Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-10, 07:23   #101
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Vin og alkohol står inni et vitrineskap. Et par flasker med lagringsportvin står også "utstilt" på en hylle, men de flaskene er skikkelig kule.

Vi har lyst på vinskap, men det skal i så fall stå i boden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 07:43   #102
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Drikker ikke alkohol, så vi har ikke noe. Får vi vinflasker av noen (noe vi gjør innimellom) gir vi de bort til venner.

Samme her

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 08:50   #103
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Nei, sånt står i boden eller i kjøleskapet, men det er ikke for å bevisst gjemme unna flaskene.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 09:31   #104
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Er det noe galt i at noen kan se at vi har alkohol stående hjemme?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 11:26   #105
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det noe galt i at noen kan se at vi har alkohol stående hjemme?

Kanskje noen tenker på signaleffekt hos barna. Mine foreldre hadde sprit i et vitrineskap. Husker jeg byttet ut ganske mye av den spriten med vann før jeg ble gammel nok til å kjøpe selv. Kanskje jeg hadde hatt en senere alkoholdebut hvis de hadde hatt spriten sin i et lukket skap?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 11:30   #106
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Mine foreldre hadde all alkohol i et skap på soverommet, helt utenfor min synsvidde, i tillegg hadde de et sunt forhold til alkohol, men jeg drakk for første gang som fjortenåring for det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 11:42   #107
Halkatla
Fullverdig medlem
 
Halkatla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 82
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Vinen har jeg på en kjølig bod, den skal ikke stå i stuetemperatur.
Sprit og diverse har jeg nå bak tett dør, men det er fordi jeg har skiftet ut skapene i stua. Tidligere sto de bak glass.

__________________
Det er farlig å lese bøker om helse, man kan dø av en trykkfeil...
Halkatla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 12:06   #108
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kanskje noen tenker på signaleffekt hos barna. Mine foreldre hadde sprit i et vitrineskap. Husker jeg byttet ut ganske mye av den spriten med vann før jeg ble gammel nok til å kjøpe selv. Kanskje jeg hadde hatt en senere alkoholdebut hvis de hadde hatt spriten sin i et lukket skap?

Mine foreldre har både sprit og vin delvis synlig.
Jeg drakk ikke før et par mnd. før jeg ble 18 år.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 11:56   #109
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?

Akkurat nå har vi faktisk stående en pappvin på kjøkkenbenken av den enkle grunn at det er ferie, og lysten og muligheten til å drikke rødvin kommer hver kveld....;-)
Ellers står drikkevarer plassert i et kjøkkenskap. Har også en flaske hvitvin og noen ølbokser i kjøleskapet.

Forøvrig kunne det vært stilig med en skikkelig vinkjeller!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no