Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nintendo Wii

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-08, 18:23   #41
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Kanskje det var DS, husker ikke. Vi tok det ikke med på juleferien.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 19:34   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Kanskje det var DS, husker ikke. Vi tok det ikke med på juleferien.

Hehe, det er en viss forskjell på DS og Wii... DS er en håndholdt spillmaskin (siste generasjon GameBoy), en Wii må kobles til TV og har trådløse håndkontroller og bevegelsessensor.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 19:44   #43
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo Wii

Wii var familiegave i fjor, i år bygget vi på med Fit-platen, så nå er det bare å kaste seg på treningsbølgen og komme i gang.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 20:31   #44
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

kan en synkronisere DS og WII slik at DS spill spilles på WII?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 23:38   #45
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nintendo Wii

Super Mario Galaxy er gøy!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 00:27   #46
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo Wii

Har akkurat innstallert Wii nå, og Poden og jeg har akkurat (!) spilt en omgang bowling.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 09:42   #47
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Wii er etter min mening mye mer "familie/barnevennlig", hvertfall.

Heeelt enig ja. Syns spillene til ps3 er så kompliserte (kanskje jeg begynner å bli gammel?)

__________________
Gullgutta 05 og 08
Camilla82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 09:51   #48
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Har akkurat innstallert Wii nå, og Poden og jeg har akkurat (!) spilt en omgang bowling.

Det var sent.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 10:19   #49
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg fikk høre svogeren hadde kjøpt Fit til oss så jeg byttet den. Skuffet når det var family training han hadde kjøpt. Må se eter "fit" i morgen.

Kjempemorsomt, med sport og med family training også for mor. Mazungen fikk også et prinsessespill, men det er jo på engelsk og da mister det litt av poenget synes jeg.

Finnes det noen barnespill med norsk tale? Så jeg slipper å hjelpe?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:06   #50
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Er gåen i armen i dag eg. Den var vist ikkje heilt vant til bowling, tennis og baseball. Trur me må ut i morgon me og. Må finna noko som ungane kan spela. Nokon forslag ? ( dei er 4,3 og 1,5 )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 12:00   #51
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Me har kjøpt Playground, det er veldig morro for dei litt yngre.
Mario Kart er og knall.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 12:19   #52
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

Her i huset har vi bare sport ennå, men det er en kjempesuksess. Storesøster slår oss alle i bowling.

Tar gjerne i mot anbefaling på spill som kan passe til en femåring og en syvåring.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 19:29   #53
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg ønsker meg Wii jeg også.

Eldstemann skal kjøpe seg XBOX 360 i morgen,
med gitar, trommer og mic. Kan jo bli moro det også.
Han vil ikke ha Wii, så jeg får vel ønske meg det til bursdagen min eller noe.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 19:46   #54
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg har tatt frem Wii Fit igjen etter et lite opphold (Wii'en forteller jo nøyaktig hvor mange dager det var siden sist, så det var all grunn til å ha dårlig samvittighet )
Det er virkelig moro!

Vurderer å kjøpe Super Mario også. Storebror fikk til DS'en på julaften, så jeg klarer meg en liten stund

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 14:48   #55
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Wii med sport og mario cart innkjøpt i dag Søren at vi skal på fest, skulle jo ha vært hjemme og prøvd

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:50   #56
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo Wii

Me var på ørten butikkar i Bergen på leit etter Wii, men det var utsolgt overalt, men dei hadde på www.mpx.no Den kosta litt meir enn dei prisane som var på Elkjøp og sånt, men så fann me ut at det var inkludert Wii Sports og eitt eller anna anna. Kjøpte også Wii Fit når me først var i gang. Gledar meg til å få den

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:52   #57
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Hvilke mariospill er så bra da?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 11:03   #58
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.


Men jeg ser mange butikker som nevner det som om det skulle vært ekstra, noe som blir en smule spekulativt etter min mening.

Ja, det har du jammen rett i. Det var berre snakk om eit par hundrelappar heldigvis.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 11:24   #59
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg også har bare såååå lyst på Wii og Wii fit.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:10   #60
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Enig. Er så genialt at man kan laste ned de gode gamle spillene også som Mario og Bubble Bubbles Me like!

Åh? Hvordan gjør man det? Laster ned, brenner på cd og spiller eller? Lett?

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no