Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-10, 18:20   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg minnes at jeg spiste brødskiver med grillkrydder på i ungdommen. Apropos sære pålegg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 18:25   #42
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Litt sånn pinlig spørsmål egentlig, men "sjokoladepålegg",
hva er det?
Jeg kan liksom bare komme på Nugatti - finnes det mange typer?

Sjokade fantes i hvert fall da jeg var liten - dagmammaen min pleide å ha det. Hjemme hos oss var denslags veldig sjeldent, gitt.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 18:41   #43
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Sjokolade for meg er godteri og det synes jeg ikke trenger å forbindes med mat.
Sjokolade får de på lørdager og ellers hvis vi skal kose oss.
Begge ungene er glad i sunne pålegg så hvorfor servere de sjokolade på skiva?
Da kan de heller få en sjokobit eller lignende til dessert

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 18:46   #44
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Tja, jeg synes ikke det er forferdelig, men det er veldig mye sukker og veldig godteriaktig, og jeg vil ikke ha det inn i hverdagskosten. Ungene mine er noen skrekkelige godtegriser, og dessuten av typen som tar hele hånda om du gir dem lillefingeren, så jeg ser for meg at en boks Nugatti kunne blitt en stadig stridssak. Og det gidder jeg ikke.

Nettopp.

Jeg har ellers flere andre sukkerholdige pålegg som er en del av det ukentlige kostholdet, så det er ikke egentlig et spørsmål om å være sukkerfanatisk. Både hjemmelaget syltetøy og brunost er lett tilgjengelig hjemme hos oss. Prim har vi også innimellom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 19:14   #45
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg er overrasket over hvor mange som mener at sjokoladepålegg er sjeldent. Her er det vanlig å ha det stående for de fleste i min omgangskrets, og når jentene mine er på overnatting/besøk/etc finnes ofte Nougattiboksen frem, bekjennes det skyldig fra foreldre når de kommer og leverer. Enkelte av de tynnere og mer småspiste elevene i klassen spiser Nougatti i hverdagen, og i grunnen forstår jeg foreldrene godt der. Man kommer vel til et punkt hvor man bare er takknemlig for å kunne ha noe på skiven som lokker barnet til å spise opp i hvert fall en skive til frokosten. Mine små har ingen problemer i matveien, for å si det mildt, derfor begrenser jeg uten problemer det til lørdagsfrokosten.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 19:18   #46
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Er vel ikke værre enn syltetøy og det kommer bare på bordet i helgene og i ferier. Men de har liksom ikke vist sin interesse for boksen min i skapet så da lar jeg bare være

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 17:38   #47
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Sjokoladepålegg er så vondt, at det skjønner jeg ikke at noen spiser. Men ungenen kan spise det litt i perioder. Den air saken.

Alt med måte, så går det meste.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 17:59   #48
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg får av og til lyst på Hapå, men det holder med en skive eller to og så står resten av glasset i kjøleskapet til det har gått ut på dato eller blitt knallhardt. Jeg spiser en del peanøttsmør og har latt Lille smake, men hun foretrekker skiven sin med skinkeost, majones og servelat. Variasjon er fint, men jeg kommer ikke på å kjøpe annet sjokoladepålegg enn Hapå. Hvorfor skal jeg det? Vil jeg ha sjokolade så kjøper jeg en plate melkesjokolade heller.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 18:01   #49
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg leste den andre sjokoladepåleggtråden, og ble litt overrasket. Er virkelig sjokoladepålegg så grusomt?

Vi har sjokoladepålegg hjemme. Ungene får hvis de spør etter det til frokost i helgene. Det er det slett ikke alltid de gjør. De synes det er godt. Siden vi introduserte det for første gang i vinter er vi nå halvveis i vår andre boks.

Min filosofi er at det er lov til å spise ting som er godt, men ikke sunt en gang imellom, også for barn.

Hva mener du?

Vi har Nugatti i skapet, men det er lørdagspålegg som de får spise som "dessertskive". I hverdagen bruker vi det ikke, og de har sluttet å spørre for lenge siden. Jeg syns ikke noe om at Nugatti skal være et daglig pålegg, all den tid det er mye sukker og mye dårlig fett i den = usunt.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg tok berre en scroll på nærmeste familie og vennekrets der vi bruke overnatte/spise lunsj/kveldsmat osv. Eg har ikkje hatt et einaste måltid med nokon der ikkje Nugattien har stått på bordet.

Og jeg kan ikke huske at jeg har opplevd at Nugattien står på bordet. Ikke siden jeg var liten.

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Er vel ikke værre enn syltetøy og det kommer bare på bordet i helgene og i ferier. Men de har liksom ikke vist sin interesse for boksen min i skapet så da lar jeg bare være

Det kommer helt an på syltetøyet, vil jeg si. Det fins syltetøy som ikke er som sukkertøy, og som dermed inneholder viktige næringsstoffer. Dessuten kan man faktisk lage sitt eget sjokoladepålegg, som ikke trenger å være spesielt usunt. Her er én variant:

100 gr 70% sjokolade
1 dl fløte
1 dl helmelk
1 ts vaniljesukker eller utskrap fra vaniljestang
125 gr smør
50-75 gr hasselnøtter

Kjør hasselnøttene i en foodprosessor til nøttesmør. Ha fløte, melk og sjokolade i små biter i en kjele, og varm forsiktig opp til sjokoladen har smeltet. Når all sjokoladen er smeltet, tilsetter du smøret i små klumper, og pisker det godt inn i sjokolademassen. Rør deretter inn nøttesmøret. Hell sjokoladepålegget på et glass, la det avkjøles, og sett det i kjøleskapet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 18:02   #50
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Dessuten trenger ikke peanøttsmør å være usunt heller, bare velg en variant som inneholder kun peanøtter og salt - styr unna variantene som er tilsatt herdet fett og sukker. Mills sin er ikke sunn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 18:06   #51
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dessuten trenger ikke peanøttsmør å være usunt heller, bare velg en variant som inneholder kun peanøtter og salt - styr unna variantene som er tilsatt herdet fett og sukker. Mills sin er ikke sunn.

Jeg bruker ikke mills sin, men den med blått lokk. Husker ikke hva den heter i farten med de har en variant som er laget av cashewnøtter og.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 18:50   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg synes ikke det er så ille sånn objektivt sett, men er enig i at det minner om godteri og at jeg ikke synes det er en del av hverdagskosten. Hovedgrunnen til at jeg synes det bør droppes, er vel at jeg synes det er så vondt selv at jeg ikke ser vitsen - hadde junior likt det, hadde han fått det av og til.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 18:59   #53
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Nei, jeg trekker tilbake det jeg sa. Nougatti er synden selv!
*gomlegomlegomle* Helt forferdelig! *momsemomse*
Burde forbys!

*løper og lager en skive til*

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 19:24   #54
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Ferskt brød med Brelett og Nugatti Air er jo fantastisk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 19:41   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Brelett?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 19:44   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dessuten trenger ikke peanøttsmør å være usunt heller, bare velg en variant som inneholder kun peanøtter og salt - styr unna variantene som er tilsatt herdet fett og sukker. Mills sin er ikke sunn.


Jeg bruker en økologisk variant de selger på Obs. Husker ikke merket, men den står i hyllen med alt det andre økologiske/spesialgreiene. Uten druesukker og dritt. Den er ganske god.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 19:59   #57
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Rent bortsett fra at jeg syns nugatti og andre sjokoladepålegg er direkte ekkelt, så må jeg si at jeg har ingen prinsipper. For øvrig enig med de (få) som sier at nugatti finnes i "alle" hus. Det er min opplevelse også. I noen hus er nugatti forbeholdt helgen, andre steder er det til hverdags, noen har regler om en skive om dag eller noe i den dur - men nugatti (eller annet sjokoladepålegg) finnes de fleste steder.

Kan forresten til dere sjoko-pålegg-noviser si at foruten Nugatti finnes også Sjokade og Sjokonøtt og Sjokella. Og sikkert flere jeg ikke vet om i farta. Nugatti og Sjokonøtt har nøtter i seg, Sjokade og Sjokella er bare sjokolade.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 20:48   #58
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

næsj, er vel ikke så ille, men liksom så unødvendig, syns jeg, spesielt om ungene ikke spør om det. Jeg syns ikke nugatti er noe verre enn vanlig syltetøy, prim eller brunost, det smaker søtt som fy og stimulerer søthungeren. dessuten syns jeg ikke man bør spise så vanvittig mye brød, så dermed utgår pålegg i stor grad også.

Peanøttsmør er bare fint, så lenge det er den økologiske med bare peanøtt og salt. Men uten brød vet jeg liksom ikke helt hvor jeg skal putte den, annet enn i woksauser og slik. Av og til smører jeg det på banan, sånn som snacks, men jeg kan ikke spise så mye banan heller.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 17-07-10 kl 22:21. Årsak: pinlige, pinlige skrivefeilen....
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:09   #59
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Nei det er ikke grusomt, men det er heller ikke hverdagspålegg. Hos oss er det noe vi gleder oss til på lørdag, både små og store. Det hadde neppe vært like stas om det var noe alle fikk når de hadde lyst.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:16   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg kjøpte Nugatti på hyttetur nå, og som ventet likte ikke Liv det. Mannen og jeg, derimot, elsker det, og kan ikke ha det i hus. På ca. to hytteturer i året kjøper vi det, og kaster resten av boksen etterpå.

Jeg er for øvrig oppvokst med daglig tilgang til Nugatti, Sjokade, Nøtte, Sunda og/eller Banos, så jeg er jo ødelagt fra barnsben av. Mannen, som er barn av langt mer korrekte sekstiåtterforeldre, hadde nok knapt smakt Nugatti før han traff meg i en alder av 21.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no