Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker dere "Rød snø"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 08:14   #1
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Husker dere "Rød snø"?

jeg minnes introen med blodige spor i snøen med skrekkblandet fryd, men deretter var det marsj i seng.

MEN: Nå sitter jeg her og er den heldige innehaver av samtlige episoder på DVD!

(Mulig dette blir en gedigen nedtur, men...)

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:28   #2
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Ja, jeg husker at jeg så på det også, men jeg husker egentlig ikke hva det handlet om, så det kan ikke ha gjort så veldig stort inntrykk på meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:31   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Rød snø, den norske filmen ifra krigens dager dvs handlingen var lagt til det?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:32   #4
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Rød snø, den norske filmen ifra krigens dager dvs handlingen var lagt til det?

You´ve got it!

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:33   #5
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Husker filmen Rød snø godt ja. Den var skummel

  Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:34   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Den er bra synes jeg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:43   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Og, ja. Jeg husker den serien godt. Det var den gangen Sven Nordin var kjekk.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 08:54   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Den var superskummel. Jeg fikk lov til å se, men måtte ha en pute lett tilgjengelig. Jeg er og har alltid vært en pyse når det gjelder film/tv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:09   #9
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Og, ja. Jeg husker den serien godt. Det var den gangen Sven Nordin var kjekk.

Ikke sant?!

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:25   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Og, ja. Jeg husker den serien godt. Det var den gangen Sven Nordin var kjekk.



Husker den ikke så veldig godt, men vet at jeg har sett litt av den iallefall.
Kanskje den var så skummel at jeg har fortrengt hva som skjedde

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:47   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Jeg husker den, men tror ikke jeg egentlig fikk se. Den gikk som påskekrim, eller? Jeg husker en som var hengt i en låve....

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:56   #12
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Husker den ja. Husker ikke hele handlingsforløpet, men husker godt at jeg har sett den. Men mente det var en serie jeg da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:56   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Men mente det var en serie jeg da.

Ja, det var en serie.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:05   #14
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Ja husker deler av den. Vet at den var spennende og at noen av skuespillerne var kjekke.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:16   #15
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg husker den, men tror ikke jeg egentlig fikk se. Den gikk som påskekrim, eller?

Stemmer nok bra, påska `85 eller no...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:47   #16
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Vi lånte dvd`en av noen venner for en stund siden. Gleda meg som en unge til å se serien igjen. Man må jo prøve å innstille seg på at dette faktisk er en serie fra 80-tallet. Den var ikke like spennende som den gang, men den var fortsatt ganske så bra synes jeg. Anbefales!

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 13:32   #17
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Den brukte vi som påskekrim i år. Kjempespennende .

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 13:38   #18
Ceridal
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 30
Ceridal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Ja, den husker jeg. Kunne tenkt meg og sett den igjen.

Ceridal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 17:55   #19
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

Husker filmen Rød snø godt ja. Den var skummel

At de snakket norsk gjorde den spesielt skummel, husker jeg.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 17:58   #20
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Den ligger på ønskelisten til jul...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no