Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 12:41   #21
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Dersom vi snakkar om same bru - og det gjer vi vel, ikkje så mange bruer aust for Bergen , så tar vi normalt ikkje den. Vi tar ekspressebuss som tar ferga, og då er vi i Åsane.

Ahh. Er så få som tar den ferga synes eg.
Hmm, då ser eg kanskje bort til deg då ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 12:44   #22
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Gaaah! Nå blei eg nesten litt nervøs

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 12:46   #23
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Via broen så slipper dere Vågsbotn.

Buss fra Osterøy via Arna til Nesttun (PDF).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 12:48   #24
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Hey, kult! Takker!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 12:59   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Hva er egentlig fordelen med bybane foran bedre kollektivfelt og skikkelig gode bussruter? Ja, bortsett fra flagg-og-ballonger-effekten, selvsagt, som alle politikere liker?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:04   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er egentlig fordelen med bybane foran bedre kollektivfelt og skikkelig gode bussruter? Ja, bortsett fra flagg-og-ballonger-effekten, selvsagt, som alle politikere liker?

Har ingen erfaring enda, så dette er den eneste jeg ser per i dag: Den kjører på eget spor ved siden av veien, så den blir ikke stående i kø bak nervøse duster på sommerdekk hver dag det faller litt snø.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:05   #27
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Fordelen skal vel være forutsigbarhet. I motsetning til buss går den i eget felt og har forkjørsrett og skal dermed klare å følge rutene uansett når det er på døgnet. Og så skal det være lett å bruke den med barnevogn/rullestol etc.

Selv er jeg fremdeles skeptiker og skulle gjerne sett noen av alle de millionene som er brukt på Bybanen pøst inn i annen kollektivtrafikk så vi kunne fått et bedre og billigere busstilbud. Men om det noensinne gjennomføres så bredt som planen er så kan jeg se at det kan ha en effekt. I hvert fall dersom de klarer å bygge en bane som går via Haukeland. Jeg er fremdeles litt oppskjørtet over at den største arbeidsplassen i Bergen, som i tillegg har et stort antall besøkende, ikke ligger på bybaneruten. Jeg klarer ikke å se for meg at folk skal være villige til å kjøre til Nesttun, sette fra seg bilen, ta banen til Danmarksplass for så å ta bussen opp til Haukeland. Jeg er over snittet villig til å ofre litt for å reise kollektivt, men selv jeg vil protestere på den der.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:07   #28
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Ja, og så vil banen ta mykje folk og gå svært ofte. Det gjer det meir levelig for dei som av ulike grunnar MÅ bruke bil (f.eks småbarnsforeldre som skal hente/bringe), eller dei som tar buss.

Bergen er ein umulig by når det gjeld kommunikasjon - det er jo fjell over alt. Eit mareritt for byplanlegging Det er ikkje ein by som er egna for at hovedtyngden av folketransporten skal foregå med bil/buss på veg.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:08   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Men det er jo ikke vanskeligere å bygge eget kollektivfelt enn en bybane? Klart, dere har jo trøblet det litt til for dere i Bergen, med den 2+-ordningen - noen dager er jo køen like ille i kollektivfeltet som i de andre feltene.

Og hvis dere tror at bane skal være mer driftssikkert enn buss ifht vær og sånt... Vel, da har dere noen overraskelser i vente, altså!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:08   #30
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Enig med den der, Blå!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:09   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er egentlig fordelen med bybane foran bedre kollektivfelt og skikkelig gode bussruter? Ja, bortsett fra flagg-og-ballonger-effekten, selvsagt, som alle politikere liker?

Ingen.
De kunne puttet store metro-busser på bybanesporet - spart seg skinneleggingen og holdt seg til asfalt og VOILA!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:10   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Jeg tror vi står igjen med flagg- og ballonger, jeg.

Buss er uovertruffent når det gjelder kostnad, fleksibilitet, kapasitet til å ta mye folk unna, etc., men klart, det er jo ikke like GØY å vedta kollektivfelt og massive innkjøp av tjenester fra busselskaper, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:11   #33
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Nei, som sagt, jeg er også skeptiker. Banen dekker en så veldig liten del av byen. Og er så fastlåst i forhold til hvor den kan gå (logisk nok) i motsetning til bussruter, som kan settes opp til nye steder.

Nå skal det sies at det tenkes en del gode tanker om fortetting rundt bybanen, altså om å faktisk bruke den til å planlegge hvor det skal komme nye boliger.

Og at den byggeperioden vi har hatt nå har vært en av de vanskeligste (sammen med byggetrinnet til Åsane) i forhold til at de har måttet gå gjennom allerede tett bebyggede strøk. Videre utover mot Sandsli feks, må det bli enklere enn det som har vært.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:12   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Eg er forkjempar for buss, og vi har parkert bilen og kjører buss til sentrum kvar dag. Fungerer suverent. MEN det skal ganske mange bussar til for å frakte samme mengde menneske som det bybanen kan.

Eller er det berre i mitt hode dette verkar logisk?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:16   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Det er jo bare å sette opp flere busser, det? Og så heller gå mye oftere? Gir mer fleksibilitet også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:16   #36
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Skal eg til byn så tar eg nok bussen frå ein eller annan plass. Men skal me til Haukeland så kjører me. Og det kjem me nok til å fortsette med, sjølv om bybana dukker opp.

Og eg tviler sterkt på at dei drar den utover her mot meg. Det hadde blitt dyrt det. Undersjøisk tunnel

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:16   #37
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Nei, jeg ser det argumentet. Men problemet er at de baserer seg veldig på at folk er villige til å kjøre bil et stykke, for så å ta bybanen videre, og det er jeg litt usikker på.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:17   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og hvis dere tror at bane skal være mer driftssikkert enn buss ifht vær og sånt... Vel, da har dere noen overraskelser i vente, altså!

Oh yeah. Himmel som trikk, tog og t-bane sliter i Oslo høst/vinter. Det begynner med høstløvet og bremseproblematikk på t-banen, og fortsetter med frosne sporvekslere og innstilte tog på grunn av materiellmangel resten av vinteren.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:19   #39
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Nei, jeg ser det argumentet. Men problemet er at de baserer seg veldig på at folk er villige til å kjøre bil et stykke, for så å ta bybanen videre, og det er jeg litt usikker på.

Hvis parkering langs banen blir gratis og banen klarer å holde ruten, så tror jeg mange vil kjøre et stykke og så ta bane.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:28   #40
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommunikasjon til Sandsli i Bergen

Polyanna: Ang 2+ feltet, så forsøkte de seg på 3+ en periode, men de var ikke til noen hjelp, så da inførte de 2+, som er vel og bra, men det er alt for mange flaskehalser undervegs så det er begrenset effekt av det. (Egentlig har jeg ikke uttale rett for jeg kjører vanligvis ikke i de trakter).

Bybanen er et kapittel for seg selv og frem til nå har den bare skapt kaos og konflikter, så får vi se hvordan det blir når den har vært i drift en stund... (Er ikke redusert utslipp også en fordel, uten at jeg har satt meg inni det.)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no