Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 17:38   #141
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Kjøpt PoP selebukse, lurer på jakke i samme.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 20:17   #142
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Har HH tec høst-/vårdress fra i fjor høst som jeg tror og håper passer enda til eldste. Minsten på syv måneder debuterte i sin Reimatec str 74 i dag

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 19:27   #143
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Vi bor i Oslo, og kunne ikke klart oss uten skalltøy/parkdress. Det brukes gjerne fra nå og til mai, og fra august og til snøen kommer.

Snuppa har 1 helly hansen skalljakke, 1 isbjørn skalljakke og 2 helly hansen tec skallbukser.

Tøffingen har 1 helly hansen skalljakke, 1 polarn o pyret skalljakke og 2 helly hansen tec skallbukser.

Minsten har Reimatec parkdress, og polarn o pyret skalljakk og helly hansen tec skallbukse.

Kjempe fornøyd med helly hansen buksene.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 09:46   #144
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Slipper forhåpentligvis å kjøpe nye vår/høst-dresser denne sesongen! Storebror har Skogstad dress fra i fjor, og lillebror arver Navigare dressen. Rimelige og gode dresser

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 10:19   #145
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Eldste har Pop fra i fjor. Som nytt.
Poden har HellyHansen Tech. Jakke fra i fjor, ny bukse i år.
Skolestarteren har Bergans jakke og HellyHansen Tech bukse. Skal få HellyHansen jakke. Samt HellyHansen parkdress.
Treåringen har ReimaTec parkdress og en todelt Skogstad.

De to yngste har i tillegg Reflex regntøy hengende i bhg.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 10:35   #146
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.689
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Minstemann har dress fra Reima (ikke tech) med 3000mm vanntetthet. Satser på at det holder for en som er bare 3mnd nå.

Storebror har Isbjørn skallsett, Bergans bukse, Vill jakke, og pop dress. Håper det holder.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 11:48   #147
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.020
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Yngste hadde Ticket, nå har han HH. Pluss POP bukse og hullete POP jakke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 22:38   #148
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

To?!

Vi bor ca 10 mil lengre nord, og her har ungene 2-3 sett regntøy, 1 vår/høstdress og 1 bergans sett. Og alt er i bruk i løpet av en uke..

En dag her tok Storebror knekken på 2 sett regnklær + reima overgangsdress + vinterdress - på en barnehagedag...

Parkdress og todelt skallsett + vaskemaskin med skylleprogram = null problem
Regntøy bruker vi ikke.

Jeg har en meget aktivt gjørmebadende sønn på fire, men han blir bare grusomt skitten, ikke våt. Slite ut tøyet tror jeg ikke før jeg ser. (Sett bort fra en svær flenge i TTH-dressen som var to år gammel her for leden.)
Jeg bøyer meg i støvet over kvaliteten på P.O.P. sitt skalltøy, det varer tydelivis en liten evighet. Det forrige settet vi hadde fra dem er to år gammelt og ser fremdeles nesten nytt ut. Og det har vært i bruk fra Mars til November i to sesonger.
I år har vi både dress og todelt fra dem:

Denne jakken:



Og lik dress (grunnet en del frem og tilbake fra byens p.o.p.-pusher)


Kanskje i overlaget poster-child, men fin ble han

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 23:05   #149
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Til snuppa ble det skallklær fra HH. Vannsøyla på buksa var 16000 og jakka skulle ha det samme ble jeg fortalt. Jenta blir uansett våt, fatter ikke hvordan hun får det til. Gore-tex skoene er også gjennomvåt. Jeg tror hun evner å finne enhver dam, uansett størrelse, om det er snø, bart eller annet "føre", så tror jeg rett og slett hun bor i dammen hele utetiden i bhg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 23:07   #150
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Akkurat nå ser det ut som rød ticket-vinterdress vil duge som vårdress også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 00:45   #151
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Akkurat nå ser det ut som rød ticket-vinterdress vil duge som vårdress også.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 07:49   #152
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Denne (nesten lik) kjøpte jeg til minste forrige uke. Fantastisk lett og god kvalitet. Kjøpte den da det var 30%, så prisen ble jo veldig fin også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 08:19   #153
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Vi går for Reimadressen uten for fra 1997. *vill og gal og gniten*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 08:50   #154
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.446
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Vi tar det vi har arva, enkelt og greit; spesielt med tanke på at lommeboka er tom - jeg er veldig takknemlig over at gutten vår har noen å arve fra, og mangler vi til jenta så er det absolutt ingen krise at hun går i en blå dress eller noe.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 08:54   #155
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Blå dress til jente er da normalt. Vår arvedress ble kjøpt til jente og har blitt brukt til gutt og jente foruten gutten som overtar nå. Man trenger ikke å se ut som om man er marshmallows selv om man er jente.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 09:02   #156
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.446
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Blå dress til jente er da normalt. Vår arvedress ble kjøpt til jente og har blitt brukt til gutt og jente foruten gutten som overtar nå. Man trenger ikke å se ut som om man er marshmallows selv om man er jente.

Helt enig i den! Men flere synes faktisk at det er litt sånn, dessverre. Jeg har en blå-turkis høstdress som nå er for liten for begge, jeg har to venninner med jenter jeg kunne har arva den til men ingen vil faktisk; de blir tydelig skeptiske med en gang de hører fargen. Begge mine har iallfall brukt den. Den dressen kjøpte jeg faktisk brukt så jeg visste om fargen på forhånd, tenk det! Og likevel har altså jenta også brukt den!?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 09:08   #157
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Helt enig i den! Men flere synes faktisk at det er litt sånn, dessverre. Jeg har en blå-turkis høstdress som nå er for liten for begge, jeg har to venninner med jenter jeg kunne har arva den til men ingen vil faktisk; de blir tydelig skeptiske med en gang de hører fargen. Begge mine har iallfall brukt den. Den dressen kjøpte jeg faktisk brukt så jeg visste om fargen på forhånd, tenk det! Og likevel har altså jenta også brukt den!?

Min sønn hadde turkis vinterdress i fjor. Den kan da brukes til begge kjønn? Den er gitt vekk videre til jente.

Min jente har hatt marineblå dresser, ser flere av de store i bhg med marineblå dresser, mye mer praktisk enn rosa.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 09:15   #158
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.020
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Blått er da finfint til jenter. Eldste her vil helst at alt skal være rødt, yngste digger gult.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:22   #159
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Inspiserte HH-dressen i dag, den var full av bittesmå hull langs sømmene og tapen på begge beina, brukt tre måneder i høst bare. Så da ble det ny Reimatec.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:04   #160
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Akkurat nå ser det ut som rød ticket-vinterdress vil duge som vårdress også.

Stakkars dere altså.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no