|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
26-12-07, 15:28 | #1 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
|
Når man forfølges på nettet ............
Sist redigert av kunstnerspiren : 26-12-07 kl 20:31. |
26-12-07, 15:30 | #2 |
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Veldig kjedelig når slikt skjer...
26-12-07, 15:36 | #3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Jeg har både mannen og datteren min her, så jeg er veldig forsiktig med hva jeg legger ut. Du får gå gjennom trådene og slette det du ikke vil han skal se.
26-12-07, 15:37 | #4 |
frakoblet
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Hvis han har mistanke til at du driver med noe som kan skade deres forhold, så er det kanskje ikke så rart at han gjør det? Jeg vil ikke kalle det å "forfølges på nettet".
26-12-07, 15:38 | #5 |
VeloppDragen
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Jeg syns det høres ut som du burde ta en alvorsprat med mannen din. Ikke nødvendigvis om forfølgelse på nett, men om hvordan du vil ha det, sånn generelt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
26-12-07, 15:40 | #6 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
|
Sv: Når man forfølges på nettet...
Det kommer vel litt an på om han har meldt seg inn i smug uten å si noe - kun for å lese hva hun har skrevet, eller om han har registrert seg åpent for å være aktiv og deltakende.
26-12-07, 15:52 | #7 |
flisespikker
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Det er en grei påminnelse, ja. Jeg er enig i at det er litt dårlig gjort å melde seg inn i hemmelighet bare for å følge med på hva noen andre skriver, men alle bør huske på at man vet ikke hvem som skjuler seg bak nickene. Noen av nickene kan godt være en nabo, en kollega, et søsken eller en svigermor eller -far. Eller altså ens egen ektefelle/samboer.
26-12-07, 15:55 | #8 |
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Beklager at jeg sier det, men du har ikke akkurat lagt skjul på hvem du er i RL, eller dine følelser om diverse saker her inne. Det å legge ut hjemmesideadresser samt å fortelle masse personlig kommer det sjelden mye bra ut av. Dersom noen har kjent deg igjen, kan det jo være dem som har informert mannen om at det ville være lurt av ham å ta en titt ...
26-12-07, 16:25 | #9 |
frakoblet
|
Hun har vært ganske åpen om ting som dreier seg om ekteskapet og sine tanker om dette, og mye av det hun har skrevet er ikke mindre uredelig enn det faktum at han registrerer seg på et åpent forum for å få tilgang til dette.
Enig.
26-12-07, 16:31 | #11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Denne ligger jo også åpenlyst og kan leses av alle? |
26-12-07, 16:33 | #12 |
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Han trenger ikke engang være medlem, det er bare å gå på Dagens Innlegg, så kom dette opp, selv uten pålogging. |
26-12-07, 16:37 | #14 |
|
Det var min første tanke også, men det var kanskje meningen at han skulle lese dette innlegget? |
26-12-07, 16:42 | #15 |
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Uansett så bør man jo ikke legge sensitive opplysninger / temaer åpenlyst, med mindre man kan tåle at de sees av hvem det måtte være. |
26-12-07, 16:43 | #16 |
Come what may...
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Nå vet jeg ikke hva du har skrevet tidligere. Men likevel er det trist at man ikke kan ha en fristed der man kan lufte tanker og slikt.
26-12-07, 16:55 | #17 |
weird
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Jeg er enig med de andre her om at man må ha dette i bakhodet når man skriver på nett osv.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
26-12-07, 17:10 | #19 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
|
Ah, nå har jeg ikke vært aktiv så lenge at jeg har fått med meg dette. Uansett så signerer jeg at kommunikasjonen hjemme kanskje ikke er helt optimal om dette er mannens løsning på å finne ut ting.
26-12-07, 18:47 | #20 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Fra min egen mann ville jeg vel ikke ha brukt ordet forfølging, men kanskje sniking?