Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hull

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-11, 15:51   #1
jonatan
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
jonatan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hull

Hei hei-
Jeg får små hull i klærne mine. På magen i gensere med bomullsblanding. Ser først ut som ei maske som er av, men sprer seg til HULL. Vasker sammen med klærne til min mann. Ikke noe der. !!. Møll er det ikk, og når jeg lager mat bruker jeg alltid forkle. Min mann lager ofte maten han også. Hva i ALLE?????

jonatan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 16:01   #2
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hull

Jeg har også det. I mitt tilfelle er det fordi jeg tydeligvis står og gnir meg inntil kanten på kjøkkenbenken ved matlaging o.l.
Kombinasjonen beltespenne/kjøkkenbenk gjør det bare enda verre.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 17:03   #3
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hull

Mannen får det på alle klærne sine, ull, bomull, you name it. Jeg bruker ikke bukser, så vi tenkte det hadde noe å gjøre med beltespenna hans. At kjøkkenbenken bidrar ytterligere har vi ikke tenkt på. Det er veldig irriterende, ja.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 17:49   #4
jonatan
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
jonatan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hull

Kjøkkenbenker/komfyr, det bruker vi begge to like mye. Har også tenkt på vaskepulveret , men vi vasker jo T-skjorter og slikt i samme vasken. Ingen hull på hans klær nei

jonatan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 17:56   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hull

Regner med at dere gjør som meg - vasker bukser sammen med andre klær. Drar dere igjen glidelåsen på buksene før dere setter på vaskemaskinen? Etter at jeg prøve å huske på å dra igjen alle metallglidelåser så har 'møllhull'problemet blitt omtrent borte hos oss. Hos oss er det altså som regel i vask disse hullene kommer, og det er glidelåsene som lager dem...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:08   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hull

Jeg også får det, tipper på beltespenne. Utrolig irriterende! Får satse på "wååmmpiiis" igjen...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:17   #7
jonatan
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
jonatan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hull

Bruker ikke belter. Vasker klær sammen ja, men mannen min sitt OGSÅ!! Inegen hull der. Samme vaskepulveret også .

jonatan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:31   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull

Det er rett og slett en sak for agent Scully.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:00   #9
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hull

Nå vet ikke jeg om du bruker dame- eller herreklær, men dameklærne er ofte laget av tynnere stoff enn herreklærne. Da tåler de også mindre.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:03   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hull

hm.., kanskje mannen til Appelsin bruker dameklær?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:03   #11
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hull

Her var synderen glidelåser.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:03   #12
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hull

Her kan det ikke komme av glidelåser i andre klær, tror jeg. Mange av mannens klær med hull er som sagt ull og litt bedre bomullskvalitet som jeg ikke vasker sammen med noe som har glidelås.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 23:23   #13
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hull

Glidelåser ja, det har jeg ikke tenkt på. Men hvorfor er det kun MINE klær? Jeg har nemlig samme problemet som HI, og vi vasker alle klærne våre sammen, så da skulle det jo også gå utover jentenes kjoler også? Jeg har tenkt at det er kvaliteten og leverandøren av klærne jeg. Jeg handler mest på KappAhl.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 09:03   #14
jonatan
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
jonatan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hull

Jeg er ei dame som har levd lenge. Vasker slike klær samme. Hans T-skjorter og mine. Vil si at det problemet har jeg hatt de siste 7-8 år. Etter ett år er slike klær ødelagt. Men ikke bluser og klær av acryl.

jonatan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 12:11   #15
Mummimama
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1
Mummimama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hull

Opprinnelig lagt inn av jonatan, her.

Hei hei-
Jeg får små hull i klærne mine. På magen i gensere med bomullsblanding. Ser først ut som ei maske som er av, men sprer seg til HULL. Vasker sammen med klærne til min mann. Ikke noe der. !!. Møll er det ikk, og når jeg lager mat bruker jeg alltid forkle. Min mann lager ofte maten han også. Hva i ALLE?????

Fikk du noen gang svar på problemet? Jeg sliter med akkurat det samme. Eneste i familien som får hull på alle bomullsgensere og T skjorter, foran. Bruker ikke belte. Vasker klærne til hele familien sammen. Kan det være matsøl, vaskemiddel, dyr? Gir opp snart!

Mummimama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no