Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-10, 09:56   #41
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Den fargen var nydelig! Bilde av veggen?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:34   #42
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Det kommer! Må bare få bort de 1/2 tonnene med flyttekasser og stæsj som står foran nå...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 21:12   #43
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Dusty Violet er kjempefin! Vi hadde den på soverommet i vårførste leilighet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 07:08   #44
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Blå? Kommer furua tilbake i samme slengen da eller?? Husker jeg hadde blå i alle rom en periode...

Nå er det lilla

Det er ikke mørkeblå som er på vei inn, men en lysere blåfarge. Omtrent som den som er i reklamen for den nye, matte veggmalingen fra Lady (eller hvem nå det er fra).

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:31   #45
bikki
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 53
bikki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Lurer fælt på hvordan det ble med denne fargen? Bilde?
Funderer på å male 2 vegger i stua i en mørk lilla farge....

bikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:40   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Jeg ville smelt på med tapet på en vegg til. Som sagt er det trenden med bare én fondvegg som har vært aller mest in, og som dermed blir aller mest ut, og more is more!

Jeg malte for øvrig furukjøkkenet på høttah lilla i fjor, og angrer litt. Det ble veldig adventslilla, ikke den støvete jeg var ute etter. Egentlig har jeg lyst til å legge på et strøk grått. Bare at jeg ikke har lyst til å male.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 19:40   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Om fondvegg er ut eller in har rimelig niks og nada å si, all den tid noen rom har veldig godt av en fondvegg for dybdefølelse, og andre rom ikke bør ha det. Å smelle opp noe bare fordi det er noe man har sett i interiørblader og -blogger er vel det som jevnt over gir kjedeligst resultat.

(Jeg har i løpet av de siste ukene malt over en fondvegg for å få et nøytralt rom, og lagt til fondvegg i andre rom. :vill&gal: )

Men det ble grått, da. Er det trendy? Det blir jo ikke mer klassisk enn grått...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 19:53   #48
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Grått er kjempefint, og visstnok veldig in, Maverick. Det viktigste er jo om det ble fint, og du har øye for det. (Alle gode forslag til bilig kjøkkenfiks tas i mot med takk.)

m^2; jeg håper du får ryddet deg ut av kassene snart.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:01   #49
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Vi malte spisestuen for noen måneder siden, i en nydelig blå farge som heter "Prismegrønn". Hvorfor den heter grønn vet jeg ikke, for den er vitterlig blå!
Vi vurderte en mørkere blå, men turde ikke.
Slik ser det ut hos oss nå:
http://3.bp.blogspot.com/_SiHPQwgrUd...0/P1017472.JPG

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:06   #50
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Det ble så fint!!! Eskene mine, eh, lover bilde ila helga

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 11:39   #51
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Silje sol: Kjempefint!

m^2: Ikke glem oss nå da!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:55   #52
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?

Åja! Det ble så fint
Nå som jeg har fått internett hjemme også så kanskje jeg husker veggen en gang jeg har maskina i nærheten også Skal få tatt et bilde så dere får se jeg!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no