Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-12, 19:05   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Ser at julebladene begynner å komme i butikken. Det begynner etterhvert å bli mange juleblader. Hvilke bør jeg kjøpe og hvilke bør jeg styre unna?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 19:30   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Det spiller vel ingen rolle bare du venter til det nærmer seg jul. Det er jo bare såvidt oktober har startet!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:05   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Det spiller vel ingen rolle bare du venter til det nærmer seg jul. Det er jo bare såvidt oktober har startet!

Hvis man skal rekke å lage en del av gaveideene før jul, er det på tide å starte.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:13   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg liker best KK. Det har mest interiør.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:25   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Kjøper ikke juleblader, så kan dessverre ikke hjelpe, men ville neppe kjøpt enda uansett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:42   #6
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Du mener nå sånne hobbyblader med juletema, ikke de tegneserieheftene? Det kommer ikke tydelig fram.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 22:53   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg kommer til å tilbringe laaang tid på Narvensen en friettermiddag i nærmeste fremtid før jeg kjøper årets. Skal gi min dom etterpå.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 23:12   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Ikke Allers Julens Ideer. Det var bare drit, spør du meg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 00:06   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Du mener nå sånne hobbyblader med juletema, ikke de tegneserieheftene? Det kommer ikke tydelig fram.

Juleblader er juleblader, julehefter er julehefter.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 07:17   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

KK hadde de vakreste julehjemmene jeg har sett. Ja, hele bladet var perfekt for meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 07:40   #11
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg har myst på de i butikken, men holder meg nok til mitt elskede interett iår også.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 08:09   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg kjøper sjelden KK. Jeg vil ha håndarbeid, ikke interiør.

Jeg har kjøpt Familiens juleideer. Det var ganske bra. Ikke det beste jeg har sett, men ganske bra .

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 08:46   #13
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg er ute etter maten. Var der noen bra oppskrifter i KK?
Jeg får ta meg en tur til Narvesen, jeg også.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 09:41   #14
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg elske hobbyjuleblad og skulle ønske jeg kunne kjøpe alle. Skal unne meg et par-tre i hvertfall, det er jo nesten det beste med hele julen.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 19:08   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg er ute etter maten. Var der noen bra oppskrifter i KK?
Jeg får ta meg en tur til Narvesen, jeg også.

Det var en del mat. Jeg er også glad i det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:16   #16
energibombe
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 173
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Kunne tenkt meg litt interiørinspirasjon i år siden vi har flyttet til større hus. Om det blir juleblad eller bare et av interiørbladene vet jeg ikke ennå.

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 19:07   #17
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg sitter og leser Bo Bedre sitt juleblad fra 2011, det var ikke så verst.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 19:10   #18
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg tror nesten jeg må vurdere å kjøpe noe sånt i år, nå har vi jo et helt hus å julepynte! :glede seg:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 20:56   #19
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg kan sikkert hente fram det jeg fikk av mamma i fjor.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:35   #20
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julebladene er kommet, hvilke skal jeg kjøpe?

Jeg fant fram Norsk Ukeblads "Alt om julen" fra i fjor nå, og noe sier meg at det var innpakket i plast.. Jeg finner ihvertfall ingenting inni bladet som for mitt vedkommende forsvarer de 79 kronene bladet kostet.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no