Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 12:29   #21
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda da..

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

Ja . Fikk dem sydd via Maxbo. Verken klarer eller gidder å sy selv .

Valfte du tesktil der også? Falt veldig for disse kjente jeg ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 12:33   #22
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda da..

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Valfte du tesktil der også? Falt veldig for disse kjente jeg ...

Jepp, valgte tekstil der også. En hel mappe med stoffer i den gata. Fugler, blomster, striper etc. Husker ikke merket desverre..

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 12:35   #23
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Nydelig!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 12:37   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

OMG så fint! Det kjøkkenet kunne jeg drept for. Og badet! Og entreen!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 12:39   #25
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer . Mange av dere har jo indirekte vært med på valgene, da

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 12:49   #26
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Det sjalusiskapet likte jeg godt, hvor mye kostet det?
Nydelig hus,og for et kjøkken

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 13:05   #27
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Så flott dere har fått det! Jeg bet meg spesielt merke i mange lekre lamper! Du har god smak.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 13:10   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Gurimalla, for et fantastisk hus!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 13:13   #29
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Kjempelekkert!!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 14:06   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Det var lekkert!

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 14:15   #31
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda da..

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ah, det så herlig ut! Skal definitivt ha sjalusiskap i framtida - det var jo genialt! Jeg burde hatt en hel sjalusivegg, så mye rot jeg har på kjøkkenbenken til enhver tid.

Jeg og.
Huset ser kjempestilig ut! Kan tenke meg det må være deilig å flytte inn i et helt nytt hus.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 14:27   #32
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Griselekkert!!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 14:36   #33
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Lekkert, virkelig.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 15:49   #34
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Lekkert!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 15:56   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Holy crap for et nydelig hus, jeg falt pladask for kjøkkenet. Det er ca. sånn jeg alltid har sett for meg mitt eget kjøkken og håper virkelig vi får det slik når vi kjøper hus. Lyst og flott, akkurat min stil ned til hver minste detalj! Likte veldig godt det lure lille skap-greiene til kjøkkenmaskinene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 16:07   #36
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Så flott!! Det kjøkkenet med det lure sjalusiskapet og badet, med det badekaret, wow så fint. Vil og ha

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 16:39   #37
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Hvilken farge er det på trappeoppgangen? Den var helt nydelig! Gratulerer!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 16:39   #38
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Gratulerer! Det ble skikkelig fint, så åpent og lyst! Det var helt genialt med el-løsningen på kjøkkenøyen.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 16:57   #39
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hvilken farge er det på trappeoppgangen? Den var helt nydelig! Gratulerer!

Det er jotun Refleksjon . Den ser kanskje litt lilla ut på bildet, men det er nok lampen som avgir litt farge og mobilkameraet som lyver litt .

Tusen takk for koselige kommentarer

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 17:49   #40
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen bilder fra vårt nye hus, ikke ferdig enda, da ...

Maxbo altså, må sjekkes ut tror jeg. Jeg synes forresten den blå(?) taklampa på det ene soverommet va fin, vi har et gutterom som mangler ei fin taklampe. Hvor får man tak i disse lampene?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no