Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 21:35   #141
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Finnes den noen oversikt over forhandlere i Norge?

Jeg tror det er Dermanor som importerer, og du kan søke etter forhandlere på nettsiden deres. (Men man bestiller jo fra utlandet. )

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 22:03   #142
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ja, men tenkte det var greit å ha en viss peiling på farge først

Takk skal du ha

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 22:08   #143
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Det kan jo være greit å gå til en forhandler og sjekke ut varene og evt bestille på eBay. Jeg handler all ID-sminke der nå, myye billigere enn her i landet.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:20   #144
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg ser også at jeg bruker en del når jeg bruker den, kanskje det er hudforskjell og som gjør dette?

Så i 2 år ville IKKE min holdt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 18:28   #145
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg bruker nok ganske lite, mest for å matte ned huden, et tynt lag i hele ansiktet. Men minst 6 ganger i uka. Om jeg skal på fest e.l. (noe jeg sjelden har vært siste 2 åra...) - bruker jeg mer.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:37   #146
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg kunne gjerne prøvd dette pudderet. Jeg bruker lite sminke, men kunne ønske meg et skikkelig produkt. Skal få sambo til å bestille for meg på ebay, men er redd jeg bommer på fargen. Hvilken farge skal jeg velge? Er lys i huden til vanlig, mørkt/blondt hår. Om sommeren blir jeg normalt brun, ikke sydenbrun, men fin farge.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:49   #147
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har kjøpt nå og har det på i dag. Føler meg litt "tørr" i huden, men det er sikkert fordi jeg er litt forkjølet og elendig. Men det ser veldig bra ut. Øyenskyggen er nydelig. Skal etterhvert bytte ut all sminken min til ID.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:52   #148
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg følte meg også litt tørr i huden med dette pudderet. Har prøvd det et par ganger hos hudpleier, som skryter veldig av det, men på meg var det ikke så bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:54   #149
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg følte meg også litt tørr i huden med dette pudderet. Har prøvd det et par ganger hos hudpleier, som skryter veldig av det, men på meg var det ikke så bra.

Skal prøve litt mer fuktighetskrem under i morgen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 00:36   #150
På randen
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 31
På randen er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg var innom en hudpleier i dag, for å finne ut hvilken farge jeg trengte på foundation. Nå tenkte jeg at jeg skulle bestille på eBay. Men så ser jeg at det er ulike størrelser (ser 2g og 9g er vanlig). Er det noen som vet hvilken str. det er som koster rundt 400,- hos hudpleier?

På randen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 07:44   #151
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Jeg var innom en hudpleier i dag, for å finne ut hvilken farge jeg trengte på foundation. Nå tenkte jeg at jeg skulle bestille på eBay. Men så ser jeg at det er ulike størrelser (ser 2g og 9g er vanlig). Er det noen som vet hvilken str. det er som koster rundt 400,- hos hudpleier?

Det er 9 gr som koster ca 400 kr.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 08:00   #152
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Kanskje det er 9 g jeg har da?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 09:15   #153
På randen
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 31
På randen er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Thanx! Da bestiller jeg det :-)

På randen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 11:24   #154
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Var og kjøpte meg nytt foundation idag. Hakket lysere enn sist

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 15:01   #155
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Mm, det er 9 g jeg har, kanskje ikke så rart likevel da at jeg har hatt det i 2 år og har fortsatt mye igjen??

Visste ikke at det kom i mindre størrelser!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:13   #156
bitte lille my
Fullverdig medlem
 
bitte lille my sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 42
bitte lille my har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg bruker også bare dette pudderet, men i 2 år har det IKKE holdt.
Min varer sånn ca 6-8 mnd vil jeg tro (9 gr). Bruker kanskje litt mange lag for å dekke ujevnheter i huden.
Jeg kjøper all i.d make up gjennom ebay. Det er jo grisebillig i forhold til her hjemme.

__________________
Gutt født oktober 2006
bitte lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 21:45   #157
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg valgte Kanebo pudder på taxfree. Den kostet 220 kr og jeg er fornøyd. Har brukt Kanebo før så jeg kjøpte bare refillen.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:34   #158
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.014
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg valgte Kanebo pudder på taxfree. Den kostet 220 kr og jeg er fornøyd. Har brukt Kanebo før så jeg kjøpte bare refillen.

?? Noe jeg ikke har fått med meg, eller er det feil tråd dette er skrevet i?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:35   #159
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Feil tråd? Nei, jeg skrev lengre oppe her at jeg ønsket meg i.d pudder selv. Har nettopp vært i Kiel og ville kjøpe der, men fant ikke. Mulig de ikke har fått dette i butikkene der enda? Jeg så i mange forskjellige parfymerier. Color Magic hadde heller ikke dette pudderet. Kanebo derimot hadde dem, og da kjøpt jeg det.


Sist redigert av Kråka : 27-09-07 kl 22:58.
Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 15:36   #160
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Kan noen forklare meg hvordan man bestiller dette på e-Bay? Heeelt i detalj?

:novise:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no