Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Når trekker du fra gardinene på soverommet?
Med en gang jeg hopper ut av senga. Rise and shine! 19 11,80%
Etter en stund, men før jeg går på jobb 36 22,36%
Når jeg kommer hjem fra jobb 2 1,24%
Trekker dem aldri fra, jeg trives med et liv i mørke (og dårlig luft) 45 27,95%
Det varierer og er tilfeldig (spesifiser nærmere) 37 22,98%
Get a life! Konsentrer deg om dine egne saker 6 3,73%
Noe annet som jeg ikke har kommet på 11 6,83%
Hadde et alternativ til overs 5 3,11%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-13, 15:44   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Alltid før vi går om morgenen, slik at jeg er sikker på at jeg har husket å lukke vinduet. Jeg skifter på rommet, og er ikke så glad i naboen at jeg synes han fortjener synet av en naken (eye)Candy før frokost.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:45   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har ikke gardiner, så aldri Vårt rom og snuppas har utvendig persienner. Vår er ikke lukket, men ikke helt åpen heller. Snuppa bruker vel kun sin på sommerstid for å skjerme for varmen (og lys). Guttene har ikke gardiner eller persienner. Null innsyn. Vi er vel så nærme man kommer et gardinfritt hjem

Klarer du å sovne når det er lyst om sommeren?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:45   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Ah. Lese litt nøyere, kanskje.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:46   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

JEG gjør det på vårt soverom når jeg står opp, for å se på verden og været. Ungenes blir nok litt sånn hipp som happ, som regel etter de kommer fra skolen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:51   #25
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Jeg prøver å dra opp rullgardinene før jobb, men ofte drar jeg før mann og barn står opp.
Mannen drar aldri opp rullgardinene.
Jeg synes det ser mer ryddig ut når de er oppe, liker ikke at de er nede hele dagen.
Vi har mye innsyn så det er greit at de er nede når vi skifter.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:53   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Noen ganger før jeg går på jobb, noen ganger når jeg kommer hjem, noen ganger er de nede hele dagen. Siden vi har en del innsyn på soverommet, er ikke det første jeg gjør å dra opp rullegardinen. Jeg foretrekker å kle på meg og pusse tennene ( ) først. Av den grunn blir det noen ganger glemt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:53   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Jeg liker også å se på verden og været. Vi har to store vinduer på soverommet. Lite innsyn og det ligger i andre etasje. Jeg pleier å banke putene og riste dynene. Snuse litt på luften og kjenne på temperaturen. Se om det er vått eller frost i gresset.

Vinduene står alltid åpne, hele døgnet, bortsett fra hvis det er storm om natten. Da bråker rullegardinene sånn.

Jeg liker å sove i kulde og litt gjennomtrekk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:55   #28
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Vi har fullt innsyn fra gjenboende nabo i vårt soverom, og siden jeg sover litt på dagtid (er nattevakt) har vi rullegardinen som regel nede, men gardinene er trukket fra. Har vinduet oppe hele døgnet så er rikelig med luft. På barnas rom trekker jeg opp rullegardinen så snart de er ute av sengene.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:58   #29
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Etter at alle er stått opp, men før vi går. Jeg synes det ser ukoselig ut om gardinene er trukket for når jeg kommer hjem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 16:05   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Når jeg har kledd på meg. Jeg er ikke så ekshibisjonistisk av meg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 16:05   #31
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Eg gjer det etter at eg har dusje og kledd på meg. Har litt innsyn, så vil helst ha klær på først!
På dei to minste sitt soverom drar eg opp rullegardina når eg vekker dei sidan dei ikkje har innsyn. Største har litt innsyn, så ho trekk opp rullegardina sjølv etter at ho har kledd på seg.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 16:07   #32
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Aldri.
Jeg har soveromsvinduet mitt rett ved siden av hovedinngangsdøra til blokka. Har folie i tillegg til gardin.
Vinduet er egentlig sjeldent åpent, men soveromsdøra er alltid åpen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 16:15   #33
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Aldri. Men vinduet står åpent konstant.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 16:19   #34
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Trekker fra gardinene med én gang, og blir stressa om vi skulle ha glemt det. (Vokst opp med en mor som var ekstremt opptatt av at gardinene måtte trekkes fra så det ikke så ut som om vi lå og sov hele dagen. )

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 17:16   #35
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Jeg har ikke gardiner på soverommet. Jeg har nesten ikke gardiner i huset i det hele tatt, det er vel bare på de to barnerommene og foran verandadøra og på kjøkkenet. :ekshibisjonist:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 17:20   #36
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Bare når jeg støvsuger/vasker/skifter sengetøy.

Lufte gjør vi ofte og luften er bra.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 17:22   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Aldri, vinduet er stort sett åpent da. På ungenes rom er de også stort sett for, med unntak av når mamma har vært innom og dratt dem fra.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 17:28   #38
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Veldig sjelden. Jeg gidder ikke trekke fra gardinene når jeg ikke skal være på rommet annet enn når jeg sover.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 17:28   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har ikke gardiner på soverommet. Jeg har nesten ikke gardiner i huset i det hele tatt, det er vel bare på de to barnerommene og foran verandadøra og på kjøkkenet. :ekshibisjonist:

Jeg er heller ingen gardin-person, men jeg får ikke sove hvis det er lyst. Derimot liker jeg å våkne med sol i ansiktet, men det utgår av ovenfornevnte årsaker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 17:35   #40
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?

Kremt. De eneste rommene i huset som har gardiner er Tigerungens og kjøkkenet. Tigerungen styrer selv om hun vil ha gardinene for eller ikke. Tigergutten har ett vindu med et dynetrekk foran ( ), og vi har to vinduer. Ett mot baksiden av garasjene hvor vi ikke har noen ting, og et mot naboene på andre siden av bakhagen. Der har vi permanent et dynetrekk foran. :flau igjen: Det henger stort sett trukket for, for det er der vi skifter. Når jeg har tid til å sminke meg ordentlig, trekker jeg det fra for å slippe inn dagslys.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no