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Enda en stemme for morsom. Vil dere ikke ha The Book of Bunny Suicides heller? :morbid:

Jeg har den! OG jeg har barn. Nei og nei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 13:05   #24
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg visste ikke at det å få barn var noe som nødvendigvis gjorde noe med stilen. Jeg hadde hvertfall ikke en annen stil før jeg fikk barn enn det jeg har nå. Ikke har jeg begynt med MOM-pants heller.

Jeg syns ikke denne er noe verre "foran små barn" enn f. eks. tegneserier som Tom og Jerry som tross alt blåser hodet av hverandre med dynamitt.

Jeg syns heller ikke den er voldsforherligende, men jeg syns det virket som om du syntes det.

Nå ble jeg mamma i ung alder og har derfor aldri hatt noen innredningstil før jeg fikk barn. Men jeg ser jo at min studentleilighet var veldig anderledes innredet enn mine barnløse venners hybler. Så da er nok du og jeg forskjellig da. Men det er ikke gitt at jeg kler meg i MOM-pants av den grunnen.

Tegnefilmer er en helt annen diskusjon, og det er mange som faller inn under kategorien upassende i mine øyne.

Jeg sa ikke at den er voldsforherligende, men at jeg kan forstå at enkelte vil oppfatte den knivblokken slik. Man kan ha forståelse for andre uten at man mener det samme, eller?

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-

Sist redigert av Føniks : 16-12-06 kl 13:12.
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 13:10   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg sa ikke at den er voldsforherligende, men at jeg kan forstå at enkelte vil oppfatte den knivblokken slik. Man kan ha forståelse for andre uten at man mener det samme, eller?

Øh ja? Har jeg sagt noe annet?

Men i og med at du syns den var upassende foran små barn så regnet jeg med at det stakk litt dypere enn at du syns det er stilkræsj. Og da regnet jeg med at det var voldsaspektet du fant upassende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 13:14   #26
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Øh ja? Har jeg sagt noe annet?

Men i og med at du syns den var upassende foran små barn så regnet jeg med at det stakk litt dypere enn at du syns det er stilkræsj. Og da regnet jeg med at det var voldsaspektet du fant upassende.

I og med at jeg skrev kanskje, så skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke har gjort noen dypere vurdering ennå. Spesielt siden det uansett ikke var en gjenstand jeg uansett skulle ha inn i mitt hjem.

Men jeg vil tro en del barn synes den er skummel. Og det er vel ikke så rart, em mann som er stukket full av kniver.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 13:15   #27
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det bare meg?

Jeg syns den er morsom.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 13:33   #28
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har den! OG jeg har barn. Nei og nei.

Samme her. Jeg har til og med TO barn.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 13:53   #29
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Jeg synes den er morsom. Den ville også passet godt inn i nykjøkkenet våre, hadde det ikke vært for at jeg foretrekker rene benkeflater og kniver i knivblokken i skuffen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 14:30   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare meg?

Morsom, men stygg som juling!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 14:59   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Jeg synes bare den er bisarr og heller ikke så pen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:26   #32
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare meg?

Hey! Den fins i sort og i krom også! Da begynner vi å snakke. Denne fant jeg her.




Og de lager tannpirkerholder også! Og den fant jeg her.




Ben "brutal" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:30   #33
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Jeg synes den var ganske kul.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:30   #34
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Er det bare meg?

Hehe, den er jo morsom. Men, ønsker meg den ikke til jul...

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:31   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Vi har han her i badekaret:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:34   #36
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Jeg synes den er litt morsom og litt stilig og at den tar for mye plass til at jeg kommer til å kjøpe den (det er for fullt på kjøkkenbenken som det er). Jeg synes det er ganske voldsomt å kalle den "forkastelig", og hvis noen ikke vil ha den, kan de jo bare la være å ha den. Det finnes sikkert barn som synes den er forstyrrende eller ekkel, og da kan man jo godt la være å ha den stående fremme - men at den skal være "forkastelig" av den grunn kan jeg ikke se.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:37   #37
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Tannpirkerholderen var utrolig morsom!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:43   #38
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.





Og de lager tannpirkerholder også! Og den fant jeg her.




Ben "brutal" Murphy

*ønsker meg til juuuuul*

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 15:54   #39
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vil dere ikke ha The Book of Bunny Suicides heller? :morbid:

Den boken skal jeg ha!
Gashlycrumb Tinies for de som liker det litt morbide

Syntes tannpirkeholderen var morsom jeg, men for lite funksjon og for mye pyntegjenstand til at jeg hadde kjøpt den.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 16:00   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Gashlycrumb Tinies for de som liker det litt morbide

Åh, Edvard Gorey er så fantastisk! Jeg hadde en kalender med tegninger av morderinner som han hadde laget.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no