Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil til familie på 4

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 11:33   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bil til familie på 4

Jeg vet at det er utrolig mange slike tråder, men håper allikevel at noen har noe å bidra med.

Vi skal kjøpe ny bil, men er fremdeles i undersøkelsesfasen. Fakta om hva vi trenger:

- bil som koster maks/omtrentlig 300 000
- har plass til 2 barneseter (et bakovervendt og en beltestol) OG en passasjer
- ikke mer enn 3-4 år gammel

Vi har i dag en Skoda Fabia stasjonsvogn. Den ble kjøpt ny i 2005. Vi har vært veldig, veldig fornøyd, men ønsker oss en som har mer plass og større motor (vi har nå 65 hesters motor). Det viktigste for oss er at vi kan ha med en passasjer i tillegg til begge ungene.

All hjelp mottas med stor takk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 11:43   #2
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Vi er veldig fornøgt med vår VW Touran - kanskje litt større enn du hadde tenkt? Den føles ikkje som ein stor bil å kjøre syns eg da. Unntaket er svingradiusen - der merker du at den er litt stor.

Masse, masse plass til bagasje. Heilt herlig. To seter er integert i golvet bak - kan vippast opp ved behov, og då har du plass til 7 i bilen. Er kanskje ikkje så ofte det er aktuelt det da.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:02   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Å gå opp til en skoda octavia eller en skoda superb er jo et alternativ. God plass iallefall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:10   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Vi mistenker at Octavia blir for liten og at Superb for dyr (siden den ikke har kommet med stasjonsvognutgave før nå nylig og dermed ikke er å få kjøpt brukt). Men, for all del, vi har vært veldig fornøyd med Skodaen vår.

Peugeot bør nok være med i vurderingen.

Vi har skikkelig trang garasje, så bilen må ikke være for stor heller. Men det blir jo litt vanskelig å både få en bil med plass til alle bak OG tar liten plass i garasjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:01   #5
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Toyota Avensis
Volvo v50/v70
Mazda 5 (den har 7 seter om du vil)
Nissa x-trail

Det er et hav å velge i ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:03   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Toyota Avensis
Volvo v50/v70
Mazda 5 (den har 7 seter om du vil)
Nissa x-trail

Det er et hav å velge i ...

Koster ikke disse mer enn 300 000 hvis man skal ha såpass ny som 3-4 år?

Jeg har ikke undersøkt så mye, men mannen min jobber med saken.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:04   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Når dere har funnet noen kandidater, må låne ny bil hver helg. Prøvekøring er gøy!

Du har et annet forhold til biler enn meg. Jeg synes ikke det er det minste festelig å prøvekjøre bil. Bare å flytte på setet til knerten er jo en liten evighetsjobb.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:07   #8
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Koster ikke disse mer enn 300 000 hvis man skal ha såpass ny som 3-4 år?

Jeg har ikke undersøkt så mye, men mannen min jobber med saken.

Jeg titter på Mazda 5, den koster ikke så mye. Titter på 07 - 08 modeller.
Toyotaen og V70'n er vel av de dyreste, de koster fort litt mer.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:48   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Avensis Mannen synes den er stygg, men det er godt med plass i den i alle fall. Min har plass til hele IKEA, min faste replikk hver gang vi forlater parkeringsplassen der er "Hah! Det var det jeg sa!" . Nå har vi jo begynt å dra rundt på en bakovervendt unge, Emmaljungavogn samt bikkja også, men det er fortsatt plass til flere passasjerer og enda ganske mye Ikea. Naboen har maken, to bakovervendte barn og enda greit med plass.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:51   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Avensis Mannen synes den er stygg, men det er godt med plass i den i alle fall. Min har plass til hele IKEA, min faste replikk hver gang vi forlater parkeringsplassen der er "Hah! Det var det jeg sa!" . Nå har vi jo begynt å dra rundt på en bakovervendt unge, Emmaljungavogn samt bikkja også, men det er fortsatt plass til flere passasjerer og enda ganske mye Ikea. Naboen har maken, to bakovervendte barn og enda greit med plass.

Jeg har også lyst på Toyota, men mannen er skeptisk (og det har ingenting med bremsene å gjøre). Forrige gang vi skulle kjøpe bil fikk vi virkelig elendig service hos Toyota, men vi bør kanskje forsøke oss hos en annen forhandler.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:20   #11
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Nissan Qashqai. Har tre unger og plass til alle pluss passasjer. Skal du ikke ha full oppladning hele tiden, så går det knall med bagasje også. Les. to barnesykkler, tre sekker m.m. Og du får en ny bil ikke minst.

Jeg har 1.5 diesel med fullt av utstyr og jeg elsker å kjøre bil nå.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:23   #12
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opel Zafira

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:28   #13
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også lyst på Toyota, men mannen er skeptisk (og det har ingenting med bremsene å gjøre). Forrige gang vi skulle kjøpe bil fikk vi virkelig elendig service hos Toyota, men vi bør kanskje forsøke oss hos en annen forhandler.

Hos Toyotaforhandleren jeg bruker, har jeg f.eks. to ganger fått beskjed om å bare stikke innom, når noe har skjedd. Trenger ikke time. Filleting da. Ene gangen var det dobbeltsidig tape på vinduet, dratt ned i døren. Andre gangen trodde jeg det var noe feil med sikkerhetsbeltet. Bilen er fra 2005, og det har aldri vært noe galt med den. De tar telefonen kjapt, lette å ha med å gjøre

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:38   #14
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Jeg har ikke hørt mannen har kommentert servicenivået hos "vår" Toyotaforhandler negativt heller; jeg har ikke vært der selv siden bilen ble kjøpt hos en annen merkeforhandler der den var levert som innbyttebil. Vår bil er fem år nå, og det har ikke vært noe tull med den de snart to årene vi har hatt den.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:56   #15
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Det er ufattelig mange biler som oppfyller kriteriene om plass til hele familien, 3-4 år gammel og inntil 300.000 kroner.

Så jeg tror det er lurt at dere setter dere ned og lager flere kritierier.

Jeg syns alltid det er lurt å tenke igjennom for eksempel merker man liker eller ikke liker. De man ikke liker, og absolutt ikke ville hatt, kan man jo greit stryke ut. Så kommer de bilforhandlerne der man opplever dårlig service.

Dernest må man ta stilling til stor bil eller liten bil. Firehjulstrekk eller ikke. Stasjonsvogn eller kompaktklassebil? Behov for sju seter av og til? Hvor stort bagasjerom trenger du til daglig? Har du hundebur, barnevogn?

La oss si at du da konkluderer med at det du trenger er middels stor bil, ikke nødvendigvis stasjonsvogn, behov for plass til barnevogn, ellers ikke stort bagasjebehov, ikke behov for verken firehjulstrekk eller sjuseter - da er du i kompaktklassen.

Så må du se på merker. VW Golf er en av de bilene som holder seg best i verdi og som det er lite tull med. Jeg vil anta at du får en bra VW Golf for 300 000 (ikke langt unna at du får ny bil til den pris, som stasjonsvogn).

Når jeg tenker på bilmerker så sjekker jeg gjerne diverse statistikker og tester. Kundetilfredshet, for eksempel, er en god pekepinn (men kan også lure deg, for det kommer an på hva kunden forventer). Så er det verditap og feil og diverse på 3-4 år gamle biler, det fins det også statistikk over.

Hvis dere går den ekstra runden og luker ut det dere ikke trenger, luker ut merker dere ikke ønsker, så har du antagelig kommet ned på 5-6 forskjellige biler. Og da er tiden inne til å lese tester, og SE og prøvekjøre. Noen ganger trenger du ikke prøvekjøre, for i det du ser bilen så ser du plutselig at bagasjerommet blir for lite for barnevogna eller at baksetet blir for trangt, samme hva testen sa.

Hvis jeg skulle anbefale en bil sånn helt uten videre, så må det bli VW Golf stasjonsvogn. Den er ikke så stor, men likevel romslig, og det er generelt lite tull med Golf. Dessuten går det mange av dem og sikkert lett å få tak i pent brukte også.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:02   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Takk bina. Det var nyttig å lese.

Knerten er i ferd med å avslutte vognperioden sin, men mannen min golfer og det hender at vi har lyst til å dra på hytta OG ha med golfutstyret hans. Da trenger vi en del bagasjeplass allikevel.

For meg er det viktig at bilen ikke bruker for mye bensin. Sånn sett elsker vi vår lille skoda som bruker 0,48 på mila.

Bilen skal forresten ikke kjøres så mye. Vår nåværende bil har vi hatt i snart 5 år, og den har kjørt 42 000 kilometer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:18   #17
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Golf har relativt romslig bagasjerom. Og du får mye for pengene. Se f.eks. på disse:


Under 300.000:

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=21266106

Over 300.000:

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=21388919

Nå er disse bare tilfeldig valgt fordi de hadde en del bilder.

De gir et inntrykk av bilen, og hva du kan få for rundt 300.000.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:46   #18
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Styr unna Subaru Forester i værtfall, om den ikke er av den helt nyeste. Tror den kom i fjor eller fårfjor ,er ikke helt sikker.
vi har 99 model og har 10 cm igjen i midten nå som ebgge bruker beltebilstoler. yeah :P

Subaru outback er stor og fin.


Honda Accord Tourer. Den var den største stasjonsvogna på markede da den kom i 2002?!? og er enda større en mange.
God plass i baksete.
Vi har kjørt på ferie med en sånn, begge ungene og 3 voksne. Hadde god plass bake

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 06-04-10 kl 20:18.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:42   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvis du skal ha plass til en voksen rumpe i baksetet i tillegg til to barnestoler, så kan du hvertfall skyte en hvit pil etter biler som Golf. Det aller beste er biler med tre separate seter bak.

Det var det jeg også trodde. Jeg vet at folk sier at det er masse av plass i bilene deres, men er det faktisk plass til en voksen, et bakovervendt sete (Izi kombi) og en beltestol?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 17:01   #20
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Avensis har plass til to barneseter og en voksen i mellom, hvertfall i de modellene jeg har hatt og kjørt. Mulig kjedelig, men den oppfyller da kravene dine.

Også vet jeg om en Avensis til salgs, tror det er 07-modell, meget pent kjørt av mine foreldre. De skal bytte til bil med automat.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no